Politikk, religion og samfunn President Donald J. Trump - Quo vadis? (Del 2)

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Dr Dong

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.01.2011
    Innlegg
    14.505
    Antall liker
    14.003
    Sted
    landskapet uten motstand
    Torget vurderinger
    1
    et alt som nesten ble et intet, og dermed åpnet dørene for det som var (The social order Obama commits himself to protecting, in other words, is the status quo.); som sang om håpet til tonene av yes, we can't. jazzpresidenten

    “E pluribus unum. Out of many, one…there is not a liberal America and a conservative America—there is the United States of America. There is not a Black America and a White America and Latino America and Asian America—there’s the United States of America. The pundits, the pundits like to slice-and-dice our country into Red States and Blue States; Red States for Republicans, Blue States for Democrats. But I’ve got news for them, too. We worship an awesome God in the Blue States, and we don’t like federal agents poking around in our libraries in the Red States. We coach Little League in the Blue States and yes, we’ve got some gay friends in the Red States. There are patriots who opposed the war in Iraq and there are patriots who supported the war in Iraq…”


    artig og god anmeldelse av A Promised Land
     
    Sist redigert:

    Asbjørn

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.03.2006
    Innlegg
    36.624
    Antall liker
    35.575
    Sted
    Vingulmǫrk
    Torget vurderinger
    2
    Smartmatic saksøker også, i tillegg til Dominion. Det er dyrt å være Trumps løpegutt, og ikke bare fordi Trump selv stikker fra regningen.

     

    JMM

    Slava Ukraini!
    Ble medlem
    27.11.2016
    Innlegg
    7.550
    Antall liker
    8.122
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    4
    Fire milliarder altså. Fox har nok råd til å tape, men mon tro om Rudy og Sidney har dype nok lommer.
     

    Bx

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    04.08.2005
    Innlegg
    8.885
    Antall liker
    4.323
    ... og Trump. Det er ikke sikkert finansene til Trump er så robuste.
     

    amason

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.11.2017
    Innlegg
    2.444
    Antall liker
    2.030
    Torget vurderinger
    8
    Fordi ikke alle, men en del blant disse står for et levesett og div. praksis som er uhørt i vårt samfunn.
    Støttes 100%, vi ser hva kultur ulikheter kan gjøre og det er skremmende. Om noen år har vi Sverige tilstander her også. Du har utrolig mye støtte i det de skriver men de fleste holder seg unna da de ikke orker all dritten de får servert tilbake. Her i tråden så går rasisme kun en vei og BLM får velsignelse ved og drive terror 🤪
     

    kasol

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.03.2005
    Innlegg
    4.347
    Antall liker
    3.563
    Torget vurderinger
    4
    Hvem kunne i utgangspunktet sette en person som tror på QAnon-teoriene inn i utdanningskomiteen?
    Legg til at hun mener skoleskytingene er false flag operations satt i sving for å svekke second amendment.


    Díaz-Balart, Gimenez, and Salazar all represent districts in South Florida, near the site of the 2018 mass shooting at a Parkland, Florida, high school. Greene previously called the attack a "false flag planned shooting" and suggested that a school security guard was paid to let the gunman carry out the attack. She also questioned and mocked survivors of the shooting, calling one an "idiot" and claiming he was "trained like a dog."
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.686
    Antall liker
    10.259
    Støttes 100%, vi ser hva kultur ulikheter kan gjøre og det er skremmende. Om noen år har vi Sverige tilstander her også. Du har utrolig mye støtte i det de skriver men de fleste holder seg unna da de ikke orker all dritten de får servert tilbake. Her i tråden så går rasisme kun en vei og BLM får velsignelse ved og drive terror 🤪
    Det er ingenting, verken statistikk eller andre fakta som kan undebygge din tese om at vi får "svenske tilstander".
    Så hva er det "vi ser" at ulike kulturer medfører, annet enn at påstander som dine popper opp ut av ikkeno?

    Og jeg tenker at den som søker fakta i stedet for spekulasjon, støtter en virkelighet som kan underbygges, ikke en som bare finnes på. Det er ikke egentlig så vanskelig, men det krever litt mer enn å bare tro på en hver påstand som bekrefter din egen innbilning.

    Og ellers; "dritten som serveres tilbake" i denne tråden heter saklig argumentasjon, dessuten inkluderer den som oftest kildehenvisning. Og for din informasjon, nei, BLM er ikke en terrororganisasjon, du mangler visst litt grunnleggende kunnskaper om akkurat hva Black Lives Matter dreier seg om...
     
    Sist redigert:

    amason

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.11.2017
    Innlegg
    2.444
    Antall liker
    2.030
    Torget vurderinger
    8
    Det er ingenting, verken statistikk eller andre fakta som kan undebygge din tese om at vi får "svenske tilstander".
    Så hva er det "vi ser" at ulike kulturer medfører, annet enn at påstander som dine popper opp ut av ikkeno?

    Og jeg tenker at den som søker fakta i stedet for spekulasjon, støtter en virkelighet som kan underbygges, ikke en som bare finnes på. Det er ikke egentlig så vanskelig, men det krever litt mer enn å bare tro på en hver påstand som bekrefter din egen innbilning.

    Og ellers; "dritten som serveres tilbake" i denne tråden heter saklig argumentasjon, dessuten inkluderer den som oftest kildehenvisning. Og for din informasjon, nei, BLM er ikke en terrororganisasjon, du mangler visst litt grunnleggende kunnskaper om akkurat hva Black Lives Matter dreier seg om...
    Har 100% rett jeg men lukk bare øynene
     

    Dr Dong

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.01.2011
    Innlegg
    14.505
    Antall liker
    14.003
    Sted
    landskapet uten motstand
    Torget vurderinger
    1
    omkring fascisme, propaganda og stormingen av capitol


    (ellers er det få ting som skremmer meg mer, enn folk som ufarliggjør kuppforsøket med å vise til hvor talentløst det virket. det er som de vil gjøre hendelsen til noe utført av barn, en barnehageutflukt, og ikke et kuppforsøk. slik tenking forteller meg nesten mer enn annet, hvilke folk en snakker med.)
     

    Armand68

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.01.2016
    Innlegg
    294
    Antall liker
    165
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Støttes 100%, vi ser hva kultur ulikheter kan gjøre og det er skremmende. Om noen år har vi Sverige tilstander her også. Du har utrolig mye støtte i det de skriver men de fleste holder seg unna da de ikke orker all dritten de får servert tilbake. Her i tråden så går rasisme kun en vei og BLM får velsignelse ved og drive terror 🤪
    Ja, det har slått meg også...

    Det er ingenting, verken statistikk eller andre fakta som kan undebygge din tese om at vi får "svenske tilstander".
    Så hva er det "vi ser" at ulike kulturer medfører, annet enn at påstander som dine popper opp ut av ikkeno?

    Og jeg tenker at den som søker fakta i stedet for spekulasjon, støtter en virkelighet som kan underbygges, ikke en som bare finnes på. Det er ikke egentlig så vanskelig, men det krever litt mer enn å bare tro på en hver påstand som bekrefter din egen innbilning.

    Og ellers; "dritten som serveres tilbake" i denne tråden heter saklig argumentasjon, dessuten inkluderer den som oftest kildehenvisning. Og for din informasjon, nei, BLM er ikke en terrororganisasjon, du mangler visst litt grunnleggende kunnskaper om akkurat hva Black Lives Matter dreier seg om...
    @amason, det ser ut som at det du antydet ble oppfylt i Disqutabels svar. «Renvasking» av BLM, nei takk... !
     

    erato

    Æresmedlem
    Ble medlem
    15.03.2003
    Innlegg
    19.568
    Antall liker
    9.735
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Kjekt å slippe å forholde seg til fakta. Verden er vanskelig, og da er det mye bedre for sjelefreden og bare tro.

    Det er ingen her som driter dere ut så lenge dere kommer med faktiske belegg for det dere hevder. Og linker til løse påstander fra Rustad og kompani er dessverre for dere ikke fakta.
     

    teddyh

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.07.2009
    Innlegg
    826
    Antall liker
    219
    Støttes 100%, vi ser hva kultur ulikheter kan gjøre og det er skremmende. Om noen år har vi Sverige tilstander her også. Du har utrolig mye støtte i det de skriver men de fleste holder seg unna da de ikke orker all dritten de får servert tilbake. Her i tråden så går rasisme kun en vei og BLM får velsignelse ved og drive terror 🤪
    er nok ikke BLM som står for terror, iflg statistikken hos csis.org

    " This analysis makes several arguments. First, far-right terrorism has significantly outpaced terrorism from other types of perpetrators, including from far-left networks and individuals inspired by the Islamic State and al-Qaeda. Right-wing attacks and plots account for the majority of all terrorist incidents in the United States since 1994, and the total number of right-wing attacks and plots has grown significantly during the past six years. Right-wing extremists perpetrated two thirds of the attacks and plots in the United States in 2019 and over 90 percent between January 1 and May 8, 2020"

    https://www.csis.org/analysis/escalating-terrorism-problem-united-states
     

    erato

    Æresmedlem
    Ble medlem
    15.03.2003
    Innlegg
    19.568
    Antall liker
    9.735
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    BLM er ikke en organisasjon i det hele tatt. Hvordan kan det da være en terrororganisasjon?
    Det er definert som en desentralisert sosial bevegelse.
    For ordens skyld: Dette er et eksempel på fakta, i tilfelle dere ikke er i stand til å gjenkjenne fenomenet.

    Og vipps, så kom teddyh med et annet eksempel på fenomenet!
     

    Halair

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2014
    Innlegg
    1.611
    Antall liker
    1.723
    Sted
    Sandefjord
    Her i tråden så går rasisme kun en vei og BLM får velsignelse ved og drive terror 🤪
    Jeg tar avstand fra en slik påstand, terror er terror, vold er vold, plyndring er plyndring uansett hvem som utfører det. Utifra det jeg leser i denne tråden så er de fleste også "der".
     

    otare

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Innlegg
    13.763
    Antall liker
    9.408
    Sted
    Trondheim
    Litt statistikk fra rapporten:

    1612525898338.png
    Vi ser at fra 2015 er terroristangrep i USA i hovedsak utført av Høyre-radikale og religiøse grupperinger.
    NB: Dette er ikke synsing, men tallmateriale og dokumenterte hendelser.
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.686
    Antall liker
    10.259
    Har 100% rett jeg men lukk bare øynene
    Men vet du hva? Selv om du mener å ha 100% rett, vedder jeg på at du ikke er i stand til å bevise en eneste av dine påstander. (Eller gidder ikke som du antakelig vil kalle det)
    Jeg på min side, er i stand til å underbygge samtlige påstander jeg kommer med. Og jeg gidder.
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.686
    Antall liker
    10.259
    Ja, det har slått meg også...



    @amason, det ser ut som at det du antydet ble oppfylt i Disqutabels svar. «Renvasking» av BLM, nei takk... !
    Sa jeg noe konkret om hva BLM er? I så fall, hva var det jeg påsto?
    Det jeg skrev var: BLM er ikke en terrororganisasjon, du mangler visst litt grunnleggende kunnskaper om akkurat hva Black Lives Matter dreier seg om...

    For din info: Selv finner jeg BLM's språkbruk og fremferd alt for militant for min smak. Samtidig som jeg har en viss intellektuell forståelse for deres frustrasjon.
     

    Armand68

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.01.2016
    Innlegg
    294
    Antall liker
    165
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Bra du modererer deg litt da, for BLM har trekk som ikke gjør at de fortjener noen som helst skjønnmaling.
     

    Trane

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2003
    Innlegg
    8.179
    Antall liker
    6.884
    Torget vurderinger
    4

    Harry Stoteles

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.05.2020
    Innlegg
    2.622
    Antall liker
    2.743
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    0
    Bra du modererer deg litt da, for BLM har trekk som ikke gjør at de fortjener noen som helst skjønnmaling.
    Armand68, kan du gi en kjapp oversikt over hva du har lest/studert for å gjøre deg opp en mening om samfunnsvitenskap generelt? Jeg har bare sett deg vise til Document.no – har du flere kunnskapskilder i "bagasjen"?
     

    Halair

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2014
    Innlegg
    1.611
    Antall liker
    1.723
    Sted
    Sandefjord
    Samtidig som jeg har en viss intellektuell forståelse for deres frustrasjon.
    Kontekst er alfa og omega...

    Når deler av den amerikanske befolkningen lever med diskriminering, undertrykkelse og
    vilkårlig maktovergrep er det lett å forstå bakgrunnen for nettopp denne fortvilelsen.

    Når deler av den amerikanske befolkningen lever med en overbevisning uten fakta, og går på tvers av grunnmuren for samfunnet de lever i...samtidig som de prøver å tvinge fram sin agenda. DET er ikke lett å forstå.

    Hva er verst?
     

    Armand68

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.01.2016
    Innlegg
    294
    Antall liker
    165
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Armand68, kan du gi en kjapp oversikt over hva du har lest/studert for å gjøre deg opp en mening om samfunnsvitenskap generelt? Jeg har bare sett deg vise til Document.no – har du flere kunnskapskilder i "bagasjen"?
    Jeg leser masse forskjellig, både innenlands og utenlands - og fra begge sider - ingen spesielt prefererte egentlig, heller ikke Document, men synes de og Tucker er forfriskende. I Norge er Document (og tildels Resett, selv om jeg liker Document bedre) viktige siden vi har langt færre alternativer og det er en til tider ekstremt unyansert og politisk farget nyhetsdekning i Norge.
     

    defacto

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2016
    Innlegg
    5.251
    Antall liker
    2.684
    Sted
    Liten by
    Jeg leser masse forskjellig, både innenlands og utenlands - og fra begge sider - ingen spesielt prefererte egentlig, heller ikke Document, men synes de og Tucker er forfriskende:)
    "Tucker Carlson Tonight' is the sworn enemy of lying, pomposity, smugness and group think. We ask the questions that you would ask - and demand answers."
    Og enda så man bort fra 30.000 + løgner....

    Du vet å velge fra øverste hylle.
     

    kasol

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.03.2005
    Innlegg
    4.347
    Antall liker
    3.563
    Torget vurderinger
    4
    Jeg leser masse forskjellig, både innenlands og utenlands - og fra begge sider - ingen spesielt prefererte egentlig, heller ikke Document, men synes de og Tucker er forfriskende. I Norge er Document (og tildels Resett, selv om jeg liker Document bedre) viktige siden vi har langt færre alternativer og det er en til tider ekstremt unyansert og politisk farget nyhetsdekning i Norge.

    You Literally Can't Believe The Facts Tucker Carlson Tells You. So Say Fox's Lawyers
     

    Harry Stoteles

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.05.2020
    Innlegg
    2.622
    Antall liker
    2.743
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    0
    Jeg leser masse forskjellig, både innenlands og utenlands - og fra begge sider - ingen spesielt prefererte egentlig, heller ikke Document, men synes de og Tucker er forfriskende. I Norge er Document (og tildels Resett, selv om jeg liker Document bedre) viktige siden vi har langt færre alternativer og det er en til tider ekstremt unyansert og politisk farget nyhetsdekning i Norge.
    Så Document, Resett og Tucker. Noen flere?
     

    Armand68

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.01.2016
    Innlegg
    294
    Antall liker
    165
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Ja, som jeg sa. Nrk, Tv2, Aftenposten, NY times, Guardian, CNN, BBC - hele fjøla... Du er bare ute etter å trekke cred i tvil. Avsporing! Jeg debatterer for politisk synspunkt. Noen tror fordi de er så beleste så vet de bedre. Akademisk stolthet. Det er også å en felle å gå i... Noen ganger har bonden på bygda mer vett i huet enn professorer i samfunnsvitenskap!
     

    JMM

    Slava Ukraini!
    Ble medlem
    27.11.2016
    Innlegg
    7.550
    Antall liker
    8.122
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    4
    Sjansen er jo særdeles stor for at man faktisk vet bedre, hvis man har lest mere. Med mindre det dreier seg om spikking av staur eller denslags, der praksis definitivt trumfer boklærdhet.
     

    Armand68

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.01.2016
    Innlegg
    294
    Antall liker
    165
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Sjansen er jo særdeles stor for at man faktisk vet bedre, hvis man har lest mere. Med mindre det dreier seg om spikking av staur eller denslags, der praksis definitivt trumfer boklærdhet.
    Ikke nødvendigvis enig. Det kommer veldig an på... Ikke undervurder visdom, som er noe helt annet enn kunnskap. Noen av de dummeste på denne jord har høyest utdanning. (som jeg ikke bruker som argument mot utdanning naturligvis, men det er sannelig ikke noen automatikk i at kunnskap gjør en smartere)

    Hva ser man i MSM? Alle formet i samme støpeskje. Feige. Tør ikke skrive/si det som går mot strømmen, hva som er politisk korrekt - ingen problemer med å se det. Se journalistene i Nrk og deres utenriksdekning f.eks. Selv ungene mine når de var tenåringer så rett gjennom mye av løgnen som ble servert, til tross for områder/tema hvor vi ikke hadde diskutert i forkant. De skjønte det selv, såre enkelt!
     

    Harry Stoteles

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.05.2020
    Innlegg
    2.622
    Antall liker
    2.743
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    0
    Ja, som jeg sa. Nrk, Tv2, NY times, CNN, BBC hele fjøla. Du er bare ute etter å trekke cred i tvil. Det er ikke poenget. Jeg debatterer for politisk synspunkt.
    Nei, jeg er virkelig ikke ute etter å trekke din cred i tvil. Da ville jeg heller ha antydet at du kun leser document. Jeg gjorde faktisk det motsatte – jeg spurte hva annet du leser eller har lest.

    Noen tror fordi de er så beleste så vet de bedre. Akademisk stolthet. Det er også å en felle å gå i...
    Dette er en særdeles urederlig måte å uttrykke deg på. Du gjemmer deg bak at det er "noen" du snakker om, men det er da helt klart at det er meg du mener. Kan du ikke være tøff nok til å servere beskyldningene dine som voksne folk, eller holde dem for deg sjøl?

    Jeg har virkelig ingen problemer med å argumentere for at den letteste og beste veien til kunnskap er via tekst. Det mener du også, siden du trekker frem at du leser "hele fjøla". Så vi er tydeligvis enige om at leser man mer, får man mer kunnskap.

    Spørsmålet er hvorfor det skal være et problem å lese "for mye". Det er åpenbart ikke det som er problemet ditt, men at andre folk har lest andre ting enn deg og derfor ikke er enig med deg. Paradoksalt nok blir man mer åpen for andre synspunkter når man har lest mer – men man krever også bedre begrunnelser fordi man har sett alt før.
     

    defacto

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2016
    Innlegg
    5.251
    Antall liker
    2.684
    Sted
    Liten by
    Ikke nødvendigvis enig. Det kommer veldig an på... Ikke undervurder visdom, som er noe helt annet enn kunnskap. Noen av de dummeste på denne jord har høyest utdanning. (som jeg ikke bruker som argument mot utdanning naturligvis, men det er sannelig ikke noen automatikk i at kunnskap gjør en smartere)

    Hva ser man i MSM? Alle formet i samme støpeskje. Feige. Tør ikke skrive/si det som går mot strømmen, hva som er politisk korrekt - ingen problemer med å se det. Se journalistene i Nrk og deres utenriksdekning f.eks. Selv ungene mine når de var tenåringer så rett gjennom mye av løgnen som ble servert, til tross for områder/tema hvor vi ikke hadde diskutert i forkant. De skjønte det selv, såre enkelt!
    Siden det er så lett at til og med dine barn skjønner det (indoktrinering?), kom med en påstand som er feil (i dine øyne) og som "MSM" har en politisk korrekt innstilling til?
     

    HC

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2002
    Innlegg
    4.127
    Antall liker
    2.625
    Torget vurderinger
    16
    Støttes 100%, vi ser hva kultur ulikheter kan gjøre og det er skremmende. Om noen år har vi Sverige tilstander her også. Du har utrolig mye støtte i det de skriver men de fleste holder seg unna da de ikke orker all dritten de får servert tilbake. Her i tråden så går rasisme kun en vei og BLM får velsignelse ved og drive terror 🤪
    Det er lite som tyder på at vi vil få svenske tilstander om noen år. Den norske innvandringspolitikken er streng og har bred politisk forankring, og det er ca. 0% sjanse for at SV og/eller Rødt vil få igjennom sin politikk på det området. Jeg synes også det som har skjedd i Sverige er skremmende, men det tror jeg nær sagt alt som kan krype og gå av politikere her til lands også synes. Hva er det du ser som får deg til å tro at vi ender opp som Sverige om noen år? Vær spesifikk, generelle betraktninger rundt ulike kulturer sier ikke mye om hva som kommer til å skje.
     

    JMM

    Slava Ukraini!
    Ble medlem
    27.11.2016
    Innlegg
    7.550
    Antall liker
    8.122
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    4
    Ikke undervurder visdom, som er noe helt annet enn kunnskap.

    Visdom og kunnskap går hånd i hånd. Uten det siste kan du glemme det første.

    Noen av de dummeste på denne jord har høyest utdanning.

    Du er en kløpper til å komme med påstander som aldri konkretiseres eller bakkes opp. Hvilke eksempler kan du komme med her på velutdannede personer som ikke bare er dumme fordi de er uenige med deg?

    Hva ser man i MSM? Alle formet i samme støpeskje. Feige. Tør ikke skrive/si det som går mot strømmen, hva som er politisk korrekt - ingen problemer med å se det. Se journalistene i Nrk og deres utenriksdekning f.eks. Selv ungene mine når de var tenåringer så rett gjennom mye av løgnen som ble servert, til tross for områder/tema hvor vi ikke hadde diskutert i forkant. De skjønte det selv, såre enkelt!

    Jada, jada, jada. Igjen glimrer eksemplene og underbyggingen av påstandene fullstendig med sitt fravær. Hvem som helst kan slenge ut løse påstander i hytt og pine - det trenger man definitivt ingen kunnskap for å gjøre. Og når det er det eneste man gjør så blir det etterhvert åpenbart for enhver med litt innhold under topplokket hvem som vet noe og hvem som ikke har den minste peiling eller ønske om å tilegne seg peiling.
     

    Armand68

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.01.2016
    Innlegg
    294
    Antall liker
    165
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Siden det er så lett at til og med dine barn skjønner det (indoktrinering?), kom med en påstand som er feil (i dine øyne) og som "MSM" har en politisk korrekt innstilling til?
    Nei, mine barn, som er voksne nå har alltid vært svært selvstendig tenkende og står på sitt eget fundament.

    Jeg kunne ellers nevnt eks i fleng, men vi har jo en del i denne tråden allerede. Men emner som innvandring er dels berørt allerede, klima finnes det andre tråder på antar jeg (?) så tar ikke opp den her...
     

    defacto

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2016
    Innlegg
    5.251
    Antall liker
    2.684
    Sted
    Liten by
    Nei, mine barn, som er voksne nå har alltid vært svært selvstendig tenkende og står på sitt eget fundament.

    Jeg kunne ellers nevnt eks i fleng, men vi har jo en del i denne tråden allerede. Men emner som innvandring er dels berørt allerede, klima finnes det andre tråder på antar jeg (?) så tar ikke opp den her...
    ...i fleng!
    Nevn en spesifikk sak.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn