Bjørn ("Orso")
Bransjeaktør
Det er nok mer enn bare tastefeil. Vi har for det første stemmer som er stjålet. Sikkert på begge sider så det er sagt. Under har du en person som er så dum at han filmer det og legger det ut.En ting er jeg helt sikker på - at det vil skje ting med forsett eller tastefeil og korrigeringer fra begge leire.
Noe annet er utopi, da det er mennesker involvert. Det vil være uærlige folk, det finnes de som gjør feil - men det er et system som skal begrense dette i størst mulig grad slik at det blir rettferdig til slutt.
Men svikter DET systemet eller man velger å la være å stole på det så er "all bets off".
Si meg, hvilken part har det siste året vært mest frempå mtp å utfordre nettopp dette systemet?
Så vet vi at valgobservatører ikke har fått riktig innsyn. Og det fremstår definitivt som mistenksomt at plutselig at alle stemmer av en viss størrelse går til Biden. At det har foregått uregelmessigheter ved dette valget er det liten tvil om. Spørsmålet er egentlig bare hvor store de er og hvordan det har påvirket valget.
Dette er derfor ikke avgjort og trolig får vi ikke svar før om et par uker. Mitt stalltips er at Trump fortsatt vinner pga fusk og uregelmessigheter.