Er det fortsatt noen som har spørsmål om hvem og hva trump er, eller i hvem sin lomme han befinner seg?
Er det fortsatt noen som har spørsmål om hvem og hva trump er, eller i hvem sin lomme han befinner seg?
Å faktisk lykkes blir noe helt annet, jaEg trur det, men eg ser ikkje korleis det skal lukkast. Det er også vanskeleg å sjå at USA og Russland er komplementære på same måte som Kina og Russland.
Ja, det er fremstår tåpelig. Jeg har aldri hevdet noe slikt heller. Mange vrir og vender på det man sier akkurat som nå hvor eliten og pressen vrir og vender på det Trump faktisk sa selv om det var litt klønete sagt av Trump. Hører man på hele ressonenmentet så skjønner man hva han faktisk mener. At Zelenskyj kunne ha skrevet under på en avtale slik at han ikke hadde mistet landområdene i øst og spart flerfoldig hundretusener av liv.Du mener altså rett og slett at det er helt greit at et land angriper et annet land, annekterer områder og for å ikke angripe videre, så skal de få landområdet som er annektert.
Skjønner du hvor tåpelig dette fremstår?
Og at Putin og Russland stort sett bryter alle avtaler og lager nye regler hele tiden er ikke noe som bekymrer?Ja, det er fremstår tåpelig. Jeg har aldri hevdet noe slikt heller. Mange vrir og vender på det man sier akkurat som nå hvor eliten og pressen vrir og vender på det Trump faktisk sa selv om det var litt klønete sagt av Trump. Hører man på hele ressonenmentet så skjønner man hva han faktisk mener. At Zelenskyj kunne ha skrevet under på en avtale slik at han ikke hadde mistet landområdene i øst og spart flerfoldig hundretusener av liv.
Med annekterte områder synes du med klarhet at det er helt greit at skal Russland få? På hvilket grunnlag?… slik at han ikke hadde mistet landområdene i øst og spart flerfoldig hundretusener av liv.
Atter en gang: Ukraina og Russland HADDE en avtale, den var klar og den var grei, Ukraina kunne ikke være noen trussel for Russland, og sistnevnte hadde alle A-våpen hos seg. Russland likte ikke at Ukraina ble mer vestlig orientert, og Putin bestemte seg for å overta.Ja, det er fremstår tåpelig. Jeg har aldri hevdet noe slikt heller. Mange vrir og vender på det man sier akkurat som nå hvor eliten og pressen vrir og vender på det Trump faktisk sa selv om det var litt klønete sagt av Trump. Hører man på hele ressonenmentet så skjønner man hva han faktisk mener. At Zelenskyj kunne ha skrevet under på en avtale slik at han ikke hadde mistet landområdene i øst og spart flerfoldig hundretusener av liv.
Dette skjedde etter at de prøvde å forhandle om å ikke utvidet Nato østover og i sentrum ett nøytralt Ukraina. De fikk ingenting igjennom og gikk da til invasjon. Så prøvde de å forhandle på nytt og lyktes nesten før Vesten stoppet avtalen. De prøvde å forhandle enda en gang men Vesten/Zelenskyj var ikke villig til å skape fred. Det er det Trump mener at de kunne ha signert en avtale som hadde vært langt bedre enn det de endte med i hele 3 år og faktisk før invasjonen.Nei, det handler sikkert ikke om at Russland vil ta land:
"
"
- President Putin has announced the illegal seizure of four areas of Ukraine - saying they are now Russian territory
- In an angry speech decrying the West, he claimed people living in the regions had made their choice - but "referendums" held there have been labelled shams
- The territory being seized is in Russian-held Donetsk, Luhansk, Kherson and Zaporizhzhia regions
- Ukraine has responded by asking Nato to speed up giving it membership of the US-led defence alliance
- In his response, President Zelensky vowed to oust the Russians from all of Ukraine
- Ukrainian soldiers are reportedly making progress in re-taking Lyman, a key city in the east
- Earlier, many civilians were killed and wounded in a Russian strike on a civilian convoy in Zaporizhzhia
- Putin's latest move echoes Russia's annexation of Ukraine's Crimean Peninsula in 2014, which also followed a discredited referendum
Vrir og vender???Ja, det er fremstår tåpelig. Jeg har aldri hevdet noe slikt heller. Mange vrir og vender på det man sier akkurat som nå hvor eliten og pressen vrir og vender på det Trump faktisk sa selv om det var litt klønete sagt av Trump. Hører man på hele ressonenmentet så skjønner man hva han faktisk mener. At Zelenskyj kunne ha skrevet under på en avtale slik at han ikke hadde mistet landområdene i øst og spart flerfoldig hundretusener av liv.
Hvorfor har ikke Russland rett til å angripe Sverige og Finland på eksakt samme grunnlag?Dette skjedde etter at de prøvde å forhandle om å ikke utvidet Nato østover og i sentrum ett nøytralt Ukraina. De fikk ingenting igjennom og gikk da til invasjon. Så prøvde de å forhandle på nytt og lyktes nesten før Vesten stoppet avtalen. De prøvde å forhandle enda en gang men Vesten/Zelenskyj var ikke villig til å skape fred. Det er det Trump mener at de kunne ha signert en avtale som hadde vært langt bedre enn det de endte med i hele 3 år og faktisk før invasjonen.
Gud hjelpes som du vrøvler....Dette skjedde etter at de prøvde å forhandle om å ikke utvidet Nato østover og i sentrum ett nøytralt Ukraina. De fikk ingenting igjennom og gikk da til invasjon. Så prøvde de å forhandle på nytt og lyktes nesten før Vesten stoppet avtalen. De prøvde å forhandle enda en gang men Vesten/Zelenskyj var ikke villig til å skape fred. Det er det Trump mener at de kunne ha signert en avtale som hadde vært langt bedre enn det de endte med i hele 3 år og faktisk før invasjonen.
Krim er greit, i øst nei. Min mening.Med annekterte områder synes du med klarhet at det er helt greit at skal Russland få? På hvilket grunnlag?
Den som kunne spart livene til de som har omkommet er ingen annen enn Putin.
Dette er fakta du enkelt kan google deg til.Gud hjelpes som du vrøvler....
Du må finne en annen argumentasjon nå, hvis oss ifra flere kilder enn den ene du klarte og finne.Ja, det er fremstår tåpelig. Jeg har aldri hevdet noe slikt heller. Mange vrir og vender på det man sier akkurat som nå hvor eliten og pressen vrir og vender på det Trump faktisk sa selv om det var litt klønete sagt av Trump. Hører man på hele ressonenmentet så skjønner man hva han faktisk mener. At Zelenskyj kunne ha skrevet under på en avtale slik at han ikke hadde mistet landområdene i øst og spart flerfoldig hundretusener av liv.
Øst Finnmark også, hvorfor ikke helt til Hammerfest?Krim er greit, i øst nei. Min mening.
La oss si det slik at det finnes en del fakta du kan google deg til som motsier dine påstander svært bestemt og entydig.Dette er fakta du enkelt kan google deg til.
Du er fullstendig faktaresistent! Og jeg har googletDette er fakta du enkelt kan google deg til.
Vrir og vender???
Ukraina startet krigen?
Ukraina kunne ha fått fred ved å gi opp store deler av landet?
Zelensky er en diktator?
Et land i krig bør holde valg, mens store deler er okkupert, mange er ved fronten og millioner har flyktet utenlands.
Begynner å bli skikkelig lei av dine Putin apologetiske skriverier.
Og at en olding i Mar a Lago får ståpikk av å tenke på Putin og Moskva gjør det ikke bedre
Jeg siterte bare det Trump uttalte, ikke hva andre sierNei nei nei, må må du ha tunga rett i munnen og ikke vri og vende på det andre sier. Prøv å les det folk faktisk skriver/sier.
Prøv å hør på hva Trump faktisk sier. Ikke hva du tolker det til at han mener.Nei nei nei, må må du ha tunga rett i munnen og ikke vri og vende på det andre sier. Prøv å les det folk faktisk skriver/sier.
De forhandlet før invasjon. I Istanbul og en gang til senere. Hvis du ikke klarer å finne det så vet jeg ikke helt hva jeg skal si. Jeg vet ikke hvor du har vært hen...Du er fullstendig faktaresistent! Og jeg har googlet![]()
Jeg har lyst på et svar på dette. Russland kan med dine argumenter nå ta Finland. Er det greit?Hvorfor har ikke Russland rett til å angripe Sverige og Finland på eksakt samme grunnlag?
Var du i Moskva eller St Petersburg?De forhandlet før invasjon. I Istanbul og en gang til senere. Hvis du ikke klarer å finne det så vet jeg ikke helt hva jeg skal si. Jeg vet ikke hvor du har vært hen...
Ja, hva sa han? I helhet?Prøv å hør på hva Trump faktisk sier. Ikke hva du tolker det til at han mener.
Russland har forhandlet og brutt alt de har underskrevet gang på gang. Ikke vet vi 100% hva som var på bordet heller, hverken du eller jeg.De forhandlet før invasjon. I Istanbul og en gang til senere. Hvis du ikke klarer å finne det så vet jeg ikke helt hva jeg skal si. Jeg vet ikke hvor du har vært hen...
Har du lest #32005 innlegget?Ja, hva sa han? I helhet?
At Zelensky er en diktator, at han han har 4% oppslutning og han prøvde atter en gang å bestemme over et annet lands regjering. Løgn, løgn og diktator tendenser.Ja, hva sa han? I helhet?
Det gikk på norsk TV i flere uker.Var du i Moskva eller St Petersburg?
Du gjentar dette gang på gang, men det blir ikke mer sant av den grunn.Så prøvde de å forhandle på nytt og lyktes nesten før Vesten stoppet avtalen.