Politikk, religion og samfunn President Donald J. Trump - Quo vadis? (Del 2)

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Dr_BASS

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.12.2013
    Antall liker
    2.321
    Sted
    Rælingen
    Torget vurderinger
    4
    de fleste skuddskader overlever man også, men samme det.

Se på han jævelen her, ikke bare skader han seg selv men også andre med vilje og hver eneste gang han røyker
    vil heller bli skutt enn å bli utsatte for bevist skadelig passiv røyking
    Like idiotisk og meningsløst som å hate på folk som har skytevåpen

HC

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2002
    Antall liker
    2.950
    Torget vurderinger
    16
    Kjenner ikke til dama og bryr meg ærlig talt ikke hva hun mener eller står for, men her legges det ut et bilde som liksom skal understreke hvor fæl hun er og det fæle er at hun har et (lovlig) skytevåpen på seg da blir det helt idiotsik.
    Hvis du ikke vet hva hun mener eller står for så er det litt underlig å ta henne i forsvar. Våpenet hun sprader rundt med brukes forøvrig kun som en "prop", hun er ikke bevæpnet i sin egen restaurant fordi hun trenger beskyttelse der. Kort sagt så er nesten alt hun gjør og sier i det offentlige rom en "performance". Hun er en av de mange politikerne som ikke en gang prøver å utføre et politisk virke, så langt har hun vel "prime-sponsored" ett lovforslag som faktisk har blitt vedtatt. Hun er kun en kraft for splittelse.

Hønndjevelen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.04.2010
    Antall liker
    10.440
    Sted
    Oslo
    de fleste skuddskader overlever man også, men samme det.

Se på han jævelen her, ikke bare skader han seg selv men også andre med vilje og hver eneste gang han røyker
    vil heller bli skutt enn å bli utsatte for bevist skadelig passiv røyking
    Like idiotisk og meningsløst som å hate på folk som har skytevåpen
    For å sitere Humphrey Bogart, theres nothing wrong with you, that a slab in the face or a slug from a 45 can't fix

Dr_BASS

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.12.2013
    Antall liker
    2.321
    Sted
    Rælingen
    Torget vurderinger
    4
    Igjen hvem hun er eller står for bryr meg like lite som den fisen jeg slapp i går, bare henger meg opp i at man skal oute henne som en drittstøvel og grunnen er våpen.
    Vis heller en film der hun vrir ut sitt ekle indre eller noe annet spennende, ikke vise et bilde av en tilsynelatende normal dame med alkohol og våpen som begrunnelse.
    Men nå kjenner jeg at jeg er lei av å forsvare mitt standpunkt
    over til tråden
    trump er en dust og verden går til helvette
    noe nytt?

bambi

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Antall liker
    13.006
    Sted
    Smurfeland
    Jeg trodde sjansene for å ikke overleve var ganske store hvis man ble skutt, men samma det.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn