Politikk, religion og samfunn President Donald J. Trump - Quo vadis? (Del 2)

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.678
    Antall liker
    10.245
    Han lyver ikke hele tiden.
    Lyver du innimellom? Jeg gjør.
    Minimalt, kan ikke huske sist jeg dro en bløff eller jugde til noen. Men Trump juger filterløst til hele verden, hver fordømte dag. Og ikke bare litt, heller, han juger om det mest utrolige.
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.678
    Antall liker
    10.245
    Er bange for at en del indeher vil komme til at bruke de neste 4 år med at undskylde sig selv for ikke at se hva som ville komme.

    Trumpeten vil spille den største fanfare, , og lyden vil høres i all over, Han. Kommer til at vinde kempe stort.

    og her er grundene som demokratiske etablerte ikke forstår.

    1, Demokratene rigget valget så biden vandt nomineringen, så de kunne få in en sniker, som er en av de mest upopulære kandidater, in av bagdøren.
    den faktiske kandidat er Visepresident kandidaten.
    ( Amerikaner liker ikke at bli fuck med.)

    2, Biden er så retadert at han ikke kan se forskel på kona og søster, og stiller til valg i senatet og tror han er i et race mod Bush.
    Amerikanerne ser at manden overholde ikke er kapabel som president, og hele opsette er et skuespil. Med en hoved aktør som har, det ene ben i graven.
    Ingen som bare er lidt oppegående, ville stemme på sådan en kandidat!

    3, Biden er en representant for et korrupt politisk etablesament , som har beriket sig selv og deres familier på bekostning av den vanlige Amerikaner.
    OG AMERIKANERNE hater dette miljø.

    4. Biden og Demokraterne vil stenge Olie industrien ned, hvilket vil svare til at landet begår selvmord.

    5, Biden og det politiske etablerte har solgt de amerikanske arbeidsplasser til Kina, og blir set på som forrædere av den vanlige amerikanske arbeider.

    6. Covid, 19,- for en befolkning som i stor del består av folk som lever fra hånd til mund, bliver tilgang til arbejde viktigere end en virus, da man også kan dø vis kjøleskap er tom, og man står i fare for at miste tag over hoved.

    7. Demokraterne vil tabe valget så stort at det kommer til at gi ekko gjenklang over hele landet, men det kan i takke krukke Hillery og O forbarm mi, som har rigget/ isenesat dette politiske selvmord,

    Det korrupte politeske etablesament er i sandhet DESPERAT,- Drain the swamp

    Hvordan folk kan tro at Trump Taber, er enten mangel på intelligens, eller tunnel syn.

    Personlig synes jeg Demokraterne for hva de har fortjent.

    De er en levende politisk vittighet.
    Det ovenstående er i all hovedsak en rekke med faktafeil, vrangforestillinger, misforståelser, tøvete påstander og rent sludder.
    Uansett hvor mange feil og mangler du finner hos Biden, vil Trump toppe dette med god margin, så akkurat det er lite å debattere.

    Husk igjen at den som kommer med en påstand, har bevisbyrden, dersom påstanden skal tillegges noen vekt.

    Uansett vil ikke noe av dette hindre at Trump kan komme til å vinne igjen; og så langt jeg oppfatter det, hersker det vel ikke så mye uenighet om akkurat det. På samme tid, er det vel viktig å være klar over at Biden også kan vinne, og det kan faktisk skje uten at noen har tunnelsyn, Hi-Rex.
     

    Rune S

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Innlegg
    4.569
    Antall liker
    1.241
    Torget vurderinger
    11
    Anbefaler alle å se dette klippet:
     

    Voff

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.11.2006
    Innlegg
    11.049
    Antall liker
    8.300
    Torget vurderinger
    1
    Det ovenstående er i all hovedsak en rekke med faktafeil, vrangforestillinger, misforståelser, tøvete påstander og rent sludder.
    Uansett hvor mange feil og mangler du finner hos Biden, vil Trump toppe dette med god margin, så akkurat det er lite å debattere.
    Du har misforstått. Dette dreier seg ikke primært om hvem man vil ha i det hvite hus, men hvilke miljøer man ikke vil ha der. De har mistet all tillit. Dette er en protest. Som i alle revolusjoner er det ikke så nøye med hva det blir erstattet med, bare vi får møkka ut.....
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.678
    Antall liker
    10.245
    Det er bare litt busstrøbbel. Bussen punkterte eller fikk tekniske utfordringer, melder NrK, for hva annet er busstrøbbel?


    nrk er i ferd med å bli skikkelige patetiske. Å rope ARK etter dem fungerer så det synger.
    I VG-overskriften akkurat nå er det et "buss-stunt". Er det mye bedre, eller viser det seg at de også faller for høyreekstremt press og/eller har svake journalister? Det hører med til historien at de også forteller hva som faktisk skjedde. Akkurat som NRK.
     

