morbid
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 24.08.2018
- Antall liker
- 2.972
Uansett om man er anti-trump eller trumper så fremstår hun ikke spesielt i vater i det intervjuet med Anderson Cooper
Veldig interessant, kanskje det ikke vil gå så ille i US som mange (av oss) trurI et land hvor politikk mest handler om penger er jo dette et interessant tegn i tiden.
Poor Republicans have a major cash problem
The 2023 year-end filings are in, and the Republican National Committee had a tragic year—its worst fundraising total in a decade and worst in 30 years using inflation-adjusted figures. The RNC raised $87.2 million and ended the year with $8 million...www.dailykos.com
Mye rart kan skje, og jeg har tatt feil før, men jeg tenker det mest sannsynlige scenariet er at Trump taper i et skred og tar med seg GOPs flertall i Representantenes Hus. Et annet ikke helt usannsynlig scenarie er at Trump innser at dette kommer til å skje og finner et påskudd til å trekke seg i siste liten for å unngå å fremstå som den taperen han er. Det kan også bli mye rot, f eks hvis han påstår at han nekter å stille i et "rigget" valg og ber tilhengerne gjøre opprør for å innsette ham med vold i stedet.Veldig interessant, kanskje det ikke vil gå så ille i US som mange (av oss) trur
Finnes det noen sammenligninger mht innsamlet penger, brukte penger og sammenheng med hvem som vinner valget?
Oh, the dumbfuckery.“Guys, this is the fucking convoy. That’s it. Not a semi truck in site. 19 vehicles. Anything other images you are seeing of a large group of trucks is from 2022.”
fun true fact: 19 is 699,981 fewer than 700,000.
Mye rart kan skje, og jeg har tatt feil før, men jeg tenker det mest sannsynlige scenariet er at Trump taper i et skred og tar med seg GOPs flertall i Representantenes Hus. Et annet ikke helt usannsynlig scenarie er at Trump innser at dette kommer til å skje og finner et påskudd til å trekke seg i siste liten for å unngå å fremstå som den taperen han er. Det kan også bli mye rot, f eks hvis han påstår at han nekter å stille i et "rigget" valg og ber tilhengerne gjøre opprør for å innsette ham med vold i stedet.
Da mener jeg det blir VP valget som trer inn i rollen. Det er med andre ord god grunn til å frykte at Trump velger Don Jr. som VP kandidat.Tankespinn: hva skjer om Trump vinner nominasjonen og så trekker seg før valget, slik at republikanerne står uten kandidat i valget? Det er vel i så fall enda en ting som aldri har skjedd før og det dermed ikke finnes presedens for.
Dette tror jeg er en solid teori. Langt mer enn det våset om å velge en eller annen kristen pen dame som visepresident.Da mener jeg det blir VP valget som trer inn i rollen. Det er med andre ord god grunn til å frykte at Trump velger Don Jr. som VP kandidat.
Tviler på at utslaget er 20%, men hun har vært en solid pådriver for å få unge til å registrere seg som velgere.Noen antyder at det er Taylor Swift som vil avgjøre hvem som vinner valget. Den hun støtter vil få over 20 % mer stemmer enn den hun ikke støtter. Er det mulig?? herregud
Ann Colter er en av de få som antakeligvis hadde vært verre enn Trump som president. Grunnen til at hun ønsker Trump død er forøvrig at Trump ikke går langt nok mot innvandrere og flyktninger. Jeg er ingen stor fan av Comedy Central Roast, men gjør et unntak for Ann Coulter. Den roasten hun fikk var direkte ond, altså helt passende.Ann Coulter, konservativ forfatter, jurist og republikaner
er klar på hva som ville være det beste for republikanerne og USA:Ann Coulter - Wikipedia
en.wikipedia.org
Vis vedlegget 993115
Helt klart. De ville nesten helt sikkert vinne valget også, med Trump er det 50-50.Det er vel så, men at republikanerne hadde vært tjent med at Trump døde tror jeg nok er riktig. Da ville de kunne blitt et parti igjen, ikke en kult.
Vel. En kan leve i håpet, men om han oransje helvetet der virkelig skulle bli gjenvalgt er det bare å høre med Musk om det går an å få sitte på når han tenker seg til Mars. Jo før jo heller.ôg heri ligger håpet. Forhåpentligvis forstår flere amerikanske velgere dette slik at det kun er the real hard core MAGA som gir ham stemmer. Også har vi four more years med morro
Dette begynner å bli meget interessant, her ønsker man å forlate jorda hvis Trump blir president på nytt Det er nok på tide å utvide horisonten bittelitt nå Det finnes noen positive elementer:Vel. En kan leve i håpet, men om han oransje helvetet der virkelig skulle bli gjenvalgt er det bare å høre med Musk om det går an å få sitte på når han tenker seg til Mars. Jo før jo heller.
Da er rett og slett denne verdenen blitt så syk at det ikke er vits i å oppholde seg her lenger.
Joda, dette har du rett i.Det interessante er jo kreftene bak. Ingen tvil om at GOP er fullt av tullinger eller at MAGAerne i beste fall er uinformerte, men det må jo mer til enn som så.
Det må finnes noen virkelig mektige enablers i kulissene, og det er skremmende at de åpenbart mener at de er tjent med det komplette inkompetente kaos en andre Trump-periode ville føre til.
De interessene de har, som jeg antar er en blanding av økonomiske og religiøse, er definitivt ikke hva som tjener den jevne amerikaner. Ikke verdenssamfunnet heller for den del.