Hardingfele
Æresmedlem
^ Tucker Carlson er en nyttig idiot og de som henter sin virkelighetsbeskrivelse fra ham er innesnødde.
Morsomt klipp.
Morsomt klipp.
...som i dag vil si... ganske mange.^ Tucker Carlson er en nyttig idiot og de som henter sin virkelighetsbeskrivelse fra ham er innesnødde.
Talking about beating a dead horse:
Er dette det du mener er seriøst og objektivt, GB? Wow....
Jeg må si jeg er overrasket over hvor selektiv hørsel/syn det er mulig å ha! Her har vi^ Tucker Carlson er en nyttig idiot og de som henter sin virkelighetsbeskrivelse fra ham er innesnødde.
...Morsomt klipp.
Takk for at du umiddelbart beviser poenget mitt - QED.At du klarer å få det du får ut av denne videoen er bare litt fantastisk og en strålende innsikt
i "objektivitet", fake news og alt det der. Du slutter aldri å overraske, det skal du ha!
Ja, vi har fått med oss at Fox dedikerer store deler av sendeflaten til å raute BUTWHATABOUTHILLARY?!?!Og defacto, når vi snakker om "beating a dead horse"... Du vet at opptaket er to måneder
gammelt? Fra tiden før man fant ut hvor mye penger som var "donert" til Clinton Foundation
fra aktører i Uranium One. Det er vel lenger enn noen få års foreldelsesfrist på korrupsjon?
Dette kommer vi nok til å høre mye mer om... Om man ser på FOX News da...
Mr. Mueller issued the subpoena after Mr. Bannon was quoted in a new book criticizing Mr. Trump, saying that Donald Trump Jr.’s 2016 meeting with Russians was “treasonous” and predicting that the special counsel investigation would ultimately center on money laundering.
Prosecutors generally prefer to interview witnesses before a grand jury when they believe they have information that the witnesses do not know or when they think they might catch the witnesses in a lie. It is much easier for a witness to stop the questioning or sidestep questions in an interview than during grand jury testimony, which is transcribed, and witnesses are required to answer every question.
“By forcing someone to testify through a subpoena, you are providing the witness with cover because they can say, ‘I had no choice — I had to go in and testify about everything I knew,’” said Solomon L. Wisenberg, a prosecutor for the independent counsel that investigated Bill Clinton when he was president.
Dette blir spennende. Bannon har jo ikke lenger noen stilling i Breitbart å berge, så han trenger ikke lenger foreta utrolige krumspring for å vise lojalitet til Trump. Og etter at Trump ikke har trukket tilbake sin påstand om at Bannon mistet forstanden da han gav ham sparken så spørs det om ikke Bannon vil fortelle det han faktisk vet. Gitt at han vet noe, selvfølgelig.Uh-oh: Bannon Is Subpoenaed in Mueller’s Russia Investigation
Mr. Mueller issued the subpoena after Mr. Bannon was quoted in a new book criticizing Mr. Trump, saying that Donald Trump Jr.’s 2016 meeting with Russians was “treasonous” and predicting that the special counsel investigation would ultimately center on money laundering.Prosecutors generally prefer to interview witnesses before a grand jury when they believe they have information that the witnesses do not know or when they think they might catch the witnesses in a lie. It is much easier for a witness to stop the questioning or sidestep questions in an interview than during grand jury testimony, which is transcribed, and witnesses are required to answer every question.
“By forcing someone to testify through a subpoena, you are providing the witness with cover because they can say, ‘I had no choice — I had to go in and testify about everything I knew,’” said Solomon L. Wisenberg, a prosecutor for the independent counsel that investigated Bill Clinton when he was president.
Poengene dine begynner å bli så syltynne at jeg vurderer å sponse deg med en snøfreser!Takk for at du umiddelbart beviser poenget mitt - QED.At du klarer å få det du får ut av denne videoen er bare litt fantastisk og en strålende innsikt
i "objektivitet", fake news og alt det der. Du slutter aldri å overraske, det skal du ha!
Vær så vennelig å lese innlegget mitt en gang til - og denne gangen prøv
å få med deg det jeg faktisk skriver - og ikke det du tror jeg skriver...
Jeg vet ikke hvordan jeg kan utrykke meg noe særlig klarere enn dette:Poengene dine begynner å bli så syltynne at jeg vurderer å sponse deg med en snøfreser!Takk for at du umiddelbart beviser poenget mitt - QED.At du klarer å få det du får ut av denne videoen er bare litt fantastisk og en strålende innsikt
Vær så vennelig å lese innlegget mitt en gang til - og denne gangen prøv
å få med deg det jeg faktisk skriver - og ikke det du tror jeg skriver...
At du tydligvis ikke forstår det - er ditt problem - ikke mitt!Jeg har gang på gang sagt klart og tydlig fra om at jeg ikke anseer Tucker Carlson
hverken å være objektiv eller nøytral. Han er konservativ, republikaner og en Trump-
tilhenger. En propagandist.
Jepp!Men han jobber i en av de mest objektive TV-selskap du kjenner til. Det har du også sagt...
Tror de fleste ellers har fått med seg dette.Jeg vet ikke hvordan jeg kan utrykke meg noe særlig klarere enn dette:
At du tydligvis ikke forstår det - er ditt problem - ikke mitt!Jeg har gang på gang sagt klart og tydlig fra om at jeg ikke anseer Tucker Carlson
hverken å være objektiv eller nøytral. Han er konservativ, republikaner og en Trump-
tilhenger. En propagandist.
Selvsagt er det meste av dekningen negativ, all den tid man har å gjøre med en inkompetent, narsissistisk og mentalt ustabil president totalt uten politisk kunnskap eller respekt for grunnleggende kjøreregler i en rettsstat. Nøytral betyr nøytral i kontekst av vår felles (vestligdemokratiske) forståelse av hvordan et samfunn styres; Kim Jong-un og Robert Mugabe får også overveldende negativ nyhetsomtale i alle vestlige medier."How much does CNN hate Trump? 93% of coverage is negative".
“The Harvard team found that CBS coverage was 91 percent negative and 9 percent positive. New York Times coverage was
87 percent negative and 13 percent positive,” Byron York wrote in the Washington Examiner. “Washington Post coverage was
83 percent negative and 17 percent positive. Wall Street Journal coverage was 70 percent negative and 30 percent positive.
And Fox News coverage also leaned to the negative, but only slightly: 52 percent negative to 48 percent positive.”
https://www.washingtontimes.com/news/2017/may/23/how-much-does-cnn-hate-trump-93-of-coverage-is-neg/
Jeg tror den negative dekningen her er sånn ca 99.9%. Det må vel da være et bevis på den mest omfattende MSM konspirasjonen verden hittil har sett.Vil en nøytral nyhetsdekning av Anders Breiviks politiske virke være av negativ eller positiv karakter, Brekke? 50-50?
Mener du også at dekning av f.eks Kim Jong Un bør være 50% positiv og 50% negativ?Jepp!Men han jobber i en av de mest objektive TV-selskap du kjenner til. Det har du også sagt...
"How much does CNN hate Trump? 93% of coverage is negative".
“The Harvard team found that CBS coverage was 91 percent negative and 9 percent positive. New York Times coverage was
87 percent negative and 13 percent positive,” Byron York wrote in the Washington Examiner. “Washington Post coverage was
83 percent negative and 17 percent positive. Wall Street Journal coverage was 70 percent negative and 30 percent positive.
And Fox News coverage also leaned to the negative, but only slightly: 52 percent negative to 48 percent positive.”
https://www.washingtontimes.com/news/2017/may/23/how-much-does-cnn-hate-trump-93-of-coverage-is-neg/
For ikke å snakke om Brekkes gjentatte poeng om at FOX-seere er de som har størst tillit til deres foretrukne fjernsynskanals troverdighet.Selvsagt er det meste av dekningen negativ, all den tid man har å gjøre med en inkompetent, narsissistisk og mentalt ustabil president totalt uten politisk kunnskap eller respekt for grunnleggende kjøreregler i en rettsstat. Nøytral betyr nøytral i kontekst av vår felles (vestligdemokratiske) forståelse av hvordan et samfunn styres; Kim Jong-un og Robert Mugabe får også overveldende negativ nyhetsomtale i alle vestlige medier."How much does CNN hate Trump? 93% of coverage is negative".
Å mene at "nøytralitet" impliserer 50% positiv og 50% negativ omtale er fullstendig meningsløst, i så fall burde også Anders Behring Breivik eller jordskjelvet i Haiti fått 50% positiv nyhetsomtale.
Det er derfor det hadde vært så interessant om G_B hadde forsøkt å legge to pinner i kors for å si noe om hva som utgjør "nøytral" nyhetsdekning. Så langt har jeg bare sett disse prosenttallene for antall negative og positive oppslag. OK, så hva ville vært "nøytral" dekning av svartedauen, Mao Ze Dongs kulturrevolusjon eller Anders Behring Breivik?Det er bare vås at det ikke finnes objektiv/upartisk nyhetsdekning, selvfølgelig gjør det det. Men objektiv er objektiv i kontekst av den kulturelle og samfunnsmessige virkeligheten vi lever i; for eksempel vil objektiv dekning av Muhammedkarikaturene være annerledes i en vestlig nyhetskanal enn i en saudiarabisk nyhetskanal. Og en naturkatastrofe vil omtales som noe negativt selv om den kan ha positive ringvirkninger for natur og menneskehet i et langtidsperspektiv.
Vår forståelse av virkeligheten og politiske prosesser er formet av statsdannelsen, den vestlige rettsstaten, maktfordeling, humanisme, den vitenskapelige metode og, til en viss grad, meriotakri. Vi forventer at de som styrer har en viss kunnskap om hva de driver med. Trumps politikk, og basert på hans uttalelser og twitterbruk også hans virkelighetsforståelse, er derimot IKKE formet av hverken statsdannelse, rettsstat, maktfordeling, humanisme, vitenskap eller meritter. Han har null kunnskap om hvordan en stat fungerer, null respekt for maktfordeling, og en direkte fiendtlig innstilling til vitenskap og evidensbasert sannhet.