Politikk, religion og samfunn President Donald J. Trump - Quo vadis? (Del 2)

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Armand68

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.01.2016
    Innlegg
    294
    Antall liker
    165
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Det mangler ikke på eksempler. Flere nevnt i denne tråden, også av meg. (Saken er at vi har helt forskjellig ide-/verdigrunnlag)

    Hva med da jeg tok opp Big Techs sensur pga politiske standpunkt?
    Da var det en her inne som svarte at Facebook kun tenkte på penger... Særlig. Man er passe naiv om man ikke ser at disse benyttes som våpen, taktisk og strategisk av venstresiden.

    Hvor stor er ikke dobbeltmoralen når Twitter sensurerer D. Trump, men ikke Irans leder som tok til orde for utryddelse av staten Israel.

    Hvor stor er ikke dobbeltmoralen hos norsk massemedia som ikke ensidig fordømmer denne slags forskjellbehandling og dobbeltmoral hos Big Tech?

    Hvor stor er ikke dobbeltmoralen når det norske folk har sagt nei til EU, men man selger ut landet bit for bit i det skjulte?

    Hvor stor er ikke dobbeltmoralen når vi i åresvis lar en terrorist (Krekar) få oppholde seg norsk jord på skattebetalernes kostnader?

    Hvor var MSM med fordømmelsene av de som kastet sten og gjorde vold mot politiet mot de fredelige SIAN demonstrasjonene i fjor?

    Hvor stor er ikke dobbeltmoralen når BLM protestene ikke handlet om å ta de ansvarlige, men ble - med venstresidens og msm's velsignelse - til oppvigleri og hat - også mot Trump. Når man brant Trump-bilder i BLM protestene, hvor var fordømmelsen av dette? Som om Trump hadde noe med drapet på Floyd...(!) Man brukte folkets misnøye i helt feil og farlig retning. Men MSM glimret med sitt fravær av kritisk journalistikk og dekning av ugjerningene på venstresiden, men rettet heller oppmerksomheten mot Trump som syndebukk. Patetisk og helt sykt!

    Tilsvarende med oppløpet mot Det hvite hus i fjor. Hvor var MSM's fordømmelse av det?

    Hvor stor er ikke dobbeltmoralen når det norske folk må sitte innelåst i fjor vår pga Korona lockdown, mens politiet (og dermed indirekte msm og politikerne som tiet om saken) sier de ikke vil løfte en finger for å stanse BLM demonstrasjonen i Oslo 5. juni. Her hadde hele det norske folk stilt opp i en stor felles dugnad og f.eks. 17.mai tog vært innstilt kun noen uker før. Og folk hadde ikke fått ta farvel med sine nærmeste i begravelser, men når det kom til en BLM demonstrasjon, da var plutselig ikke smittevernstiltak og avstandsregler så viktig lenger! 15000 demonstranter fikk ture frem som de ville. Skulle ikke politiet være lovens lage arm? Hvor var MSM med fordømmelse av dette?

    MSM sin dobbeltmoral er kvalmende rett og slett. Hyklere er det best passende ordet! Da hjelper det ikke å ha master- eller doktorgrad. Som jeg sa, en bonde med sunt folkevett forstår bedre! Jeg leser MSM for å la meg oppdatere på galskapen.

    Er på det groveste indirekte med på å legitimere vold - bare det understøtter "vår" politiske agenda. Og derfor jeg anser de kreftene som nå f.eks. i USA sitter ved makten til å være langt farligere enn det Trump noen gang har vært. Han kunne bare være litt sleivete han. Men det blir som barnestreker å regne i sammenligning.
     
    Sist redigert:

    Harry Stoteles

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.05.2020
    Innlegg
    2.622
    Antall liker
    2.743
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    0
    Hvor stor er ikke dobbeltmoralen når Twitter sensurerer D. Trump, men ikke Irans leder som tok til orde for utryddelse av staten Israel.
    Dette har vært diskutert i "MSM" mange ganger.

    Hvor stor er ikke dobbeltmoralen når det norske folk har sagt nei til EU, men man selger ut landet bit for bit i det skjulte?
    Dette blir diskutert av alle, i alle kanaler, hele tida.

