G
Gjestemedlem
Gjest
Ja en flokk med nidsure metookommunister som lager grimaser som botemiddel for manglende politisk innflytelse.
En svært avbalanseret personlighet,- minst på højde m den Store leder, undskyld, Største leder verden har set
På mange måter koker det vel ned til at det ikke er mulig å "felle noen dom", eller sagt på en annen måte, det bør antakelig ikke medføre konsekvenser for Kavanaugh. Det må vi velge å like eller ikke, men uten noe mer enn et troverdig vitnemål, og et troverdig forsvar, blir det drøyt å gi mannen yrkesforbud. I saken med Anita Hill, var det verre enn dette, og møkkamannen sitter fortsatt i Høyesterett.Uansett hvor mye man roper om urettferdighet og skitten prosess, så står man igjen med det faktum at Ford presenterte et troverdig vitnemål om et overgrep. Kavanaugh presenterer også et solid forsvar, men dette blir ord mot ord.
Fokuset på dagboken er meningsløst uten nærmere undersøkelser. Det er usannsynlig at han vil nedtegne noe som helst om en fest hvor han begår et overgrep. Likeledes er noen setninger undertegnet av advokaten til den andre personen i rommet hvor overgrepet skal ha skjedd en altfor enkel utkvitteringsmetode.
Nu vel. Utagerende festing er IKKE lik voldtektsforsøk. Og om man nå snublet i fylla, og ble voldsom, vil et mannfolk stå for sine handlinger, og forsøke å rette opp så godt det går.Om noen bedrev litt utagerende festing for en halvt århundre siden, og i ettertid ble til folk og kanskje en herdersmann skal ikke kunne brukes mot dem i en ussel feministisk hatkampanje fordi man er uenige med non synspunkter man antar at dommeren kan ha.
Motbydelig.
Nu vel. Utagerende festing er IKKE lik voldtektsforsøk. Og om man nå snublet i fylla, og ble voldsom, vil et mannfolk stå for sine handlinger, og forsøke å rette opp så godt det går.Om noen bedrev litt utagerende festing for en halvt århundre siden, og i ettertid ble til folk og kanskje en herdersmann skal ikke kunne brukes mot dem i en ussel feministisk hatkampanje fordi man er uenige med non synspunkter man antar at dommeren kan ha.
Motbydelig.
Det motbydelige her er det i grunn ikke andre enn de veikeste mannfolka som står for. De som prøver å innbille seg selv og verden at det ikke betyr noe om de kommer til å voldta litt sånn her og der.
Det fyller meg bare med avsky.
Disqutabel
Et merkelig sirkus. Dette må vel koste Demokratene stemmer ved kommende valg!Et merkelig sirkus. Dette må vel koste Republikanerne stemmer ved kommende valg?
Vær så vennlig å føre en noe mer voksen debatt.Nu vel. Utagerende festing er IKKE lik voldtektsforsøk. Og om man nå snublet i fylla, og ble voldsom, vil et mannfolk stå for sine handlinger, og forsøke å rette opp så godt det går.Om noen bedrev litt utagerende festing for en halvt århundre siden, og i ettertid ble til folk og kanskje en herdersmann skal ikke kunne brukes mot dem i en ussel feministisk hatkampanje fordi man er uenige med non synspunkter man antar at dommeren kan ha.
Motbydelig.
Det motbydelige her er det i grunn ikke andre enn de veikeste mannfolka som står for. De som prøver å innbille seg selv og verden at det ikke betyr noe om de kommer til å voldta litt sånn her og der.
Det fyller meg bare med avsky.
Disqutabel
Vage påstander om og kreative beskyldninger.
Skal slikt være nok til å ødelegge en karriere om det kommer fra politiske aktivister?
Om spørsmål om slikt fyller deg med "avsky" så er mitt tips å skjære av seg stellet med en skalpell, melde seg inn i SVs kvinnegruppe og flytte til Malmø.
Tja, konsekvensene kan være at et par republikanere stemmer i mot og at han dermed blir kastet. Formålet fra demokratenes side er nok å overbevise Collins, Murkowski og Flake til å stemme i mot, mer enn å rettsforfølge Kavanaugh.På mange måter koker det vel ned til at det ikke er mulig å "felle noen dom", eller sagt på en annen måte, det bør antakelig ikke medføre konsekvenser for Kavanaugh.
Disqutabel
Og hva synes de om Elon Musk, da?Lurer man på hva propagandistene på vg.no mener, er det bare å ta ett blikk på forsiden deres.
Det ble vel tatt mangfoldige tusen bilder av mannen i løpet av høringen, og dette var det de landet på:
Vis vedlegget 510669
Kvinner kan også være utspekulerte udemokratiske hyklere, akkurat som menn. Innovertiss er ingen automatisk frifinnelse, eller noe som burde påkalle medynk fra puslinger og femitasser,Ja kvinner burde straks returnere til skammekroken og ikke komme ut med mindre de skal lage middag eller vaske klær.
Ja, og det var omlag det jeg mente med mine hermetegn.Tja, konsekvensene kan være at et par republikanere stemmer i mot og at han dermed blir kastet. Formålet fra demokratenes side er nok å overbevise Collins, Murkowski og Flake til å stemme i mot, mer enn å rettsforfølge Kavanaugh.På mange måter koker det vel ned til at det ikke er mulig å "felle noen dom", eller sagt på en annen måte, det bør antakelig ikke medføre konsekvenser for Kavanaugh.
Disqutabel
Såvidt meg bekjent så har du kritisert ALLE kvinner som har stått frem det siste året, man trenger ikke akkurat være autist for å se mønsteret herKvinner kan også være utspekulerte udemokratiske hyklere, akkurat som menn. Innovertiss er ingen automatisk frifinnelse, eller noe som burde påkalle medynk fra puslinger og femitasser,Ja kvinner burde straks returnere til skammekroken og ikke komme ut med mindre de skal lage middag eller vaske klær.
Det blir uansett litt spesielt når en fremtidig tiltalt sitter gråtkvalt på tiltalebenken og sier til dommeren 'Judge, it is unfair. I didn't do it - but you know the feeling....'Det fremlegges at han tidvis var svært emosjonell underveis i sin forklaring. Men du liker antakelig ikke at han viste svakhet?
Det minner meg litt om et bilde av NRKs USA korrespondent som du promoterte som belegg for ditt eget syn. Av tusenvis av bilder valgte du akkurat det. På seg selv kjenner man andre.....Lurer man på hva propagandistene på vg.no mener, er det bare å ta ett blikk på forsiden deres.
Det ble vel tatt mangfoldige tusen bilder av mannen i løpet av høringen, og dette var det de landet på:
Vis vedlegget 510669
Du burde i det minste ha fått med deg at Kavanaugh selv erkjente at den handling han har blitt beskyldt for å ha utført er strafferettslig fortsatt gyldig i henhold til Marylands lover.Om noen bedrev litt utagerende festing for en halvt århundre siden, og i ettertid ble til folk og kanskje en herdersmann skal ikke kunne brukes mot dem i en ussel feministisk hatkampanje fordi man er uenige med non synspunkter man antar at dommeren kan ha.
Motbydelig.
Vel, disse høringene er jo ingen rettssak. Det er nærmere å være et jobbintervju. Spørsmålet blir jo hvor mye som skal til for at republikanerne mener at han ikke burde bli utnevnt.På mange måter koker det vel ned til at det ikke er mulig å "felle noen dom", eller sagt på en annen måte, det bør antakelig ikke medføre konsekvenser for Kavanaugh. Det må vi velge å like eller ikke, men uten noe mer enn et troverdig vitnemål, og et troverdig forsvar, blir det drøyt å gi mannen yrkesforbud. I saken med Anita Hill, var det verre enn dette, og møkkamannen sitter fortsatt i Høyesterett.Uansett hvor mye man roper om urettferdighet og skitten prosess, så står man igjen med det faktum at Ford presenterte et troverdig vitnemål om et overgrep. Kavanaugh presenterer også et solid forsvar, men dette blir ord mot ord.
Fokuset på dagboken er meningsløst uten nærmere undersøkelser. Det er usannsynlig at han vil nedtegne noe som helst om en fest hvor han begår et overgrep. Likeledes er noen setninger undertegnet av advokaten til den andre personen i rommet hvor overgrepet skal ha skjedd en altfor enkel utkvitteringsmetode.
Eller så må FBI finne mer grums.
Disqutabel
Nettopp,Ja, og det var omlag det jeg mente med mine hermetegn.Tja, konsekvensene kan være at et par republikanere stemmer i mot og at han dermed blir kastet. Formålet fra demokratenes side er nok å overbevise Collins, Murkowski og Flake til å stemme i mot, mer enn å rettsforfølge Kavanaugh.På mange måter koker det vel ned til at det ikke er mulig å "felle noen dom", eller sagt på en annen måte, det bør antakelig ikke medføre konsekvenser for Kavanaugh.
Disqutabel
Konsekvensen kan bli veldig store for Kavanaugh, og jeg finner det litt tvilsomt, dersom det ikke kan føres tyngre bevis enn det som hittil er presentert.
Det som derimot er av betydelig større viktighet, er hvilket redskap Kavanaugh kan komme til å bli, i de kommende måneder og år.
Disqutabel
Tja. En sint Kavanaugh er vel omtrent like sexy som en svettende Nixon. Og så begriper jeg ikke hvorfor han angriper demokratene i sitt forsvar. Selv om beskyldningene skulle være iscenesatt så er det vel ikke i rollen til en presumtivt upolitisk dommerkanditat å påpeke dette?Et merkelig sirkus. Dette må vel koste Demokratene stemmer ved kommende valg!Et merkelig sirkus. Dette må vel koste Republikanerne stemmer ved kommende valg?
Kan ha hendt? Du kan ha pult en gås for alt jeg vet... det kan ha hendt...Kan'ke du i det minste forsøke, Gjestemedlem, å innta en ørlite mer ydmyk holdning overfor det faktum at dette kan ha hendt.
Nok en gang, saken er ikke strafferettslig foreldet.Samma faen, dette er foreldet historie.Kan'ke du i det minste forsøke, Gjestemedlem, å innta en ørlite mer ydmyk holdning overfor det faktum at dette kan ha hendt.
Det er mulig du har rett.Kan ha hendt? Du kan ha pult en gås for alt jeg vet... det kan ha hendt...Kan'ke du i det minste forsøke, Gjestemedlem, å innta en ørlite mer ydmyk holdning overfor det faktum at dette kan ha hendt.
Samma faen, dette er foreldet historie. Ting som muligens kan ha hendt i forrige århundre en gang. So what?
Skal slike beskyldninger være nok til å vetoe en jobbsøknad? Skal man gi hvem som helst et slik våpen. det er mange nok som er villig til å dikte opp historier om det tjener deres politiske agenda.
Dette hander som sagt ikke om noe annet enn å pøse på med beskyldninger for å utsatt avstemningen til etter valget i høst. Klarer de det så kommer alle påstander til å trekkes, siden ... det ikke var verdt "belastningen", eller av familiære årsaker.... vent å se.. Vel, om ikke republikanerne tar til vettet og stemmer for sin kandidat tross de feministiske drittpakkene som fyres løs som artilleri.
Nei, jeg skiller mellom ting fra nyere tid og påstander om ting fra mange årtier tilbake. Samme hva det gjelder og det er og har vært min holdning i alle slike saker.Nok en gang, saken er ikke strafferettslig foreldet.Samma faen, dette er foreldet historie.Kan'ke du i det minste forsøke, Gjestemedlem, å innta en ørlite mer ydmyk holdning overfor det faktum at dette kan ha hendt.
Du kaver naa.
Jeg har full forståelse for at mange velger å tie om fæle opplevelser og overgrep, og kanskje i mange år prøver å fortrenge og komme over det. Ikke noe feil i det, å være et offer og synke ned i selvmedlidenhet tjener ingen.Er det en ting som kjennetegner overgrep, så er det at det ofte er noe man bærer på i mange år, før man orker å si det noen. Til en eneste sjel. En av mine aller beste venner ble utsatt for en voldtekt av en halvgammel mann da han var 15 år. Han var over 50 da han fortalte det til noen i det hele tatt.
Men han er sikkert bare en drittsekk og en pyse, som ønsket å sverte den forbanna pederasten som voldtok ham, selv om vedkommende allerede var død.
Faen for en tosk du er.
(Ja det ligger såpass mye engasjement i slike saker, at jeg bare må si fra. Det er svært unfair å late som om du vet best, og bedre enn de som har vært utsatt for noe de finner det vanskelig å leve med. På vegne av min livslange venn, mener jeg dette er på sin plass i denne saken)
Disqutabel