Billbob
Overivrig entusiast
- Ble medlem
- 04.04.2011
- Antall liker
- 294
Det er ingen som blir lettere krenket enn trumpister og Frp`ere.Jeg syntes jeg hørte lyden av et snøfnugg? Stakkars lettkrenkede vesen.
Det er ingen som blir lettere krenket enn trumpister og Frp`ere.Jeg syntes jeg hørte lyden av et snøfnugg? Stakkars lettkrenkede vesen.
Du er ganske morsom på den måten at du ikke bare gjentar MAGA-standpunktene, du leker like lettkrenket også.Voksne liksom oppegående mennesker synker ned på det laveste nivået noensinne på dette forumet! En tråd som burde være på alle norske klasserom fra 1 klasse! Ikke rart at verden er full av mobbere når dere som foreldre sier det er greit!
‘Alle som ikke har samme mening som meg er idioter’ vil gi en bedre og tryggere verden
Skrolla gjennom, men fant ikke hans kledelige omtale av noen land som "shithole countries"Bra at det er noen voksne som skal ta over roret, da.
List of nicknames used by Donald Trump - Wikipedia
en.m.wikipedia.org
PatetiskJa det er våpen gale morderiske mennesker! De har fine jobber og bidrar i lokal samfunnet men er nok tikkende bomber! To av de er så sinnsyke at de også driver lovlig jakt og da begynner det og bli farlig!
Så nå blanderIngen tviler vel på at "folk kan mene mye forskjellig". Det er vel bare mer at noen meninger ikke er like sosialt akseptert som andre i et relativt demokratisk og åpent samfunn hvor de fleste er tilhengere av like rettigheter for alle og solidaritet og sånn.
Det er ikke så mange innlegg siden du selv mente at det hørtes helt fint ut at en politiker som var åpent homofil ble byttet ut med en annen politiker som var motstander av likekjønnet ekteskap f.eks. Noen ville sagt at sånt er ganske nært mobbing også.
Hva er patetisk ?Patetisk
Maga ??? Det eneste jeg har sagt er at jeg ville selv valgt Trump fremfor Biden/HarrisDu er ganske morsom på den måten at du ikke bare gjentar MAGA-standpunktene, du leker like lettkrenket også.
Tastatur rytter er kule greier! Fordelen med Norge er at du kan krenke og mobbe så mye du vil fra tastaturet! Ikke så mye ‘farlig’ som kan skje! Forstår at du ikke vil ha fri bevæpning som deler av USA slik du lirer av deg dritt mot folk du ikke er enig med!Jeg syntes jeg hørte lyden av et snøfnugg? Stakkars lettkrenkede vesen.
Nå som trump, musk, kennedy jr og de andre gærningene overtar makten i USA på mandag kan jeg love deg fire slitsomme år hvor du vil få påpekt igjen og igjen hvordan MAGA-fabsen ble rundlurt. Pwn the idiots.Tastatur rytter er kule greier! Fordelen med Norge er at du kan krenke og mobbe så mye du vil fra tastaturet! Ikke så mye ‘farlig’ som kan skje! Forstår at du ikke vil ha fri bevæpning som deler av USA slik du lirer av deg dritt mot folk du ikke er enig med!
Flokken din her inne skulle hatt denne tråden innenfor en fysisk boksering fremfor tastaturet så vil jeg tro de fleste av dere hadde holdt helt kjeft