Politikk, religion og samfunn President Donald J. Trump - Quo vadis? (Del 1)

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Status
    Stengt for ytterligere svar.

    Asbjørn

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.03.2006
    Innlegg
    36.559
    Antall liker
    35.478
    Sted
    Vingulmǫrk
    Torget vurderinger
    2
    Jeg kikket innom Breitbart og Infowars nå, og det er jakten på kilder til lekkasjene som er hovedfokuset der i gården. De gleder seg til at Trump våkner opp igjen etter utenlandsreisen og begynner å sparke folk. Dessuten er det en sak om at Obama forsøkte å hacke valget ved å spionere på Trump-kampanjen. Kommentarfeltet under den artikkelen er en historie for seg...

    Men noen sammenhengende forklaring på hvorfor Trump-kampanjen tydeligvis ville ha en kryptert direktekanal til Moskva, sikret mot innsyn fra amerikansk etteretning - njet. Ikke så mye som en benektelse engang.
     

    Terje-A

    Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Innlegg
    13.516
    Antall liker
    9.286
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Trump har på kort til klart å ødelegge forholdet til en av USA viktigste allierte. Skadene han påfører USAs interesser verden over kan knapt overvurderes.

    Angela Merkel says Germany can no longer rely on Donald Trump's America: 'We Europeans must take our destiny into our own hands' | The Independent
    Tror nok Trump tenker som så at USA trenger ikke Europa, men Europa trenger USA.
    Og for å forklare det ekstra tydelig; Dette er hva jeg tror Trump tenker og er ikke nødvendigvis min mening om saken.
     

    Odd J

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.07.2007
    Innlegg
    3.823
    Antall liker
    2.810
    Torget vurderinger
    1
    Forstår jeg dette rett:

    Trump vil ha en direkte kanal til Putin - som vil være tilgjengelig for russisk etterretning - for å unngå at hans egen etterretning har tilgang til hva Trump snakker med Putin om, fordi han er redd for lekkasjer fra egen etterretning?
    Ja, det er eksakt hva Kushner og Flynn ser ut til å ha forsøkt å sette opp. Via kryptert samband fra den russiske ambassaden til Moskva. Jeg har veldig, veldig vanskelig for å komme på noen respektabel forklaring på det der.
    Trump ser jo selvfølgelig at taktikken virker. Merkelig nok ser man jo tegn til at høyresiden i de fleste vestlige land i økende grad 'har sansen for' testosteron-Putin der man tidligere passet på å ha STOR avstand til samme regimet den gang det var kommunistisk. Det begynner på ytterste høyre fløy, men eter seg langsomt men sikkert innover mot mainstream-høyre der de tradisjonelt liberalkonservative holder til. Fremskrittspartiet er jo kommet et godt stykke på vei med sin beundring for sterke ledere, ønske om å nekte små partier innflytelse ved valg og generelle bruk av dunderpolitikere som snakker med utestemme hele tiden. En aner en etteraping av det som skjer ute i verden.

    Skulle Putin greie å få selve erkefienden, republikanerne, til å vakle i troen er jo det nesten utrolig. Men det ser faktisk slik ut.
     
    G

    Gjestemedlem

    Gjest
    Exclusive: Trump son-in-law had undisclosed contacts with Russian envoy - sources | Reuters

    FBI investigators are examining whether Russians suggested to Kushner or other Trump aides that relaxing economic sanctions would allow Russian banks to offer financing to people with ties to Trump, said the current U.S. law enforcement official.

    The head of Russian state-owned Vnesheconombank, Sergei Nikolaevich Gorkov, a trained intelligence officer whom Putin appointed, met Kushner at Trump Tower in December. The bank is under U.S. sanctions and was implicated in a 2015 espionage case in which one of its New York executives pleaded guilty to spying and was jailed.
     

    Asbjørn

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.03.2006
    Innlegg
    36.559
    Antall liker
    35.478
    Sted
    Vingulmǫrk
    Torget vurderinger
    2
    Trump har tydeligvis våknet:
    "Whenever you see the words 'sources say' in the fake news media, and they don't mention names," Trump wrote, "it is very possible that those sources don't exist but are made up by fake news writers. #FakeNews is the enemy!"
    Trump hits out at 'fake news' following Kushner reports | Reuters

    Selvsagt mulig, akkurat som med størrelsen på folkemassen ved innvielsesseremonien hans, men slik som han har lagt seg ut med hele sin etterretningsorganisasjon er det også mulig at noen ser det som sin fordømte plikt å gå utenfor kommandokjeden med denne informasjonen. De har avlagt ed på å forsvare grunnloven, ikke Trump-familien.
     
    C

    cruiser

    Gjest
    Og står det i washington post eller nytimes er det garantert mer enn 1 kilde før det publiseres. Ellers så er det jo fornøyelig at man i det ene øyeblikket er i harnisk over lekasjer for så i neste... blabla fakenews
     

    Dr Dong

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.01.2011
    Innlegg
    14.505
    Antall liker
    14.003
    Sted
    landskapet uten motstand
    Torget vurderinger
    1
    Pommeroy har neppe fulgt med i hva jeg tidligere har sagt om Merkel; hadde han det, så ville han innsett at innlegget hans er overflødig.

    Men han har kanskje bedre forslag?
     

    Gunnar_Brekke

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    3.153
    Antall liker
    2.715
    Sted
    Kongsberg
    Hehe, åsså i caps da. Ditt grandiose selvbilde og dine paranoide vrangforestillinger kvalifiserer vel snart for en tur på Brøset?
    Jepp. Bruk av caps lock er det internasjonal enighet om at er et tegn på et grandiost selvbilde og paranoide
    vrangforestillinger... (og ikke som i dette tilfellet et forsøk på å tydelig skille ut mitt bidrag, mellom to "sitater").

    Hva er årsaken til at du og dine meningsfeller alltid forsøker å stemple sine meningsmotstandere som rasister, fasister,
    nazister, xenofober, homofober, kvinnehatere - eller som i dette tilfellet - som galninger? Det virker nesten som du
    forsøker å ekskludere meg fra debatten. Jeg trodde du var for ytringsfrihet jeg... Så feil kan man tydligvis ta.
    Du er vel blant dem som er for ytringsfrihet for alle - så lenge de er enig med deg...

    mvh
    Gunnar Brekke (som på høflig vis unngår å utale hva han syntes om deg). ;)
     

    Hardingfele

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.10.2014
    Innlegg
    22.684
    Antall liker
    15.794
    Torget vurderinger
    2
    Den som ikke forstår at dette er et jordskjelv, og en fare også for Norge og landets sikkerhet, med tanke på hvordan alliansen har fungert til nå, er en idiot. Dette lar seg ikke forsvare.

    Trump aner ikke hva NATO er, hvorfor amerikanerne ville ha NATO, hva forpliktelsene er innenfor NATO, hva oppdraget og innbyrdes solidaritet går ut på. Han er kun ute etter å hanke inn billige poeng overfor tilsvarende uvitende velgere som innbiller seg at NATO og FN skal invadere USA og ta fra folk deres våpen. (Nei, jeg overdriver ikke).

    Så nå er Merkel tydelig. Trump respekterer ikke en tidligere presidents inngåtte avtale om klima og han unnlot helt bevisst å erklære at han også, i likhet med alle presidenter siden Truman, ville sørge for at USA respekterte Artikkel 5 i NATO-traktaten.

    Putin ler og har mange villige hjelpere, tydeligvis.

    BERLIN — German Chancellor Angela Merkel is urging European Union nations to stick together in the face of new uncertainty over the United States and other challenges.

    Merkel said Sunday at a campaign event in Bavaria that “the times in which we can fully count on others are somewhat over, as I have experienced in the past few days.”

    https://www.washingtonpost.com/news...-it-cant-rely-on-america-what-does-that-mean/

    Skjermbilde 2017-05-28 kl. 19.29.01.jpg
     
    C

    cruiser

    Gjest
    Hehe, åsså i caps da. Ditt grandiose selvbilde og dine paranoide vrangforestillinger kvalifiserer vel snart for en tur på Brøset?
    Jepp. Bruk av caps lock er det internasjonal enighet om at er et tegn på et grandiost selvbilde og paranoide
    vrangforestillinger... (og ikke som i dette tilfellet et forsøk på å tydelig skille ut mitt bidrag, mellom to "sitater").

    Hva er årsaken til at du og dine meningsfeller alltid forsøker å stemple sine meningsmotstandere som rasister, fasister,
    nazister, xenofober, homofober, kvinnehatere - eller som i dette tilfellet - som galninger? Det virker nesten som du
    forsøker å ekskludere meg fra debatten. Jeg trodde du var for ytringsfrihet jeg... Så feil kan man tydligvis ta.
    Du er vel blant dem som er for ytringsfrihet for alle - så lenge de er enig med deg...

    mvh
    Gunnar Brekke (som på høflig vis unngår å utale hva han syntes om deg). ;)
    Du må jo bare si akkurat hva som passer deg, men jeg forbeholder meg retten til å kommentere det. Du er ikke riktig på en flekk, og når mange nok av dere har mulighet til å samles i ekkokamre på nett så ser vi jo hva som skjer.. ingen journalistiske publikasjoner er til å stole på, fbi og cia er bare tullinger som ikke vet hva de snakker om osvosv.. resultatet av det er at den ene tullingen etter den andre kommer til makten
     

    KjellR

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.07.2008
    Innlegg
    3.366
    Antall liker
    3.282
    Sted
    Moss (eller enda bedre - Rygge!)
    Hehe, åsså i caps da. Ditt grandiose selvbilde og dine paranoide vrangforestillinger kvalifiserer vel snart for en tur på Brøset?
    Jepp. Bruk av caps lock er det internasjonal enighet om at er et tegn på et grandiost selvbilde og paranoide
    vrangforestillinger... (og ikke som i dette tilfellet et forsøk på å tydelig skille ut mitt bidrag, mellom to "sitater").

    Hva er årsaken til at du og dine meningsfeller alltid forsøker å stemple sine meningsmotstandere som rasister, fasister,
    nazister, xenofober, homofober, kvinnehatere - eller som i dette tilfellet - som galninger? Det virker nesten som du
    forsøker å ekskludere meg fra debatten. Jeg trodde du var for ytringsfrihet jeg... Så feil kan man tydligvis ta.
    Du er vel blant dem som er for ytringsfrihet for alle - så lenge de er enig med deg...

    mvh
    Gunnar Brekke (som på høflig vis unngår å utale hva han syntes om deg). ;)
    Du er ikke riktig på en flekk...
    "Vakkert"..!
     
    C

    cruiser

    Gjest
    Jo takk, skriver det bare som det er, rett fra levra. Det er jo blitt det nye.. om jeg kan dokumentere noe av det er ikke så farlig. Følger her Brekkes eksempel og bare lirer av meg.
     

    Pommeroy

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.05.2012
    Innlegg
    789
    Antall liker
    353
    Jo takk, skriver det bare som det er, rett fra levra. Det er jo blitt det nye.. om jeg kan dokumentere noe av det er ikke så farlig. Følger her Brekkes eksempel og bare lirer av meg.
    Forskjellen er at han skriver under fullt navn, vi andre er feige og anonyme.
    Men du kan jo skilte med en "fin" signatur da.
     
    C

    cruiser

    Gjest
    Jo takk, skriver det bare som det er, rett fra levra. Det er jo blitt det nye.. om jeg kan dokumentere noe av det er ikke så farlig. Følger her Brekkes eksempel og bare lirer av meg.
    Forskjellen er at han skriver under fullt navn, vi andre er feige og anonyme.
    Men du kan jo skilte med en "fin" signatur da.
    Jeg har hvertfall ingen forutsetninger for å mene noe om Brekkes helse. Ikke er jeg psykolog og ikke kjenner jeg fyren.
    Hvorfor klarer man ikke å etablere noen sannheter lenger? Hvorfor kan ikke menigman akseptere en konklusjon fra etteretningen? Eller klima.. eller hva som helst.
     

    Pommeroy

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.05.2012
    Innlegg
    789
    Antall liker
    353
    Jo takk, skriver det bare som det er, rett fra levra. Det er jo blitt det nye.. om jeg kan dokumentere noe av det er ikke så farlig. Følger her Brekkes eksempel og bare lirer av meg.
    Forskjellen er at han skriver under fullt navn, vi andre er feige og anonyme.
    Men du kan jo skilte med en "fin" signatur da.
    Jeg har hvertfall ingen forutsetninger for å mene noe om Brekkes helse. Ikke er jeg psykolog og ikke kjenner jeg fyren.
    Hvorfor klarer man ikke å etablere noen sannheter lenger? Hvorfor kan ikke menigman akseptere en konklusjon fra etteretningen? Eller klima.. eller hva som helst.
    Du velger tydeligvis å se bort fra at du befinner deg på OT-avdelingen på et nerdeforum for hi-fi og musikk.
     

    Distinctive

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.12.2006
    Innlegg
    11.063
    Antall liker
    3.589
    Sted
    Stavanger
    Dette med knefallet for Nato alliansens artikkel 5, blir ikke dette et slags 'værsågod, bare forsyn deg uten risiko, Putin'?
    Er det dette som er avtalen med Russland, mon tro?
     

    Larson

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.01.2014
    Innlegg
    11.476
    Antall liker
    4.215
    Dette med knefallet for Nato alliansens artikkel 5, blir ikke dette et slags 'værsågod, bare forsyn deg uten risiko, Putin'?
    Er det dette som er avtalen med Russland, mon tro?
    Knefall og knefall. Det var en tale, var det ikke, og Trump avvek fra tidligere presidenter og unnlot å nevne artikkel 5. At han ikke nevner artikkel 5 i en tale betyr ikke at artikkel 5 er strøket eller at USA ikke vil følge opp artikkel 5.

    Trump gjør og sier så mye dumt, men dette her er flisespikkeri. Ser ingen grunn til å spikke fliser når trump ellers sager ned hele skogen.
     

    Asbjørn

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.03.2006
    Innlegg
    36.559
    Antall liker
    35.478
    Sted
    Vingulmǫrk
    Torget vurderinger
    2
    Sist redigert:

    KJ

    Æresmedlem
    Ble medlem
    10.10.2004
    Innlegg
    11.169
    Antall liker
    4.340
    Torget vurderinger
    1
    Dette med knefallet for Nato alliansens artikkel 5, blir ikke dette et slags 'værsågod, bare forsyn deg uten risiko, Putin'?
    Er det dette som er avtalen med Russland, mon tro?
    Knefall og knefall. Det var en tale, var det ikke, og Trump avvek fra tidligere presidenter og unnlot å nevne artikkel 5. At han ikke nevner artikkel 5 i en tale betyr ikke at artikkel 5 er strøket eller at USA ikke vil følge opp artikkel 5.

    Trump gjør og sier så mye dumt, men dette her er flisespikkeri. Ser ingen grunn til å spikke fliser når trump ellers sager ned hele skogen.
    Utelatelsen av Art 5 fra Trump sin tale muligens er en petitesse og flisespikkeri, men jeg tipper Putin & co er veldig fornøyd med gårsdagens uttalelser fra fru Merkel :

    Merkel: – Europeerne må ta sin skjebne i egne hender - Aftenposten

    Dvs intensjonen er å så tvil og usikkerhet om samholdet i Nato [EDIT og ev EU], og det bygger seg kanskje sakte opp over tid ...

    Tipper fru Merkel sin uttalelse har litt bredere rot enn bare talen fra Trumpen og utelatelsen av art 5.

    mvh
    KJ
     

    Distinctive

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.12.2006
    Innlegg
    11.063
    Antall liker
    3.589
    Sted
    Stavanger
    Det virker på meg som at Merkel sin tale presumptivt også tar høyde for at Trump trekker USA ut av Paris avtalen.
    Hadde nesten ventet at det kom en 'tirade' etter Trump sin kommende kunngjøring, men det kan kanskje ligge noen strategiske disposisjoner i bunn her?
     

    Hi-rex

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.05.2012
    Innlegg
    2.541
    Antall liker
    781
    Sted
    Etne
    Torget vurderinger
    4
    Ok, hva vil ske vis Trumpeten blev tvunget til at gå av, eller vor herre blev enig med sig selv om at tiden var kommet til at kalde The man home.

    Vil det bli så meget bedre, for mig ser det ut til at hele flokken som han er omgæret med er en stor flok av gæringer, vis største aktiv er at de er rend i røv drenge.

    Eller sagt på en anden måtte, 50% av den Amerikanske befolkning, er sku ikke rette, men det er jo i sig selv ikke noget nyt.
     
    Sist redigert:

    Asbjørn

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.03.2006
    Innlegg
    36.559
    Antall liker
    35.478
    Sted
    Vingulmǫrk
    Torget vurderinger
    2
    Her er en grunn til at familien Trump bør ta etterforskningen med det største alvor: Ved å unnlate å oppgi møtet med russiske Gorkov i søknaden om sikkerhetsklarering kvalifiserer Kushner allerede til inntil fem års fengsel. Det bestrides ikke at møtet fant sted, men formålet med møtet er uklart. Russerne sier at det gjaldt forretningsvirksomheten i Kushner Companies, Trump-administrasjonen sier at det var som representant for Trump-kampanjen. I begge tilfeller burde det vært oppgitt i klareringssøknaden. Eneste (bort)forklaring fra Kushner er at det var en forglemmelse, som så mye annet når det er russere involvert. Og så er det møtene med Kislyak i tillegg. Kanskje litt tidlig å ta mål til stripete dress ennå, men gutten er i trøbbel så det rekker.

    Penalties for Inaccurate or False Statements
    The U.S. Criminal Code (title 18, section 1001) provides that knowingly falsifying or concealing a material fact is a felony which may result in fines and/or up to five (5) years imprisonment.
    https://www.gsa.gov/portal/forms/download/116390
    Kushner Omitted Meeting With Russians on Security Clearance Forms
    Russian banker who met Jared Kushner has ties to Putin - CNNPolitics.com
     
    Sist redigert:

    defacto

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2016
    Innlegg
    5.245
    Antall liker
    2.676
    Sted
    Liten by
    Now, that's an oxymoron! ;););)
    OK, nå gleder jeg meg virkelig. Vi skal nå få faktasjekket det WP har faktasjekket og siden dette er en oxymoron og da kan jo ikke faktasjekking og WP stå i samme setning, så her er det jo garantert masse feil. Så sett i gang, GB, her er det mye å ta tak i:

    https://www.washingtonpost.com/grap...ms-database/?tid=a_inl&utm_term=.5040cb3c2cb6

    Ta i det minste 5 feil, der WP beviser at du har rett i ditt utsagn?
    Jeg venter? Dette bør ta deg bare 2 minutter!
    Jeg lever i spenning og venter på faktaene dine?


    PS: man kan jo spørre seg hvor seriøst man skal ta slike tirader fra deg...? Det, og noen flere spørsmål som nevnt over, burde du kanskje spørre deg selv. Skulle nesten tro du hadde litt for lite meningsfylt å bruke tiden på for tiden.
     
    Sist redigert:
    C

    cruiser

    Gjest
    Du bør ikke holde pusten.. GB er ikke videre kjent for å backe opp alle(eller noen) påstandene han spyr ut.
     

    HC

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2002
    Innlegg
    4.123
    Antall liker
    2.617
    Torget vurderinger
    16
    Som når (demokratiske) dommere sperrer føderale lover. Som når stater og byer oppretter
    "santuary citys" der man nekter å følge federale lover (ikke noe nytt, for så vidt, Obamaadministrasjonen har opplevd det samme
    rundt mariuana-lovgivningen - der mariuana fortsatt er "an illigal substans" under federal lov - men mange stater har motsatt seg
    lovgivningen og legalisert stoffet). Skremmer ikke de anarkistiske tendensene i deler av det demokratiske partiet deg,
    Hardingfele?
    Hevder du at det er demokratene som er "States' rights" partiet i dag? I så fall har du ikke fått med deg skiftet.
     

    Hardingfele

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.10.2014
    Innlegg
    22.684
    Antall liker
    15.794
    Torget vurderinger
    2
    Som når (demokratiske) dommere sperrer føderale lover. Som når stater og byer oppretter
    "santuary citys" der man nekter å følge federale lover (ikke noe nytt, for så vidt, Obamaadministrasjonen har opplevd det samme
    rundt mariuana-lovgivningen - der mariuana fortsatt er "an illigal substans" under federal lov - men mange stater har motsatt seg
    lovgivningen og legalisert stoffet). Skremmer ikke de anarkistiske tendensene i deler av det demokratiske partiet deg,
    Hardingfele?
    Dette er jeg ikke i stand til å ta alvorlig, Gunnar Brekke? Anarkistiske tendenser i deler av det demokratiske partiet? Demokratiske dommere som sperrer føderale lover? Det er da ganske mange beinhardt republikanske dommere som også har motsatt seg føderale forsøk på å gjennomføre ny lovgivning, når denne er i strid med forfatningen.

    Det er farlig å sitte i en boble, inne i et ekko-kammer. Men jeg henviser deg til denne tråden, lykke til:
    http://www.hifisentralen.no/forumet/off-topic-hja-rnet/52158-american-revolution.html

    Og Sanctuary Cities er et eldgammelt og uhyre godt tiltak, som i lange tider er blitt respektert og hyllet, tverrpolitisk. Det er nemlig mulig for forfulgte uansett bakgrunn å finne ly i slike. Her hjemme har vi ordnet det med å respektere kirkeasylet.
     

    Asbjørn

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.03.2006
    Innlegg
    36.559
    Antall liker
    35.478
    Sted
    Vingulmǫrk
    Torget vurderinger
    2
    Man fornekter fortsatt valgresultatet og
    kjemper med en drøss ikke-demokratiske midler for å gjøre noe med det. Som hatkampanjen i pressen. Som de stadige lekkasjene
    fra Trumhaterne inne i byråkratiet. Som når (demokratiske) dommere sperrer føderale lover.
    For republikanerne som argumenterer med "uphold the constitution!" når det passer dem (dvs når det gjelder retten til å eie og bære våpen) må det være litt plagsomt at det helt grunnleggende prinsippet i den amerikanske konstitusjonen er maktfordeling mellom lovgivende, utøvende og dømmende makt. Grunnloven er til og med skrevet slik at ikke engang velgerne kan gjøre seg allmektige på en stemningsbølge. Det er en grunn til at ikke hele kongressen er på valg samtidig som presidenten. The founding fathers gjorde det der med vilje og fast overlegg, og de visste godt hva de gjorde og hvorfor de gjorde det. Det var nettopp for å beskytte republikken mot en slik autoritær populist som Trump. Checks & balances.

    How Would America's Founders Tackle 2016's Populism?
    The Founding Fathers vs. Donald Trump | HuffPost
    Founding Fathers 1 populists 0: The US Constitution is taming Trump

    Det forsto selvsagt ikke Trump bæret av da han stilte til valg, og det ser ikke ut til at han forstår noe av det nå heller. Det er hva sutringen om "the deep state" egentlig handler om. Det han støter på er grunnlovsfestede institusjoner med separat maktbase, hvor embedsmenn og -kvinner avlegger uavhengig ed på å forsvare grunnloven og statsskikken. De avlegger ikke en personlig troskapsed til untersturmbannführer Drumpf og familien hans. Og godt er det, for dette kunne gått riktig galt fra start.
     

    Hardingfele

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.10.2014
    Innlegg
    22.684
    Antall liker
    15.794
    Torget vurderinger
    2
    ^ Trump må jo ha trodd det nå var tid for fører-éd siden han har forlangt lojalitetserklæringer fra sine tjenestemenn. Han ba bl.a. om en slik fra Comey.

    Som del av maktfordelingsprinsippet har man også sikret seg mot impulsive grunnlovsendringer. Slike må gjerne voteres over i påfølgende Kongresser/Storting, før de skrives inn i forfatningen. Men enkelte ser slikt som utidig, tydeligvis. Når Store Bavian først er valgt, må vi visst respektere hans mange innfall.
     
    Sist redigert:

    Gunnar_Brekke

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    3.153
    Antall liker
    2.715
    Sted
    Kongsberg
    Hvordan kan det ha seg at i forbindelse med islams innvasjon av vesten har du kommet til den stikk motsatte konklusjonen av de
    løgnaktige PK-mediene, men når det gjelder Donald Trump er du villig til å ta de samme løgnaktige PK-medienes ord - for god fisk?

    Det syntes jeg du skal tenke litt på...

    mvh
    Gunnar Brekke
    En liten ekstra kommenter til dette. Her er en oversikt jeg har postet tidligere, og den er faktisk meget bra og en god pekepinn på
    hva som er troverdig presse og hva som bare er sentraler for oppdiktet vås, konspirasjonsteorier og ren propaganda.

    Vis vedlegget 442582
    Her har du noen reaksjoner på Trumps valgseier - fra "din" nøytrale presse. Som er den eneste "pressen" norske MSM siterer.


    Er det noen grunn til å tro at disse menneskene, skal gi deg et balanserte nyheter om Donald Trump? Eller norske MSM?

    mvh
    Gunnar Brekke
     
    Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn