Jeg vet ikke om du ser det sjøl, men misnøyen med post-marxistisk teori kommer fra de som gjerne skulle beholdt og bejublet litt fascisme. Selve omdreiningspunktet i post-marxisme er å «kappe hodet av kongen», altså å skape mer frihet til alle. Woke er identitetspolitikk, «identifiser de som ikke har, og gi mer til dem», alternativet er å beholde makta der den er eller å øke den.Woke er neo marxisme
Nå står det i dagens aftenposten at Trump blir mer og mer populær og det skyldes FBI rassiaen. Jeg så bare overskriften og finner ikke artikkelen på nettet.Vel, det ble noe mer koherent, men la oss si det sånn at angående det å være orientert, er det nok andre enn Biden som har det største forbedringspotensialet.
Prøvd å si? Du har klart og tydelig sagt det mange ganger så man kan definitivt si at du har lyktes med å si det. Hva er egentlig problemet? At noen ikke er enig i det du sier?Nå står det i dagens aftenposten at Trump blir mer og mer populær og det skyldes FBI rassiaen. Jeg så bare overskriften og finner ikke artikkelen på nettet.
Det er noe av det jeg har prøvd gjenntakende ganger å si og blir blankt avvist som hysterisk religiøs troll av sentralens elite.
At du hevder Trump øker i popularitet er en saklig påstand som ikke har noe med religion å gjøre.Nå står det i dagens aftenposten at Trump blir mer og mer populær og det skyldes FBI rassiaen. Jeg så bare overskriften og finner ikke artikkelen på nettet.
Det er noe av det jeg har prøvd gjenntakende ganger å si og blir blankt avvist som hysterisk religiøs troll av sentralens elite.
Omtrent som tykkelsen på bilglassene i Stalins limo det der.Og det koster. Største tykkelse og omfang på skuddsikkert glass jeg har sett hittil.
Vis vedlegget 845744
Det bor flere demokrater i usa nå enn før.Og i Bidens:
How Popular Is Joe Biden?
Latest polls on President Joe Biden’s approval ratingsprojects.fivethirtyeight.com
Fun fact: Biden er mer populær nå enn hva både Trump og Reagan var på tilsvarende tidspunkt i sine presidentperioder, ser ut til å være på nivå med både Carter og Clinton.
I % ?Det bor flere demokrater i usa nå enn før.
Sannsynligvis fordi man ikke pleier å se glasset fra denne vinkelen. Dette er normal tykkelse når noe skal være faktisk skuddsikkert, og ikke bare beskytte mot ting som kastes mot scenen, men skal klare å stanse en riflekule i relativt grovt kaliber.Og det koster. Største tykkelse og omfang på skuddsikkert glass jeg har sett hittil.
Vis vedlegget 845744
Unnskyld, Trumps oppslutning blandt republikanerne er økende.I % ?
Vet ikke. Jeg trodde Trump var mer populær og det stemte.Og hva skjer med republikanernes oppslutning blant amerikanerne, skrev du?
DA får jeg si som deg: Hvorfor linker du til artikkel som er bak betalingsmur?Unnskyld, Trumps oppslutning blandt republikanerne er økende.
All PR er god PR? Trump er tilbake i rampelyset og setter rekorder på målingene.
CHEYENNE/NEW YORK (Aftenposten): Republikanske velgere slår ring om Donald Trump og vil ha ham på startstreken i 2024. Men vil comebacket bli stanset av rettsvesenet?www.aftenposten.no
De er blitt grovere med årene og presidentene. Det ble laget "storskjerming" med angrepsside og sikkerside da Obama ble president, men selv det er blitt bredere nå (attackside/safeside).Sannsynligvis fordi man ikke pleier å se glasset fra denne vinkelen. Dette er normal tykkelse når noe skal være faktisk skuddsikkert, og ikke bare beskytte mot ting som kastes mot scenen, men skal klare å stanse en riflekule i relativt grovt kaliber.
Skal man ha skuddsikring mot småvåpen (typisk pistoler) trenger man ikke i nærheten av den samme tykkelsen, men for utendørs arrangementer er det mest hensiktsmessig og normalt å gå for den tykke veggen når man anser det for å være et reellt trusselbilde.
Innendørs er det enklere å ha kontroll på hva folk har med seg, og dermed kan man klare seg med mindre tiltak.
Hillarys e-mails!!! Hunter Bidens lap-top!!!!
17:51 FBI-agentene fant tomme mapper hjemme hos Trump
FBI-agentene som gjennomsøkte Donald Trumps bolig i Florida, fant tomme mapper som ifølge merkingen hadde hatt hemmeligstemplet innhold.
Fredag publiserte det amerikanske justisdepartementet en ny og mer detaljert oversikt over innholdet i de 33 kassene med dokumenter som ble beslaglagt hjemme hos Trump.
Oversikten beskriver ikke innholdet i dokumentene ble beslaglagt, men viser hvilken gradering de hadde. Blant dokumentene som ble funnet blant gamle aviser, tidsskrifter, klær og andre personlige eiendeler, var det også noen som var stemplet topphemmelig.
Det ble også funnet 43 tomme mapper som ifølge merkingen hadde inneholdt graderte dokumenter, samt 23 tomme mapper som ifølge merkingen skulle ha vært returnert til presidentens militærrådgiver, går det fram av oversikten.
Det er ikke kjent hvor dokumentene fra de tomme mappene har tatt veien.
(NTB)
De har ikke fått tilbake alle originalene. 65 tomme mapper, flere med TS/SCI og andre med TS, ble funnet i Mar-a-Lago.OK, så de har fått tilbake originalene, men hvor mange ganger har de gått gjennom kopimaskinen på Trumps kontor, for så å bli solgt til gudene vet hvem?
Husker da Treholt ble dømt, ble det snakket om at han hadde kostet et visst antall forsvarsbudsjetter, men alvorlig talt, det vi ser i Trump-saken, må vel være potensielt nær uerstattelig?De har ikke fått tilbake alle originalene. 65 tomme mapper, flere med TS/SCI og andre med TS, ble funnet i Mar-a-Lago.
Om Kreml hadde fått en spion inn i Pentagon/Langley, med full tilgang til alt hemmeligstemplet, på nivå med Chief of Staff/Head of CIA klarering, kunne de ikke gjort en bedre jobb enn hva som skjedde da Trump-familien fikk tilgang til USAs dypeste hemmeligheter.
Lurer på, jeg, om de kan rekonstruere hva som var i de tomme mappene?De har ikke fått tilbake alle originalene. 65 tomme mapper, flere med TS/SCI og andre med TS, ble funnet i Mar-a-Lago.
Om Kreml hadde fått en spion inn i Pentagon/Langley, med full tilgang til alt hemmeligstemplet, på nivå med Chief of Staff/Head of CIA klarering, kunne de ikke gjort en bedre jobb enn hva som skjedde da Trump-familien fikk tilgang til USAs dypeste hemmeligheter.
«You can't make this sh!t up!»Et av de mest bisarre øyeblikk i amerikansk historie.
Jepp. Kunne ikke fått en mer talende setting.Perfekt lokasjon for trumpistene... var det ikke et begravelsesbyrå og en dildobutikk som nærmeste naboer??