    Hvor stor er ikke dobbeltmoralen når vi i åresvis lar en terrorist (Krekar) få oppholde seg norsk jord på skattebetalernes kostnader?
    Dette må da være en av de mest kjente sakene de siste 10-15 årene. Mangler ikke på "MSM"-dekning her.

    Hvor var MSM med fordømmelsene av de som kastet sten og gjorde vold mot politiet mot de fredelige SIAN demonstrasjonene i fjor?
    Overalt. Har du ikke fulgt med?

    Hvor stor er ikke dobbeltmoralen når BLM protestene ikke handlet om å ta de ansvarlige, men ble - med venstresidens og msm's velsignelse - til oppviglere og hat - også mot Trump. Når man brant Trump-bilder i BLM protestene, hvor var fordømmelsen av dette? Som om Trump hadde noe med drapet på Floyd...(!) Man brukte folkets misnøye i helt feil og farlig retning.
    Dette har da blitt diskutert masse i "MSM". Og hvem er disse "man"?

    Hvor stor er ikke dobbeltmoralen når det norske folk må sitte innelåst i fjor vår pga Korona lockdown, mens politiet (og dermed indirekte msm og politikerne som tiet om saken) sier de ikke vil løfte en finger for å stanse BLM demonstrasjonen i Oslo 5. juni. Her hadde hele det norske folk stilt opp i en stor felles dugnad og f.eks. 17.mai tog vært innstilt kun noen uker før. Og folk hadde ikke fått ta farvel med sine nærmeste i begravelser, men når det kom til en BLM demonstrasjon, da var plutselig ikke smittevernstiltak og avstandsregler så viktig lenger! 15000 demonstranter fikk ture frem som de ville. Skulle ikke politiet være lovens lage arm? Hvor var MSM med fordømmelsene av dette?
    Dette ble diskutert masse i "MSM".

    Enten så følger du ikke med, eller så savner du et eller annet som seriøse nyhetskilder ikke vil gi deg. Ønsker du deg "fordømmelse"? Da må du til mer useriøse kilder, sånn som document, resett eller tucker – så kanskje det er derfor du liker dem.
     

    Armand68

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.01.2016
    Innlegg
    294
    Antall liker
    165
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Nei, ikke "diskutert" på rett grunnlag, men ensidig og farget - mangel på kritisk lys til de grader. Og bevisst omtalt opinionsdannende, for politisk agenda (venstrepolitikk). Det at du ikke ser det er for meg virkelig skremmende.
     

    Trane

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2003
    Innlegg
    8.179
    Antall liker
    6.885
    Torget vurderinger
    4
    Ikke undervurder visdom, som er noe helt annet enn kunnskap. Noen av de dummeste på denne jord har høyest utdanning. (som jeg ikke bruker som argument mot utdanning naturligvis, men det er sannelig ikke noen automatikk i at kunnskap gjør en smartere)
    Så sant, så sant.

    Cruz Paris.JPG

    Ted Cruz har jo faktisk jurist med utdanning fra Princeton University og Harvard Law School, men har er jo dum som et brød likevel.
     

    Armand68

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.01.2016
    Innlegg
    294
    Antall liker
    165
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Kunne du ikke trekke frem noen fra andre siden også? ;) Eller finner du ikke kandidater der, mener du ??
     

    defacto

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2016
    Innlegg
    5.251
    Antall liker
    2.684
    Sted
    Liten by
    Hvor stor er ikke dobbeltmoralen når Twitter sensurerer D. Trump, men ikke Irans leder som tok til orde for utryddelse av staten Israel.
    Fredag stengte Twitter ned @khamenei_site.
    – Twitter stenger kontoer som bryter med Twitters regler», het det i en kunngjøring fra mikrobloggtjenesten.
    Senere opplyste en talsmann for Twitter til AP at kontoen ble stengt fordi meldingen brøt med forbudet mot «truende oppførsel» og fordi kontoen brøt med Twitters forbud mot «manipulasjon og spam, særlig opprettelse av falske kontoer».
     

    defacto

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2016
    Innlegg
    5.251
    Antall liker
    2.684
    Sted
    Liten by
    Hva med da jeg tok opp Big Techs sensur pga politiske standpunkt?
    Da var det en her inne som svarte at Facebook kun tenkte på penger... Særlig. Man er passe naiv om man ikke ser at disse benyttes som våpen, taktisk og strategisk av venstresiden.
    Hvilken sensur? Av Trump mener du?
    Eller av Russland, som manipulerte Trump rett inn i det hvite hus?
    Hvor går grensen for hva man kan lyve om hos deg?
     

    Armand68

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.01.2016
    Innlegg
    294
    Antall liker
    165
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Fredag stengte Twitter ned @khamenei_site.
    – Twitter stenger kontoer som bryter med Twitters regler», het det i en kunngjøring fra mikrobloggtjenesten.
    Senere opplyste en talsmann for Twitter til AP at kontoen ble stengt fordi meldingen brøt med forbudet mot «truende oppførsel» og fordi kontoen brøt med Twitters forbud mot «manipulasjon og spam, særlig opprettelse av falske kontoer».
    Påfallende at det først skjedde nå da, men de merket vel presset og likte ikke å bli tatt med buksene nede.
     

    Armand68

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.01.2016
    Innlegg
    294
    Antall liker
    165
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Litt treg i hue i dag? Nå følte de seg "tvunget" (bare pga saken med Trump), men gjorde ikke noe med det før... Ser du ikke dobbeltmoralen?
     

    Harry Stoteles

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.05.2020
    Innlegg
    2.622
    Antall liker
    2.743
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    0
    Nei, ikke "diskutert" på rett grunnlag, men ensidig og farget - mangel på kritisk lys til de grader. Og bevisst omtalt opinionsdannende, for politisk agenda (venstrepolitikk). Det at du ikke ser det er for meg virkelig skremmende.
    Jeg ser nok mer enn du tror.

    Jeg ser blant annet at du, som en kulturkonservativ nordmann, har glemt Den gode bokens ord:

    Hvorfor ser du flisen i din brors øye, men bjelken i ditt eget øye legger du ikke merke til? Hvordan kan du si til din bror: ‘Bror, la meg ta flisen ut av øyet ditt!’ når du ikke ser bjelken i ditt eget øye? Din hykler! Ta først bjelken ut av ditt eget øye! Da vil du se klart nok til å ta flisen ut av øyet til din bror.
     

    Armand68

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.01.2016
    Innlegg
    294
    Antall liker
    165
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Trump har løyet på Twitter i 4 år! Ser du ikke dobbeltmoralen?
    Trump har ikke oppfordret til utslettelse av en stat og drap på millioner av mennesker - som Iran har gjort - men blir stengt ned på Twitter.
    Irans leder som derimot har oppfordret til dette fikk gå fri (lenge, helt til nå) til tross for høylytte protester. Så de var ikke uvitende.

    Det er det som er dobbeltmoralen.
     

    Armand68

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.01.2016
    Innlegg
    294
    Antall liker
    165
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Nei. Tar helg. Har ikke sett artikkelen, men faktisk.no er et sted med mye feilinformasjon og bør tas med en klype salt. Langt mellom fakta der i gården.
     

    defacto

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2016
    Innlegg
    5.251
    Antall liker
    2.684
    Sted
    Liten by
    Trump har ikke oppfordret til utslettelse av en stat og drap på millioner av mennesker - som Iran har gjort - men blir stengt ned på Twitter.
    Irans leder som derimot har oppfordret til dette fikk gå fri (lenge, helt til nå) til tross for høylytte protester. Så de var ikke uvitende.

    Det er det som er dobbeltmoralen.
    Han har bare oppfordret til drap og lemlestelse på noen få, men han til gjengjeld lurt 70-80 milioner mennesker til å tro at et valg er rigget, kjøpt og betalt. Uten beviser. Han startet nesten en borgerkrig. Og det er ikke nok for deg?
     

    amason

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.11.2017
    Innlegg
    2.444
    Antall liker
    2.030
    Torget vurderinger
    8
    Kjekt å slippe å forholde seg til fakta. Verden er vanskelig, og da er det mye bedre for sjelefreden og bare tro.

    Det er ingen her som driter dere ut så lenge dere kommer med faktiske belegg for det dere hevder. Og linker til løse påstander fra Rustad og kompani er dessverre for dere ikke fakta.
    Ja nå blir det bedre med åpne grenser og fri flyt av narkotika, et par kriger nå så er Biden igang
     

    Armand68

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.01.2016
    Innlegg
    294
    Antall liker
    165
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Han har bare oppfordret til drap og lemlestelse på noen få, men han til gjengjeld lurt 70-80 milioner mennesker til å tro at et valg er rigget, kjøpt og betalt. Uten beviser. Han startet nesten en borgerkrig. Og det er ikke nok for deg?
    Vrøvl. Trump har aldri villet starte noen borgerkrig. Å insinuere noe slikt er temmelig useriøst.

    Trump manet til ro og orden. Men som jeg sier, om noen liker meg, kan jeg ikke lastes for deres handlinger. Gærninger finnes i begge leire.
     

    defacto

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2016
    Innlegg
    5.251
    Antall liker
    2.684
    Sted
    Liten by
    Vrøvl. Trump har aldri villet starte noen borgerkrig. Å insinuere noe slikt er temmelig useriøst.

    Trump manet til ro og orden. Men som jeg sier, om noen liker meg, kan jeg ikke lastes for deres handlinger. Gærninger finnes i begge leire.
    Hmmmmm, nei. Det er flest i din leir.
    Han manet til ro etter å ha blitt presset til det.
    Men la oss glemme akkurat det.

    Hva med de andre punktene?
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.686
    Antall liker
    10.259
    Trump har ikke oppfordret til utslettelse av en stat og drap på millioner av mennesker - som Iran har gjort - men blir stengt ned på Twitter.
    Irans leder som derimot har oppfordret til dette fikk gå fri (lenge, helt til nå) til tross for høylytte protester. Så de var ikke uvitende.

    Det er det som er dobbeltmoralen.
    Dette er jeg enig i.

    Khamenei (og mange flere med ham) burde vært banned fra de store sosiale media for LENGE siden. Samtidig som de sosiale media kunne forsøke å ha såpass vett i pappen at de ikke sensurerer og utestenger f.eks. kvinner som ammer. Det er veldig mye rart med de store sosiale medier, de har intet redaktøransvar, og de har så definitivt ingen venstrepolitisk agenda, så akkurat på det punktet er du igjen ute på feil jorde.

    Hva angår Krekar, så har du ikke fulgt med i timen, dersom du ikke vet at a) han hadde vært sendt ut av Norge for mange år siden, dersom det ikke var for at Norge har ratifisert internasjonale avtaler som forhindret en slik deportasjon, b) han har ikke mottatt penger fra noe statlig system i Norge (aka skattebetalernes penger), c) han er endelig borte, så vi behøver ikke bry oss mer om den kødden, d) Norge har ydmyket ham gjentatte ganger i rettssystemet, og Shabana Rehman ydmyket ham så sanseløst i beste sendetid på nasjonalt TV så det kan du få kose deg over, og e) selv ikke noen på venstresiden i politikken ønsket å ha ham her.
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.686
    Antall liker
    10.259
    Nei. Tar helg. Har ikke sett artikkelen, men faktisk.no er et sted med mye feilinformasjon og bør tas med en klype salt. Langt mellom fakta der i gården.
    Mot en enkelt uvitende tufs, kan ikke en million faktasjekkere vinne, for å omskrive et gammelt munnhell.

    At det går an. "Vi har alternative fakta". Jadda.
     

    amason

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.11.2017
    Innlegg
    2.444
    Antall liker
    2.030
    Torget vurderinger
    8
    Det mangler ikke på eksempler. Flere nevnt i denne tråden, også av meg. (Saken er at vi har helt forskjellig ide-/verdigrunnlag)

    Hva med da jeg tok opp Big Techs sensur pga politiske standpunkt?
    Da var det en her inne som svarte at Facebook kun tenkte på penger... Særlig. Man er passe naiv om man ikke ser at disse benyttes som våpen, taktisk og strategisk av venstresiden.

    Hvor stor er ikke dobbeltmoralen når Twitter sensurerer D. Trump, men ikke Irans leder som tok til orde for utryddelse av staten Israel.

    Hvor stor er ikke dobbeltmoralen hos norsk massemedia som ikke ensidig fordømmer denne slags forskjellbehandling og dobbeltmoral hos Big Tech?

    Hvor stor er ikke dobbeltmoralen når det norske folk har sagt nei til EU, men man selger ut landet bit for bit i det skjulte?

    Hvor stor er ikke dobbeltmoralen når vi i åresvis lar en terrorist (Krekar) få oppholde seg norsk jord på skattebetalernes kostnader?

    Hvor var MSM med fordømmelsene av de som kastet sten og gjorde vold mot politiet mot de fredelige SIAN demonstrasjonene i fjor?

    Hvor stor er ikke dobbeltmoralen når BLM protestene ikke handlet om å ta de ansvarlige, men ble - med venstresidens og msm's velsignelse - til oppvigleri og hat - også mot Trump. Når man brant Trump-bilder i BLM protestene, hvor var fordømmelsen av dette? Som om Trump hadde noe med drapet på Floyd...(!) Man brukte folkets misnøye i helt feil og farlig retning. Men MSM glimret med sitt fravær av kritisk journalistikk og dekning av ugjerningene på venstresiden, men rettet heller oppmerksomheten mot Trump som syndebukk. Patetisk og helt sykt!

    Tilsvarende med oppløpet mot Det hvite hus i fjor. Hvor var MSM's fordømmelse av det?

    Hvor stor er ikke dobbeltmoralen når det norske folk må sitte innelåst i fjor vår pga Korona lockdown, mens politiet (og dermed indirekte msm og politikerne som tiet om saken) sier de ikke vil løfte en finger for å stanse BLM demonstrasjonen i Oslo 5. juni. Her hadde hele det norske folk stilt opp i en stor felles dugnad og f.eks. 17.mai tog vært innstilt kun noen uker før. Og folk hadde ikke fått ta farvel med sine nærmeste i begravelser, men når det kom til en BLM demonstrasjon, da var plutselig ikke smittevernstiltak og avstandsregler så viktig lenger! 15000 demonstranter fikk ture frem som de ville. Skulle ikke politiet være lovens lage arm? Hvor var MSM med fordømmelse av dette?

    MSM sin dobbeltmoral er kvalmende rett og slett. Hyklere er det best passende ordet! Da hjelper det ikke å ha master- eller doktorgrad. Som jeg sa, en bonde med sunt folkevett forstår bedre! Jeg leser MSM for å la meg oppdatere på galskapen.

    Er på det groveste indirekte med på å legitimere vold - bare det understøtter "vår" politiske agenda. Og derfor jeg anser de kreftene som nå f.eks. i USA sitter ved makten til å være langt farligere enn det Trump noen gang har vært. Han kunne bare være litt sleivete han. Men det blir som barnestreker å regne i sammenligning.
    Dette innlegget er vel det mest troverdige her inne hittil.
    Når folk her forsvarer en gruppe som BLM der de dreper uskyldige mennesker i Floyd sitt navn så vet ikke jeg hvem som egentlig er mest på trynet!
    Har familie rett utenfor Boston og som er mørke i huden, ikke bare skammer de seg over BLM men de vet hva som vil skje når Biden åpner grensene for innvandring og narkotika! i tilegg så vil igjen Amerikansk ungdom bli sent ut i verden for og krige.
    Har også familie på vestkysten og de sier det samme dog lyse i huden.
    Ingen presidenter i moderne tid har vel startet så mange væpnede konflikter som Obama men så lenge han står for nedslakting av uskyldige utenfor USA så er det ikke så farlig.
    kina,Russland Nord-korea samt Iran kan nå bare slappe av og gjøreakkurat som de selv vil!
    De som jubler aller mest nå er flyktninger og kriminelle og da spesielt karteller over grensen
     

    KJ

    Æresmedlem
    Ble medlem
    10.10.2004
    Innlegg
    11.176
    Antall liker
    4.370
    Torget vurderinger
    1
    Mine fakta er da mye bedre enn dine falske fakta må vite ...

    mvh
    KJ
     

    amason

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.11.2017
    Innlegg
    2.444
    Antall liker
    2.030
    Torget vurderinger
    8
    Det og fly rundt gatelangs i flokk med våpen og dreper tilfeldige mennesker kan greit kalles terror.
    i følge dere så er jo en video tatt opp av en privat person fake da den helst burde komme fra Vg eller NRK for da er det ekte 😂 Husker den stakkars lille gutten fra Syria som druknet og store oppslag i Norsk media med div bilder av denne gutten liggende i strandkanten. De bildene som viste hvordan denne gutten havnet der ville ikke samme media vise 😱
    Ser jo også hvordan media vrir på ting som blir sagt og når det gjelder akkurat Trump så er det jo bare og se på bildene de legger ut, seoghør var jo mer troverdige i sin tid 😂
     

    HC

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2002
    Innlegg
    4.127
    Antall liker
    2.625
    Torget vurderinger
    16
    Det mangler ikke på eksempler. Flere nevnt i denne tråden, også av meg. (Saken er at vi har helt forskjellig ide-/verdigrunnlag)

    Hva med da jeg tok opp Big Techs sensur pga politiske standpunkt?
    Da var det en her inne som svarte at Facebook kun tenkte på penger... Særlig. Man er passe naiv om man ikke ser at disse benyttes som våpen, taktisk og strategisk av venstresiden.
    Mener du at "Big Tech" samarbeider seg imellom og legger planer for å styrke liberal, progressiv og venstrevridd politikk i USA?
     

    defacto

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2016
    Innlegg
    5.251
    Antall liker
    2.684
    Sted
    Liten by
    Nei. Tar helg. Har ikke sett artikkelen, men faktisk.no er et sted med mye feilinformasjon og bør tas med en klype salt. Langt mellom fakta der i gården.
    Så du stoler mere på document.no enn fakta.no?
    Hvordan kom du til den konklusjonen og da regner jeg med at du har sterke beviser i saker der fakta.no har direkte løyet eller tatt veldig feil? Jeg ser frem til å se disse bevisene. På mandag selvsagt...
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.686
    Antall liker
    10.259
    Det var som tilsvar på politisk stillingskrig mot en reell trussel. Og blir noe annet.

    God helg!!
    Jeg kan faktisk se for meg at noen kan komme til å benytte eksakt den samme beskrivelsen om forholdet mellom enkelte stater i Midt-Østen, uten at det unnskylder noe som helst fra noen av de som diskuteres her.
     

    Armand68

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.01.2016
    Innlegg
    294
    Antall liker
    165
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Før jeg logger av...

    Her er eierne av Faktisk.no, med andre ord MSM i bøtter og spann.

    Bare å kalle nettsiden for faktisk.no er jo mildt sagt provoserende når mye av det som presenteres er høyst diskutabelt, men likevel presenteres som "fakta".

    Skjermbilde.PNG
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.686
    Antall liker
    10.259
    ^ De som har bestemt seg, lar seg som nevnt ikke forvirre av fakta.
    Og når det gjelder fakta.no.... (Trekker pusten tålmodig....), så var altså poenget fra eierne, at de skulle finne og dokumentere hva som er sant, og hva som ikke er sant, uten å la seg påvirke av noen, eierne inkludert...

     

    AndersR

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.05.2011
    Innlegg
    5.072
    Antall liker
    3.760
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Hvor går grensen for hva man kan lyve om hos deg?
    Som jeg kom inn på da han vandret inn i tråden her, så er det åpenbart at det ikke finnes noen grenser. Ref. mengden Furutech-artikler som finnes i anlegget.
     

    defacto

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2016
    Innlegg
    5.251
    Antall liker
    2.684
    Sted
    Liten by
    Før jeg logger av...

    Her er eierne av Faktisk.no, med andre ord MSM i bøtter og spann.

    Bare å kalle nettsiden for faktisk.no er jo mildt sagt provoserende når mye av det som presenteres er høyst diskutabelt, men likevel presenteres som "fakta".

    Vis vedlegget 695137
    Redaktørforeningen oppretter sak mot Hans Rustad
    For redaktørforeningen vet jo selvsagt ikke hva de driver. FAKE NEWS!
     

    kasol

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.03.2005
    Innlegg
    4.347
    Antall liker
    3.563
    Torget vurderinger
    4
    Blir nok ikke en ferietur til Mexico
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.686
    Antall liker
    10.259
    Som jeg kom inn på da han vandret inn i tråden her, så er det åpenbart at det ikke finnes noen grenser. Ref. mengden Furutech-artikler som finnes i anlegget.
    Den sammenligningen ser jeg overhodet ingen logikk i. En hver bør vel ha friheten til å velge hvilken som helst hifi-komponent, uten å måtte stå til rette for det...???
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn