Politikk, religion og samfunn President Donald J. Trump - Quo vadis? (Del 2)

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • defacto

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2016
    Innlegg
    5.219
    Antall liker
    2.643
    Sted
    Liten by
    ....brenning av amerikansk flagg, bibler....
    Hvorfor er det galt å brenne bibler og flagg? Det er vel ingen lov som sier noe om dette?

    Det har jeg allerede gitt flere eksempler på. Men har ikke tid til mer nå.
    Typisk svar fra deg og dine likesinnede. Når man ber om beviser så må man enten "se på nettet selv" eller så har man ikke tid...*sukk*
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.602
    Antall liker
    10.131
    Jeg er genuint opptatt av likeverd. Å jobbe mot fascisme likeså. Å sette spm.tegn ved Antifa har ingen ting med noe av dette å gjøre.
    Dersom det du her postulerer skal ha den fjerneste kontakt med noen kjent virkelighet, må du faktisk begynne med å se litt på hva fascisme er, hva Antifa betyr og hva de står for. https://en.wikipedia.org/wiki/Antifa_(United_States)
    De du henter din "antifascisme" fra, er jo de som nettopp har en rimelig fascistoid holdning til samfunnet de lever i.

    Det du videre roter med, er at siden noen bruker Antifa som sitt springbrett til hærverk og kriminalitet, så er Antifa å anse som "en terrororganisasjon", så for å sitere deg: Antifa har ingen ting med noe av dette å gjøre.

    Du er jo helt på jordet, virkelig.
     

    Armand68

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.01.2016
    Innlegg
    294
    Antall liker
    165
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Begrepet white supremacy er vel nokså entydig. Enten mener man at den hvite rase er født overlegen og har en gudegitt rett til å herske over andre, eller så mener man det ikke. Hvis man mener dette er det et grunnleggende rasistisk standpunkt. USA utkjempet en blodig borgerkrig over det spørsmålet, og det ser ut til at det er behov for en påminnelse.

    Eller hva mener du disse tullingene holdt på med?
    Vis vedlegget 692962

    Sånn sett er begrepet «white supremacy» mye mer presist og velavgrenset enn det langt mer elastiske «fascisme».
    Støtter overhodet ikke dette, bare så det er sagt
     

    Armand68

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.01.2016
    Innlegg
    294
    Antall liker
    165
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Dersom det du her postulerer skal ha den fjerneste kontakt med noen kjent virkelighet, må du faktisk begynne med å se litt på hva fascisme er, hva Antifa betyr og hva de står for. https://en.wikipedia.org/wiki/Antifa_(United_States)
    De du henter din "antifascisme" fra, er jo de som nettopp har en rimelig fascistoid holdning til samfunnet de lever i.

    Det du videre roter med, er at siden noen bruker Antifa som sitt springbrett til hærverk og kriminalitet, så er Antifa å anse som "en terrororganisasjon", så for å sitere deg: Antifa har ingen ting med noe av dette å gjøre.

    Du er jo helt på jordet, virkelig.
    Nei, poenget er at Antifa roter til den reelle problemstillingen rundt rasisme gjennom måten de opererer på. Skader egentlig saken, mener jeg. Nører opp under uheldige rasistiske holdninger som bare bidrar til økt polarisering.
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.602
    Antall liker
    10.131
    Nei, poenget er at Antifa roter til den reelle problemstillingen rundt rasisme gjennom måten de opererer på. Skader egentlig saken, mener jeg. Nører opp under uheldige rasistiske holdninger som bare bidrar til økt polarisering.
    I så fall kommer det utelukkende av at du har fått presentert en "sannhet" om Antifa som er direkte feilaktig. Du henter din "kunnskap" om Antifa hos dem som Antifa kjemper i mot, det er vel ikke til å undres over at du tror mye rart og feilaktig om dem.

    Igjen: Jo, noen bruker Antifa som springbrett til kriminalitet. Det er ikke det samme som at Antifa er kriminelle.
     

    Dr Dong

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.01.2011
    Innlegg
    14.505
    Antall liker
    14.002
    Sted
    landskapet uten motstand
    Torget vurderinger
    1
    Nei, poenget er at Antifa roter til den reelle problemstillingen rundt rasisme gjennom måten de opererer på. Skader egentlig saken, mener jeg. Nører opp under uheldige rasistiske holdninger som bare bidrar til økt polarisering.
    ingenting bidrar mer til polarisering enn fordumming. tenk igjennom det.
     

    Armand68

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.01.2016
    Innlegg
    294
    Antall liker
    165
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    ingenting bidrar mer til polarisering enn fordumming. tenk igjennom det.
    Nettopp. Og det jeg mente med at venstresiden har nøret opp under rasisme, bidratt til polarlisering gjennom fordummingen med alle de usaklige uthengingene, kvalmende metodene osv osv
     

    Dr Dong

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.01.2011
    Innlegg
    14.505
    Antall liker
    14.002
    Sted
    landskapet uten motstand
    Torget vurderinger
    1
    Nettopp. Og det jeg mente med at venstresiden har nøret opp under rasisme, bidratt til polarlisering gjennom fordummingen med alle de usaklige uthengingene, kvalmende metodene osv osv
    fordummingen består bl.a. i å unnlate å kvalitetssikre sine egene oppfatninger i forhold til andre og virkeligheten. der har du et stykke å gå, for å si det mildt.
     

    Pink_Panther

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Innlegg
    19.104
    Antall liker
    9.408
    Så US venstreside er dummere enn 'andre siden'?? Du er klar over at US venstreside med alle logiske betraktninger er passe godt til høyre for norsk Høire???
    Nå må du gi deg, venstresiden er venstresiden uansett hvor langt til høyre den er. Høyresiden er alltid best, bare sjekk hva McCarthy mente om den saken.
     

    Asbjørn

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.03.2006
    Innlegg
    36.427
    Antall liker
    35.211
    Sted
    Vingulmǫrk
    Torget vurderinger
    2
    Nettopp. Og det jeg mente med at venstresiden har nøret opp under rasisme, bidratt til polarlisering gjennom fordummingen med alle de usaklige uthengingene, kvalmende metodene osv osv
    Nøret opp under rasisme? Ved å la en svart mann bli valgt til president? Det var jo dette som fikk det til å renne over for trumpistene. Først bløffen om Obamas statsborgerskap, og så 32000 andre løgner i rask rekkefølge.

    Kan hende man selv er «white trash», men ikke f...n om en «uppity n..r» skal komme her og tro at han er noe!
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.602
    Antall liker
    10.131
    Skrevet på 70-tallet, men dessverre enda mer aktuell i dag...:

    Well, I'm six-foot-nothing of muscle and bone
    With my Colt .45, I weigh seventeen stone
    Got a Stetson hat and a big cigar
    And I clean up trouble with my little tin star

    Law and order, trouble in a bulletproof vest
    Law and order, I'm the troubleshooting king of the west

    Well, I cleaned up the commies and the long-haired bums
    All the Chinee, queers and Red Indian scum
    I cleaned out the liquor, loose women and dope
    And put the uppity niggers on the end of a rope

    Law and order, trouble in a bulletproof vest
    Law and order, I'm the troubleshooting king of the west

    My mommy held Tupperware parties
    Had acne when I was a boy
    I headed out west, expanded my chest
    Now they treat me like the real McCoy

    Now I put up my feet and get plenty of rest
    'Cause I've done my duty and I'm proud, I guess
    But I know Uncle Sam would never settle for less
    Now the town's so damn clean, there ain't nobody left

    Law and order, trouble in a bulletproof vest
    Law and order, I'm the troubleshooting king of the west
    Law and order, trouble in a bulletproof vest
    I'm the cotton-pickin', highfalutin
    Rootin'-tootin', put-the-boot-in
    Troubleshooting king of the west
     

    KJ

    Æresmedlem
    Ble medlem
    10.10.2004
    Innlegg
    11.146
    Antall liker
    4.300
    Torget vurderinger
    1
    Nå må du gi deg, venstresiden er venstresiden uansett hvor langt til høyre den er. Høyresiden er alltid best, bare sjekk hva McCarthy mente om den saken.
    .... pluss at alle som er til venstre for høyrefløyen i FrP er sosialister. Og sosialister har vi hørt er noe fæle greier ...

    mvh
    KJ
     

    Pink_Panther

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Innlegg
    19.104
    Antall liker
    9.408

    Armand68

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.01.2016
    Innlegg
    294
    Antall liker
    165
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Hvilken del av "White Supremacy" er det du støtter da?
    Du sa jo:

    Kan du gi meg en ikke-rasistisk tolkning av "White Supremacy"?
    Ingen av oss bør støtte syn eller handlinger som ser ned på andre pga hudfarge. Naturligvis!

    Men bruken av begrepet "White supremacy" misbrukes av venstresiden når de forsøker å stemple større grupper som rasister bare fordi de f.eks. har et bestemt politisk syn, som fortsatt er ikke-rasistisk, men som har andre synspunkter til felles med folk med rasistiske utsagn, dvs man tar alle over en kam.

    Eksempelvis å ta utgangspunkt i noe av mobben fra den 6. januar og generalisere disse som at slik er alle Trump - tilhengere, da generaliserer man og henger ut / stempler større grupper. Det er naturligvis ikke tilfelle, men dette synes dessverre gjennomgående å ha vært en del av demokratenes taktikk. Det gjelder å stemple alle Trump-tilhengere som rasister, og som lik han gærningen som veivet med sørstats-flagget... Selvfølgelig fordømmer de fleste republikanere slike handlinger. Det vet også demokratene, men de (mis)bruker det for alt det er verdt.

    BLM bevegelsen vitner ellers om hvordan motstanden mot "White Supremacy" har gått av skaftet. Det synes nesten til tider å ha gått så langt at man legitimerer vold mot hvite. Og det at demokratene satte i gang et fond for å få kriminelle ut på gaten igjen, taler sitt klare språk. Likeså Obamas uttalelse om at han fikk "håp" da demonstrasjonene og brannene herjet som verst. Fordømmelsene av vold var i alt for forsiktige ordelag, og står overhodet ikke i stil med venstresidens munnbruk mot det som skjedde 6. januar. Dobbeltmoralen er nokså påfallende.

    Ellers har enkelte på venstresiden omtalt feiringen av 4. juli som "White Supremacy". Nokså ekstremt, har naturligvis ingen ting med rasisme å gjøre å feire nasjonaldagen. Men disse kreftene jobber på spreng for å ødelegge sin kultur og røtter. Velting av statuer inngår i det... Tragisk og historieløst.
     
    Sist redigert:

    Harry Stoteles

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.05.2020
    Innlegg
    2.620
    Antall liker
    2.742
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    0
    Eksempelvis å ta utgangspunkt i noe av mobben fra den 6. januar og generalisere disse som at slik er alle Trump - tilhengere, da generaliserer man og henger ut / stempler større grupper. Det er naturligvis ikke tilfelle, men dette synes dessverre gjennomgående å ha vært en del av demokratenes taktikk. Det gjelder å stemple alle Trump-tilhengere som rasister, og som lik han gærningen som veivet med sørstats-flagget... Selvfølgelig fordømmer de fleste republikanere slike handlinger.
    Det er mulig de gjør, men poenget er at GOP har sett alt Trump har sagt og stått for, og likevel støttet ham i tykt og tynt. Da synes de muligens at det er et problem at han er rasist, men det er tydeligvis ikke et særlig stort problem. Poenget er at det går an å generalisere en del om hva folk mener ved å se på hvordan de handler.

    Om GOP virkelig hadde tatt avstand til Trumps rasisme, løgner og undergraving av demokratiet, ville Trump aldri blitt president. Dette var en svær diskusjon internt i GOP lenge før valget i 2016.

    I tillegg vil jeg gjerne spørre deg hvem det er som generaliserer sånn som du nevner her. Det er viktig å avklare, for hvis ikke så blir dette egentlig bare et tankeeksperiment. Hvis vi får vite hvem det er, så går det an å undersøke hva vedkommende har sagt og gjort opp igjennom – i motsetning til nå, altså.

    BLM bevegelsen vitner ellers om hvordan motstanden mot "White Supremacy" har gått av skaftet. Det synes nesten til tider å ha gått så langt at man legitimerer vold mot hvite.
    Igjen er det viktig å vite hvem du mener legitimerer vold mot hvite, og hvorfor du mener du har belegg for å si at det skjer. Det er det første vi må få på plass her.

    Det andre er at vi må rydde opp litt. Du sier du er mot hvit makt, dvs rasisme fra hvite mot svarte, men samtidig sier du at motstanden mot hvit makt er for stor. Hva vil etter ditt syn være effektiv og legitim motstand mot hvit makt? Mitt stalltips er at den svarte delen av befolkningen i USA har prøvd mye rart og ikke synes det skjer særlig mye.

    Og det at demokratene satte i gang et fond for å få kriminelle ut på gaten igjen, taler sitt klare språk.
    Nei, dette er nok en antydelse som mangler begrunnelse. Hvilke demokrater snakker du om, hvilket fond snakker du om, hvilke kriminelle snakker du om, og hvilke konklusjoner er det du trekker? Du sier ikke hva du mener, men forventer at alle skal forstå hva det er. Det er ingenting av dette som er entydig eller lite komplekst.

    Likeså Obamas uttalelse om at han fikk "håp" da demonstrasjonene og brannene herjet som verst. Fordømmelsene av vold var i alt for forsiktige ordelag, og står overhodet ikke i stil med venstresidens munnbruk mot det som skjedde 6. januar. Dobbeltmoralen er nokså påfallende.
    Synes du et angrep på Capitol er å likestille med… ja, hva, egentlig? Kan du ikke forklare hva det er du refererer til?

    Ellers har enkelte på venstresiden omtalt feiringen av 4. juli som "White Supremacy". Nokså ekstremt, har naturligvis ingen ting med rasisme å gjøre å feire nasjonaldagen. Men disse kreftene jobber på spreng for å ødelegge sin kultur og røtter. Velting av statuer inngår i det... Tragisk og historieløst.
    Hva mener du, egentlig? At hvit makt er en del av den amerikanske kulturen som man skal hegne om og beskytte?

    Jeg er helt ærlig forvirret over hva du mener.
     
    • Liker
    Reaksjoner: Bx

    Handsoer

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.03.2007
    Innlegg
    3.903
    Antall liker
    1.913
    Sted
    Sortland
    USA i ferd med å bli en politistat under demokratene, her hentes folk inn for å ha skrevet noe på sosiale medier!


    Minner om Tyskland på 30-tallet. Ufattelig at mange her inne ikke klarer å se det... Men slik går det når man har trodd løgnene lenge nok. Enig i at det er godt å sjekke flere kilder, noe jeg også gjør, men tror de som har nevnt det, bør begynne å tenke på eget ve og vel og kanskje ta egen medisin også...
    Her får du hele historien:
    Hn lurte folk til å tro at de kunne stemme via SMS, og FBI mener at han derfor fratok dem stemmeretten.
    FBI anser det som en forbrytelse.
     

    Armand68

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.01.2016
    Innlegg
    294
    Antall liker
    165
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Igjen er det viktig å vite hvem du mener legitimerer vold mot hvite, og hvorfor du mener du har belegg for å si at det skjer. Det er det første vi må få på plass her.

    Det andre er at vi må rydde opp litt. Du sier du er mot hvit makt, dvs rasisme fra hvite mot svarte, men samtidig sier du at motstanden mot hvit makt er for stor. Hva vil etter ditt syn være effektiv og legitim motstand mot hvit makt? Mitt stalltips er at den svarte delen av befolkningen i USA har prøvd mye rart og ikke synes det skjer særlig mye.
    Ok, så siden de har prøvd mye, så er nå vold ok? Antar naturligvis at du ikke mener det, men det er nesten det du insinuerer med slik du skriver...
    Demokratenes holdninger har i stor grad, vært med på å støtte opp under opptøyene.

    Nei, dette er nok en antydelse som mangler begrunnelse. Hvilke demokrater snakker du om, hvilket fond snakker du om, hvilke kriminelle snakker du om, og hvilke konklusjoner er det du trekker? Du sier ikke hva du mener, men forventer at alle skal forstå hva det er. Det er ingenting av dette som er entydig eller lite komplekst.
    Linket til det tidligere i tråden, se her:

    Synes du et angrep på Capitol er å likestille med… ja, hva, egentlig? Kan du ikke forklare hva det er du refererer til?
    Jeg vil overhodet ikke nedvurdere alvorligheten av det som skjedde. Mitt poeng er hvordan det misbrukes for å ta "alle" Trump-tilhengere.
    Ellers reflekterer jeg som sagt over hvor mye mer stilltiende man var når mobben ville ta seg inn i Det hvite hus, og alt det andre som skjedde i fjor vår/sommer.

    Hva mener du, egentlig? At hvit makt er en del av den amerikanske kulturen som man skal hegne om og beskytte?

    Jeg er helt ærlig forvirret over hva du mener.
    Dette var din kommentar på at noen mener at feiring av 4. juli nå er rasistisk... Det er det naturligvis ikke. Og det betyr naturligvis ikke at man skal hegne om å beskytte "hvit makt". Må da gå an å ha flere tanker i hodet på en gang. USA representerer da ufattelig mye annet... - heldigvis. Det er bare å ta et oppgjør med rasisme, og fortsette å feire 4. juli. Ingen motsetninger i det.
     

    morbid

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.08.2018
    Innlegg
    4.073
    Antall liker
    2.533
    Man har ingen problemer med å generalisere hele antifa bevegelsen som en terror organisasjon men man skal ha seg frabedt stempling av alle deltagerne på et Trump rally som trumpsupportere.. Jaja......
     

    Armand68

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.01.2016
    Innlegg
    294
    Antall liker
    165
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Man har ingen problemer med å generalisere hele antifa bevegelsen som en terror organisasjon men man skal ha seg frabedt stempling av alle deltagerne på et Trump rally som trumpsupportere.. Jaja......
    Du blander kortene. Jeg har ikke sagt at alle som sympatiserer med antifa er terrorister!
    Samme som at alle som sympatiserer med Trump heller ikke er rasister.

    Det var ikke de som deltok på rallyet 6. januar jeg ellers snakket om, hvordan man tar alle over en kam, men de republikanerne som ikke deltok på rallyet.
    Det var ellers ikke bare Trump-supportere som deltok i rallyet...! Mye blandet.
     

    Harry Stoteles

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.05.2020
    Innlegg
    2.620
    Antall liker
    2.742
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    0
    Ok, så siden de har prøvd mye, så er nå vold ok? Antar naturligvis at du ikke mener det, men det er nesten det du insinuerer med slik du skriver...
    Demokratenes holdninger har i stor grad, vært med på å støtte opp under opptøyene.


    Linket til det tidligere i tråden, se her:


    Jeg vil overhodet ikke nedvurdere alvorligheten av det som skjedde. Mitt poeng er hvordan det misbrukes for å ta "alle" Trump-tilhengere.
    Ellers reflekterer jeg som sagt over hvor mye mer stilltiende man var når mobben ville ta seg inn i Det hvite hus, og alt det andre som skjedde i fjor vår/sommer.


    Dette var din kommentar på at noen mener at feiring av 4. juli nå er rasistisk... Det er det naturligvis ikke. Og det betyr naturligvis ikke at man skal hegne om å beskytte "hvit makt". Må da gå an å ha flere tanker i hodet på en gang. USA representerer da ufattelig mye annet... - heldigvis. Det er bare å ta et oppgjør med rasisme, og fortsette å feire 4. juli. Ingen motsetninger i det.

    Jeg legger merke til at du ikke svarer på de konkrete spørsmålene jeg stiller. Her er de:

    1. Hvem det er som sier at alle Trump-tilhengere er tilhengere av hvit makt?
    2. Hvem er det du mener at legitimerer vold mot hvite, og hva er belegget ditt for å si at det skjer?
    3. Hva vil etter ditt syn være effektiv og legitim motstand mot hvit makt? (Du sier jo at man "bare må ta et oppgjør med rasismen"… hvordan?)
    4. Ifm. "BLM-fond": Hvilke demokrater snakker du om, hvilket fond snakker du om, hvilke kriminelle snakker du om, og hvilke konklusjoner er det egentlig du trekker?


    Mitt poeng er hvordan [angrepet på Capitol] misbrukes for å ta "alle" Trump-tilhengere.
    Igjen: Hvem er det som gjør dette?

    Ellers reflekterer jeg som sagt over hvor mye mer stilltiende man var når mobben ville ta seg inn i Det hvite hus, og alt det andre som skjedde i fjor vår/sommer.
    Om protestene utenfor Det hvite hus og Trump som ble sendt i bunkeren: "in the end officials said they were never really in danger". Det vil jeg påstå er nokså forskjellig fra det som skjedde i Capitol, der hele kongressen var i akutt livsfare. Det er ikke tilfeldig at det koker mer når det faktisk er verre.

    Jeg er ikke interessert i antydninger og vage beskrivelser. Jeg vil vite nøyaktig hvem som er ansvarlig for nøyaktig hva ifølge deg.
     

    Armand68

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.01.2016
    Innlegg
    294
    Antall liker
    165
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Makan, svartinger ute mot kausjon, føtte helvete, få dem inn igjen!! Dette burde være forbeholdt oss hvite
    Useriøst innlegg, må jeg si. Det er forskjell på når dette organiseres på en måte og omfang som dette i en tid der nasjonen er under sterkt press, handler ikke om enkelt-kausjoner...
     

    morbid

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.08.2018
    Innlegg
    4.073
    Antall liker
    2.533
    Ja, det var nok mett av demokrater og antifa der for å forhindre enn demokratisk president.
     

    Armand68

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.01.2016
    Innlegg
    294
    Antall liker
    165
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    @hestepare: Som svar på ditt spm. Du får begynne å orientere deg litt bredere i media-verdenen! Ikke min plikt å opplyse alle andre her inne.

    Anbefaler å starte med Tucker og Document. Da er du godt på vei :D
     
    Sist redigert:

    Armand68

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.01.2016
    Innlegg
    294
    Antall liker
    165
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Jeg har forsøkt å komme med litt annen innfallsvinkel enn det som virker å være gjengs i denne tråden. Men det virker ikke å være særlig populært. Her er det opplest og bestemt hva som er sannhet virker det som! Om å gjøre å skyte ned sine meningsmotstandere. Greit nok, debatt er ok. Men hva med når det kommer ting på bordet som en ikke har sett/hørt eller tenkt på før? Registrerer at da haster man fort videre...
     

    Armand68

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.01.2016
    Innlegg
    294
    Antall liker
    165
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Så ille var det vel ikke... Var ikke din kommentar litt tullete også da? Tenkt over det? Har gitt dere masse å tenke på :)
     

    Armand68

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.01.2016
    Innlegg
    294
    Antall liker
    165
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Spm er om man er villig til å se ting fra en annen kant. Det har jeg vært. Våknet for alvor opp for noen år siden da jeg innså alvoret og hvor ensidig nyhetsformidlingen i dette landet er. Den gjengse Ola Normann er blitt helt bedøvd...
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn