Disqutabel
Æresmedlem
- Ble medlem
- 28.09.2016
- Antall liker
- 11.548
Altså, poenget er at du har bare bestemt deg, basert på en eller annen overbevisning om egen synskhet, mens jeg holder muligheten åpen for at virkeligheten vet bedre enn meg, og det er vel sånn ca alt som er å si om den saken."Varsler" my ass. Hva hvis din konkurrerende kollega plutselig påstå at du i 1973 pulte en sau på an bygdedans og derfor er uskikket til å bli avdelingsleder i kantinen i 2018 og at noen andre er mye bedre skikket.Det er åpenbare årsaker til å IKKE står fram.ååå.. "litt for sent" 1/3 århundre etter .. tilfeldigvis 2-3 dager før en viktig politisk avgjørelse. Dette er jo åpenbart ikke annet en et regissert teater satt i scene av politiske motstandere for å diskreditere en mann som potensielt kan tolke loven slik den var tenkt.Brekke er ikke bare koranekspert, han er også psykolog og har i den forbindelse konkludert med at dette ikke har skjedd fordi hun gikk åpent ut med det altfor sent.
Hva stopper en hvilken som helst person fra å fremme udokumenterte påstander om HVEM SOM HELST de ikke liker ... med noe vagt som muligens skjedde for 30-40-50 år siden og som det selvsagt er umulig for noen å forsvare seg mot?
Selv om det har null hold i virkeligheten skal altså slike påstander være et våpen i hende på femniaktivister?
Nei takk.
Det burde rekke bare å lese noen få av de truslene hun blir utsatt for, vil jeg anta. Og da har vi ikke en gang begynt å snakke om presset fra pressen og den generelle publisiteten. Varslere har ikke akkurat hatt noen suksessfylt historie, for å si det svært forsiktig. Det denne dama her gjort er enten forbannet modig, eller det reneste idioti. Hun har lagt hodet på blokka i full offentlighet. Du skal ha bra med baller for å legge deg ut med det maktapparatet hun har gjort.
Disqutabel
Hvor mye anseelse ville du da hatt for "Varsleren" da? Spesielt om denne påstanden aldri dukket opp før dagen før ledelsen skulle velge hvem som fikk jobben...
Disqutabel