bjornid
Hi-Fi entusiast
NAT har tilbud på 23 denne uken, om noen er på utkikk etter disse.
Hva er tilbudet? Noen som vet?NAT har tilbud på 23 denne uken, om noen er på utkikk etter disse.
Nei, jeg kjøpte nok ikke. Ble bare venn.Ottone: Hvilken av dem kjøpte Du?
Den får selskap på overfarten av et par twenty5.23 til meg!Da var den satt i bestilling: PMC twenty5.C | Norsk Audio Teknikk
Jeeez - må få den i hus førstAuditor: Ja, men kanskje vil det dukke opp noen bruke 25.C på brukten etterhvert. Med litt tålmodighet så kan alt skje
DB er den som fungerer med resten av utstyret.Distinctive: Hvilken farge kjøpte du?
Dette spiller i et kombinert kino/musikkrom og der er P5 utrolig fleksibel og låter også godt.Prjet: DET kommer til å spille bra, det---Men hvorfor i allverden har du Parasound på når Idun/Idun II er såpass mye bedre..?? Kanskje pga innebygget dac?
Ca 2,6-2,8 meter, alt ettersom. 3,4 fra gelender til vegg bak sofa.Hvor mange meter er det fra høyttalerne til lytteposisjonen?
Greia med P5 i en musikk/kino kombo, er subwoofer-håndteringen. Variabel delefrekvens+volum for sub når jeg spiller musikk (styrt av P5), og så evnt. en annen delefrekvens når jeg kjører bypass på P5 (styrt av receiveren). Har et vanskelig rom sånn bassmessig, så sub hjelper til å glatte ut problemene kontra å kjøre kun fra frontene, også på musikk.Ordet: Du har iallefall en strøken effekt der..Og Idun har samme fleksibiliteten. Sånn bortsett fra DAC.
Takk, nøyaktig hva jeg trenger. Et klapp på skuldra, og noen betryggende ordAudunT: Da har du sånn ca samme lytteavstand som meg, jeg har litt over 3 meter, og nesten like stort rom. Men som du sier så koster 25.24 en del mer enn messeprisen til 25.23. Tror ikke at du kommer til å angre på kjøpet. De vil spille fantastisk med Naim forsterkeren din
80 Naim watt vil være nok til å drive 25.24 til ok lyttevolum, men hadde ikke skadet med flere watt.
Du har omtrent samme avstand som meg. Her fungerer 23 helt ypperlig.Hei, ny PMC-venn her. Har bestilt meg 5.23 i eik på messetilbud. Har ikke mulighet til å prøve dem hjemme, men alt jeg leser om PMC gjør at jeg vil prøve et par.
Jeg er i tvil om 5.23 er riktig høyttaler, eller om jeg burde spare mer og kjøpe 5.24. Med messetilbud på 5.23 er det nesten en dobling i pris, og i tillegg tipper jeg at superunitien blir i minste laget med 5.24.
Jeg har i dag Kudos X2, og det fungerer greit for meg, men jeg savner litt i bunn.
Legger ved to bilder av plassering, som dere ser står høyttalerne mot en åpen trapp. Etasjen anlegget står i er ca 45 m2, i tillegg er det trappen ned til etasjen under.
Normalt ligger det et stort ullteppe mellom anlegg og sofa.
Hva tror dere?
PS/edit: Spurte Morten på NAT samme spm, han mener 5.23 vil bli best grunnet lytteavstand.
Vis vedlegget 461431
Vis vedlegget 461432
Det vil jeg påstå. Jeg bare hatt dette oppsettet i ca 3 uker, men har enda ikke funnet noe å klage på.Hvordan fungerer ps audio og PMC? God match?