    Dr Dong

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.01.2011
    Innlegg
    14.505
    Antall liker
    14.003
    Sted
    landskapet uten motstand
    Torget vurderinger
    1
    ˆ

    nei, en må tenke på hvilken møkk en får inn, også. hvis ikke sitter du kanskje i saksa hvor det ikke lengre er spørsmål om hva en vil i det hele tatt. de har hatt fire års prøvetid.

    trump er det verste fra begge verdener…
     

    Motorhome

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.06.2018
    Innlegg
    1.628
    Antall liker
    1.500
    Sted
    Sunndalsøra
    Tror ikke Trump lyver mere enn andre politikere. Han sier også at de ventreradikale har ødelag universitetene der borte. Her i landet vil de at karakterene skal bort i skolene. Så vil de også leve på de rikes bekostninger. Trump likere å lyve for å terge på seg de venstrevridde:)
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.678
    Antall liker
    10.245
    Du har misforstått. Dette dreier seg ikke primært om hvem man vil ha i det hvite hus, men hvilke miljøer man ikke vil ha der. De har mistet all tillit. Dette er en protest. Som i alle revolusjoner er det ikke så nøye med hva det blir erstattet med, bare vi får møkka ut.....
    Det forstår jeg vel.
    Det jeg ikke er villig til å akseptere, er at a) Trump-miljøet er noe bedre (det er tvert i mot, MYE verre), og b) at man føler det er ok å plante sludder og vrangforestillinger om den ene kandidaten grunnet sitt samfunnssyn.

    Igjen: De som føler at demokratiet er et transportmiddel til den stasjonen man ønsker å gå av, vil vel like Trumpismen. Men da kan de like gjerne innrømme først som sist, at de egentlig ønsker seg "en sterk mann" i stedet for et velfungerende system.
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.678
    Antall liker
    10.245
    Tror ikke Trump lyver mere enn andre politikere. Han sier også at de ventreradikale har ødelag universitetene der borte. Her i landet vil de at karakterene skal bort i skolene. Så vil de også leve på de rikes bekostninger. Trump likere å lyve for å terge på de venstrevridde:)
    Du behøver ikke tro noe som helst, du kan bare sjekke fakta. Trump lyver MYYYYYYYYEEEEE mer enn noen annen toppolitiker i et sivilisert land.
     

    Rune S

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Innlegg
    4.569
    Antall liker
    1.241
    Torget vurderinger
    11
    Minimalt, kan ikke huske sist jeg dro en bløff eller jugde til noen. Men Trump juger filterløst til hele verden, hver fordømte dag. Og ikke bare litt, heller, han juger om det mest utrolige.
    Det er bra:)
    Når jeg sier lyver om meg selv så er det som på fint kalles hvite løgner.Altså viss jeg ikke har det så bra,og noen spør "Hvordan har du det" .Så sier jeg ofte jeg har det bra.

    Men ok,kan du ramse opp en 2-3 av de løgnene han kommer med daglig som du mener er veldig skadelig for folk flest?
     

    Voff

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.11.2006
    Innlegg
    11.049
    Antall liker
    8.300
    Torget vurderinger
    1
    ˆ

    nei, en må tenke på hvilken møkk en får inn, også. hvis ikke sitter du kanskje i saksa hvor det ikke lengre er spørsmål om hva en vil i det hele tatt. de har hatt fire års prøvetid.

    trump er det verste fra begge verdener…

    Men i blodtåka tenker man gjerne ikke over det.....
     

    Final

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.03.2013
    Innlegg
    3.142
    Antall liker
    5.144
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    4
    Jeg registrerer at de fleste håper Biden tar dette hjem. Biden er en mann med mange viktige strategier.

    Bidens strategi

    Sikkert ingen grunn til å være bekymret for at denne karen får tilgang til den røde knappen!

    Er det noen som tror MSM ville fortiet dette babbel om det var Trump som presterte noe slikt?
     

    bambadoo

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Innlegg
    22.165
    Antall liker
    10.690
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    kan du ramse opp en 2-3 av de løgnene han kommer med....
    Enkelt å finne synes jeg. Klarer ikke du finne noen?

    Personlig er jeg ei enkel sjel og sgs. sidestiller løgn og uærlighet.
     
    Sist redigert:

    Larson

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.01.2014
    Innlegg
    11.476
    Antall liker
    4.215
    I VG-overskriften akkurat nå er det et "buss-stunt". Er det mye bedre, eller viser det seg at de også faller for høyreekstremt press og/eller har svake journalister? Det hører med til historien at de også forteller hva som faktisk skjedde. Akkurat som NRK.
    a) Jeg har høyere forventninger til NRK enn til VG.
    b) At VG har svake journalister med agenda... vel, Bar Vulkan-saken er vel et bevis på at jo, VG's journalister er tidvis særdeles svake og desken likeså.

    VG må telle klikk. Det MÅ ikke nrk, men de gjør det allikevel. Hvorfor det?

    "Biden avlyser etter bussbråk."
    Hva gjemmer seg bak den overskriften mon tro? Hva var bråket? Var det selvforskyldt? Hvem sto bak? Her er det tvil.

    "Biden avlyser etter (å ha blitt utsatt for) intimidering" <-- dette er en mer presis overskrift. Ingen tvil.

    "Trump forsvarer busstunt"
    Hva gjemmer seg bak denne overskriften? Et stunt som må forsvares. Her er det ingen tvil om hvem som er gjerningsperson.

    Nrk har over tid senket seg ned til VG's nivå med feilaktige overskrifter, ingresser og implikasjoner. Tidligere hadde nrk minimalt av ikke-klikk-saker. Nå er de på høyde med vg og snart dagbladet. Hvorfor det mon tro? Startet da de hentet mange folk fra VG for 3-4 år siden. Mest sannsynlig så er årsaken at de er livredd for å virke ARK, så de overkompenserer så det synger etter.

    NrKs USA-dekning har vært svak over flere år nå.
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.678
    Antall liker
    10.245
    Det er bra:)
    Når jeg sier lyver om meg selv så er det som på fint kalles hvite løgner.Altså viss jeg ikke har det så bra,og noen spør "Hvordan har du det" .Så sier jeg ofte jeg har det bra.

    Men ok,kan du ramse opp en 2-3 av de løgnene han kommer med daglig som du mener er veldig skadelig for folk flest?
    Akkurat i disse dager, er det viktigste at han juger om at hans politiske motstander er korrupt, at poststemmer skaper valgfusk, at han forsøker med alle midler å organisere bort så mange Dem-stemmer som mulig.
    Han juger om alt, absolutt alt. Og det som er den store tragedien, er at han setter en standard for hva politikere kan tillate seg. Den vestlige verden har ikke sett noe i nærheten av denne galskapen i etterkrigstiden.
     

    Dr Dong

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.01.2011
    Innlegg
    14.505
    Antall liker
    14.003
    Sted
    landskapet uten motstand
    Torget vurderinger
    1
    Det er bra:)
    Når jeg sier lyver om meg selv så er det som på fint kalles hvite løgner.Altså viss jeg ikke har det så bra,og noen spør "Hvordan har du det" .Så sier jeg ofte jeg har det bra.

    Men ok,kan du ramse opp en 2-3 av de løgnene han kommer med daglig som du mener er veldig skadelig for folk flest?
    du lyver deg selv ned i den moralske fallitt. men her er litt trump

     

    Larson

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.01.2014
    Innlegg
    11.476
    Antall liker
    4.215
    Jeg registrerer at de fleste håper Biden tar dette hjem. Biden er en mann med mange viktige strategier.

    Bidens strategi

    Sikkert ingen grunn til å være bekymret for at denne karen får tilgang til den røde knappen!

    Er det noen som tror MSM ville fortiet dette babbel om det var Trump som presterte noe slikt?

    Alt er bedre enn fascisten Trump. Så selvsagt håper vi at ikke-Trump vinner. Er Biden en god kandidat? Næææh, ikke egentlig. Demokratene hadde bedre kandidater å velge mellom. Men alt er bedre enn fascister. Siden USA har et forferdelig valgsystem, så får vi heia på Biden. World's greatest democracy. Land of the free. Makan til selvbedrag! Mye verre enn "det er typisk norsk å være god"-selvbedraget vi holder på med.

    Men USA får seile sin egen sjø egentlig. Ønsker de massive forskjeller hvor folk jobber 70 timers arbeidsuker for å ikke ha helseforsikring, vær så god. Jeg kommer aldri til å flytte til USA.

