Platespiller brukt under 30’?

Pål gundersen

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.03.2020
Innlegg
1.923
Antall liker
2.507
Sted
Østfold
Torget vurderinger
7
Da Capo hi Fi i Moss har en flott Micro inne for salg. (36k så litt over budsjett)
 

rørsus

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
30.07.2012
Innlegg
230
Antall liker
348
Hvis du har plass så står denne på Hifi-Guiden på Hamar - Micro Seiki RX2000 til 26000
 

vim01

Gjenganger
Ble medlem
19.06.2003
Innlegg
1.523
Antall liker
4.940
Sted
Gjettum
Torget vurderinger
3
Har sett litt i tråden din og trodde ærlig talt du skulle holde ut til januar før du begynte å tenke på ny spiller🤣.

Har hatt første generasjon Clearaudio Concept for mange år siden men jeg slet litt med et livlig gulv som fikk armen til å hoppe, bare jeg listet meg over gulvet, som igjen førte til nerveproblemer helt jeg jeg hengte opp en vegghylle, selv om jeg da slet med en dør som fikk armen til å hoppe og førte til nye nerveproblemer. Fant ut det var like greit å flytte. Men da solgte jeg spilleren...

Men, det jeg egentlig skulle si var at jeg slår et slag for Technics. Har både G og GR. De går som noen klokker(digitale klokker vel og merke) pluss jeg liker design og funksjonalitet, opplever at det er lett å sette opp PU også. Blir uansett gøy å se hva du ender opp. Det er også muligheter for å sløse bort mye penger på kabler, clamps, headshell og matter og det er en pluss i mine øyne😅. Vis vedlegget 977697
Hehe, de som kjenner meg ville sagt det motsatte - at desember var senere enn forventet 🤣
 

rørsus

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
30.07.2012
Innlegg
230
Antall liker
348
Nei, men denne spilleren ligger på finn
 
  • Liker
Reaksjoner: FZ

vim01

Gjenganger
Ble medlem
19.06.2003
Innlegg
1.523
Antall liker
4.940
Sted
Gjettum
Torget vurderinger
3
Da er vel valget tatt da... :cool:
Og alternativ arm er bestilt for ordens skyld, bare så det ikke skulle bli for billig...
Da er det bare å manne seg opp til å hente spilleren på den skumle siden av Akerselven :eek:
Nå er det full kjøpestopp med unntak av litt vinyl fra julenissen - helt til neste år!
 

Vedlegg

Grumpy

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2007
Innlegg
5.642
Antall liker
15.510
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Platespiller - krone for krone < 30k = årets kjøp!

Gratulerer til både kjøper og selger. Det er hyggelig og deilig å se at akkurat denne spilleren blir godt ivaretatt i et like pent behandlet hjem! Her henger ting på greip, så til de grader! -God Jul 🎄.
 

H.R

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.12.2008
Innlegg
8.084
Antall liker
6.539
Sted
Jessheim | Ullensaker
Torget vurderinger
5
Ville nok prioritert pickup og arm. Deretter utstyr for å få dette justert optimalt på en spiller som faktisk holder jevn hastighet slik som den som er gått til innkjøp av.
 

vim01

Gjenganger
Ble medlem
19.06.2003
Innlegg
1.523
Antall liker
4.940
Sted
Gjettum
Torget vurderinger
3
Platespiller - krone for krone < 30k = årets kjøp!

Gratulerer til både kjøper og selger. Det er hyggelig og deilig å se at akkurat denne spilleren blir godt ivaretatt i et like pent behandlet hjem! Her henger ting på greip, så til de grader! -God Jul 🎄.
Tusen takk fra kjøper :)
Hyggelig selger som har tatt ekstremt godt vare på spilleren og prisen skal jeg absolutt ikke klage på for en spiller som varer min generasjon og neste ut :)
 

vim01

Gjenganger
Ble medlem
19.06.2003
Innlegg
1.523
Antall liker
4.940
Sted
Gjettum
Torget vurderinger
3
Ville nok prioritert pickup og arm. Deretter utstyr for å få dette justert optimalt på en spiller som faktisk holder jevn hastighet slik som den som er gått til innkjøp av.
Pickup er og blir Hana ML. Spiller fantastisk. Armen til NA er OK, men en ny kommer over nyttår.
Får da også proff hjelp av leverandør til montering, så jeg er helt, helt sikker på å få det optimalt.
Hvem som yter denne fantastiske ekstraservicen får bli en nyttårspost :)
 

Facebook

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
09.01.2021
Innlegg
186
Antall liker
324
Sted
Kolbotn
Torget vurderinger
0
Pickup er og blir Hana ML. Spiller fantastisk. Armen til NA er OK, men en ny kommer over nyttår.
Får da også proff hjelp av leverandør til montering, så jeg er helt, helt sikker på å få det optimalt.
Hvem som yter denne fantastiske ekstraservicen får bli en nyttårspost :)
Man venter i spenning 😁
 

vim01

Gjenganger
Ble medlem
19.06.2003
Innlegg
1.523
Antall liker
4.940
Sted
Gjettum
Torget vurderinger
3
Man venter i spenning 😁
Haha, den posten fikk visst oppfølging i en helt annen tråd. Snart nyttår nå vel 🤣
Kort om langt: Auris arm montert og jammen ble det en EMT HSD 006 PU også, men armen ble aldri en suksess. Nå venter jeg på ny Anna arm fra Nottingham. Sendes trolig denne uka. Update kommer i min egen Bøttekott-tråd.
 
Topp Bunn