    Det viktigste er at fascister ikke får makten.
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.678
    Antall liker
    10.245
    Jeg registrerer at de fleste håper Biden tar dette hjem. Biden er en mann med mange viktige strategier.

    Bidens strategi

    Sikkert ingen grunn til å være bekymret for at denne karen får tilgang til den røde knappen!

    Er det noen som tror MSM ville fortiet dette babbel om det var Trump som presterte noe slikt?
    Sånn har Biden holdt på i mange, mange år. En forsnakkelse / stamming / babbel kan ikke under noen omstendighet sammenlignes med den gørra POTUS gjentatte ganger lirer av seg. "Covfefe" var jo bare moro, og et sidespor. Akkurat som det er et sidespor å blande tungekrøll med sykdom.
     

    WayAhead

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.12.2017
    Innlegg
    14.625
    Antall liker
    3.439
    Sted
    Sky No Limit....
    Torget vurderinger
    0
    Utenom UNIT´N BluFF formoder jeg at "vi", og et stort flertall utenomBluFFske bebyggere ønsker at Dummy goes downDdrain. Alt annet WannAbelieveTrunk er helt uvesentlig. "Den frie verden" behøver å bruke ressursene til å løse viktige oppgaver som berører alle, ikke å trå møkka i Trunk Sewage...et problem som en ikke kommer utenom er jo å rydde i vrakgodset han etterlater seg - og - som flere her har vært inne på: Hva skjer evt Med de forsmådde Dumpilanerene? Gad Gud hvite hva de tror stor mann med liten gjerne og liten Dikk kan tilføre deres liksomliv...

    Men men klarte å avNazifisere gammelnaziene i sin tid og så litt mobbing på pinne burde funke....
     
    Sist redigert:

    PeriodeLytter

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.02.2013
    Innlegg
    3.062
    Antall liker
    2.521
    Men ok,kan du ramse opp en 2-3 av de løgnene han kommer med daglig som du mener er veldig skadelig for folk flest?
    Covid-19 er ikke så farlig
    Biden er en kjeltring når han selv ikke tørr vise selvangivelsen sin.
    At ingen har gjort så mye for afroamerikanerne som ham.
     

    Harry Stoteles

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.05.2020
    Innlegg
    2.622
    Antall liker
    2.743
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    0
    Han har ansatt hele familien sin i høytlønnede og ansvarsfulle stillinger som krever spesialkompetanse. Han stiller spørsmål ved demokratiets legitimitet. Han undergraver internasjonale avtaler.
     

    Espen R

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.03.2002
    Innlegg
    10.158
    Antall liker
    2.671
    La oss tenke oss at Trump og de 1000 advokater klarer å få gyldigheten av valgresultatet brakt inn for høyesterett, vil da de republikanske og demokratiske dommerne helt og holdent legge politiske interesser tilside og kun gå for en objektiv riktig vurdering?
    ...noen?
     

    WayAhead

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.12.2017
    Innlegg
    14.625
    Antall liker
    3.439
    Sted
    Sky No Limit....
    Torget vurderinger
    0
    Skal ikke begi meg ut på den glassisen men jeg har en litt dårlig følelse som da GW DonkeyBush2 nok en gang ble ble valgt som dilettant for US Capital Grande. Går det virkelig ikke an å bli kvitt dritten denne gangen heller....??

    Og det samme da Trunk-Ass Donald danket ut en politiker i 2016 og besteg presidentembetet "without a slightest clue"...
     
    Sist redigert:

    WayAhead

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.12.2017
    Innlegg
    14.625
    Antall liker
    3.439
    Sted
    Sky No Limit....
    Torget vurderinger
    0
    ATTrÅpÅs.....

    Rartt at et land eller noe hvadettnÅR som hevder seg et eller annet kan være så ubegripelig underutviklet....

     

    Handsoer

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.03.2007
    Innlegg
    3.921
    Antall liker
    1.926
    Sted
    Sortland
    Skal vel ikke mer til enn at Fox rapporterer at noen har hørt et rykte om at noen andre har sett flere sekker med muligens falske stemmer en eller annen plass.
    De selvutnevnte ''militsene'' står klare.
    Om de er 10 000 eller 100 000 spiller ikke så stor rolle -
    det bli stygt uansett.
     

    Rune S

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Innlegg
    4.569
    Antall liker
    1.241
    Torget vurderinger
    11
    -
    Akkurat i disse dager, er det viktigste at han juger om at hans politiske motstander er korrupt, at poststemmer skaper valgfusk, at han forsøker med alle midler å organisere bort så mange Dem-stemmer som mulig.
    Han juger om alt, absolutt alt. Og det som er den store tragedien, er at han setter en standard for hva politikere kan tillate seg. Den vestlige verden har ikke sett noe i nærheten av denne galskapen i etterkrigstiden.
    Ok.
    Korrupt motstander som i at far og sønn Biden kan ha mottatt penger fra blant annet Kina og Ukraina? Vel,det vet vi ikke enda om det er løgn eller ikke. Jeg tror faktisk det er stor sannsynlighet for at det er sant.
    Poststemmer er jeg brennsikker på kan fuskes med. Et totalt idiotisk system spør du meg. Sikkert greit for venstresiden siden det eneste vi har hørt i media er at det har blitt funnet stemmer på Trump i søpla,osv. Jeg er 100% sikker på at poststemmer er veldig utsatt for juks.
    Forstod ikke helt det med å organisere bort Dem-stemmer.Kan du utdtype?
     

    Rune S

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Innlegg
    4.569
    Antall liker
    1.241
    Torget vurderinger
    11
    Alt er bedre enn fascisten Trump. Så selvsagt håper vi at ikke-Trump vinner. Er Biden en god kandidat? Næææh, ikke egentlig. Demokratene hadde bedre kandidater å velge mellom. Men alt er bedre enn fascister. Siden USA har et forferdelig valgsystem, så får vi heia på Biden. World's greatest democracy. Land of the free. Makan til selvbedrag! Mye verre enn "det er typisk norsk å være god"-selvbedraget vi holder på med.

    Men USA får seile sin egen sjø egentlig. Ønsker de massive forskjeller hvor folk jobber 70 timers arbeidsuker for å ikke ha helseforsikring, vær så god. Jeg kommer aldri til å flytte til USA.

    Det viktigste er at fascister ikke får makten.
    Ja,det fascisme ordet er populært ser jeg.
    Vel verdt å se hele dette klippet,men se spessielt fra ca 13:05 . Meget gode poenger der spør du meg .
     

    Bx

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    04.08.2005
    Innlegg
    8.884
    Antall liker
    4.322
    ..
    La oss tenke oss at Trump og de 1000 advokater klarer å få gyldigheten av valgresultatet brakt inn for høyesterett, vil da de republikanske og demokratiske dommerne helt og holdent legge politiske interesser tilside og kun gå for en objektiv riktig vurdering?
    ...noen?
    Jeg tror nok de som sitter i høyesterett har integriteten i behold.
     

    Handsoer

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.03.2007
    Innlegg
    3.921
    Antall liker
    1.926
    Sted
    Sortland
    Demokratene i USA ligger vel litt til høyre for Erna & Co i Norge.
    I følge meningene over lever vi altså i et sosialistisk/nazistisk diktatur Norge.
    Kan ikke si at jeg kjenner meg igjen i en slik beskrivelse, men jeg er vel bare naiv og indoktrinert. :eek:
     

    Rune S

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Innlegg
    4.569
    Antall liker
    1.241
    Torget vurderinger
    11
    Covid-19 er ikke så farlig
    Biden er en kjeltring når han selv ikke tørr vise selvangivelsen sin.
    At ingen har gjort så mye for afroamerikanerne som ham.
    1. Jeg er ikke helt uenig. Det er tydeligvis farligere enn en ny litt influensa. Du må huske på at omtrent alle som har uttalt seg om dette har kommet med en feil påstand. Hele Coronakaoset er veldig vanskelig.Jeg syns du er urettferdig viss du mener der er klinkende klare svar på rett og galt. Mer åpent vs mer stengt,osv.
    En annen ting.Et lands leder.Bør han gi folket litt håp og gi inntrykk av at dette skal vi klare oss gjennom,eller skal han predikere vi alle kommer til å dø viss vi ikke låser oss inne i et bomberom et år eller 2....
    En annen ting er at jeg tror statistikken på dødstall av Corona er brukt i pillråttent politisk spill. Jeg har sett flere diskusjoner på at dødstallene kan vere veldig overdrevent. Det sies at det blir oppfordret til å si det er et coronadødsfall så lenge man finner spor av viruset,uavhengig om de som har dødd ofte har hatt veldig svak helse med mange andre livstruende sykdommer og helseproblem. Sykehus får ekstra penger tildelt viss de har coronapasienter. Men trenger ikke vere rakettforsker for å forstå at slikt også kan misbrukes for å få penger.
    2. Jeg tror fort det kan komme frem etterhvert at Biden er en kjeltring viss du tenker på Hunter Biden avsløringene nylig.
    Viss Trump ikke er ferdig å diskutere selvangivelsen med IRS så kan den kanskje ikke legges frem? Eller hvem andre hadde i tilfelle gjort det i en slik uavklart stand?
    3. Det utsagnet tror jeg fort kan vere en sannhet. Han har gjort mye bra for de. Det tror jeg også stemmene kommer til å klargjøre.
     
    • Wow
    Reaksjoner: Bx

    Rune S

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Innlegg
    4.569
    Antall liker
    1.241
    Torget vurderinger
    11
    Bambadoo,

    Kan helt sikkert bruke slike ord om han. Men stemmer ikke det han sier i klippet jeg la inn?
    Historien av land som har prøvd seg med diverse varianter av sosialismen viser vel ganske klart hvor det ender?
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.678
    Antall liker
    10.245
    -


    Ok.
    Korrupt motstander som i at far og sønn Biden kan ha mottatt penger fra blant annet Kina og Ukraina? Vel,det vet vi ikke enda om det er løgn eller ikke. Jeg tror faktisk det er stor sannsynlighet for at det er sant.
    Poststemmer er jeg brennsikker på kan fuskes med. Et totalt idiotisk system spør du meg. Sikkert greit for venstresiden siden det eneste vi har hørt i media er at det har blitt funnet stemmer på Trump i søpla,osv. Jeg er 100% sikker på at poststemmer er veldig utsatt for juks.
    Forstod ikke helt det med å organisere bort Dem-stemmer.Kan du utdtype?
    Nei, RuneS, nå er jeg bare så drittlei av å enda en gang måtte finne fram debunking av pro-Trumperes gjentatt motbeviste påstander!

    Du tror og tror og tror, RuneS, men hadde du giddet å lese bare litt om de temaene du har stå sterke meninger om, så hadde du kanskje lært noe.

    Det du hevder her over er i relativt stor grad rent sludder, og det er skrevet utallige spaltemetre om det. Prøv å lære litt sjøl snart, sånn at vi som gidder å lese, ikke behøver å gjenta de samme fordømte greiene om og om igjen.
    Jeg tror vel ikke du kommer dil å ville la deg forvirre av fakta, uansett. Sukk.
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.678
    Antall liker
    10.245
    1. Jeg er ikke helt uenig. Det er tydeligvis farligere enn en ny litt influensa. Du må huske på at omtrent alle som har uttalt seg om dette har kommet med en feil påstand. Hele Coronakaoset er veldig vanskelig.Jeg syns du er urettferdig viss du mener der er klinkende klare svar på rett og galt. Mer åpent vs mer stengt,osv.
    En annen ting.Et lands leder.Bør han gi folket litt håp og gi inntrykk av at dette skal vi klare oss gjennom,eller skal han predikere vi alle kommer til å dø viss vi ikke låser oss inne i et bomberom et år eller 2....
    En annen ting er at jeg tror statistikken på dødstall av Corona er brukt i pillråttent politisk spill. Jeg har sett flere diskusjoner på at dødstallene kan vere veldig overdrevent. Det sies at det blir oppfordret til å si det er et coronadødsfall så lenge man finner spor av viruset,uavhengig om de som har dødd ofte har hatt veldig svak helse med mange andre livstruende sykdommer og helseproblem. Sykehus får ekstra penger tildelt viss de har coronapasienter. Men trenger ikke vere rakettforsker for å forstå at slikt også kan misbrukes for å få penger.
    2. Jeg tror fort det kan komme frem etterhvert at Biden er en kjeltring viss du tenker på Hunter Biden avsløringene nylig.
    Viss Trump ikke er ferdig å diskutere selvangivelsen med IRS så kan den kanskje ikke legges frem? Eller hvem andre hadde i tilfelle gjort det i en slik uavklart stand?
    3. Det utsagnet tror jeg fort kan vere en sannhet. Han har gjort mye bra for de. Det tror jeg også stemmene kommer til å klargjøre.
    Nok en understrekning av at det er fullstendig meningsløst å kaste bort energi på å finne fram en nær uendelig rekke av dokumenterte debunks av de innbilningene du har lasset på med over her. Du velger å stole på noe du innbiller deg, i stedet for å søke sannhet. Hvordan kan man på noen fornuftig måte vinne mot noen som har bestemt seg, og nekter å akseptere bevis, så lenge det går i mot ens egen magefølelse...?
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn