Feil igjen:Herlig! Sparer masse kroner på det
Virkelig? Du har et motto og det er hva du falt ned på? WeirdNei et liv for et liv er mitt motto
Akkurat......Interessant motto, men det krever et tillegg: Et liv for et liv, men aldri justismord!
Minnes Honkeys åpning på tråden om Viggo Kristiansen, skrevet så tidlig som i 2008.
Det er alltid ubehagelig i en rettstat at man dømmer en forbryter på indiser, og fullstendig mangler tekniske ugjendrivelige bevis og/eller tilståelse. Kan det være at mannen er dømt på hat og hevnlyst alene, mens det fortsatt går en barnemorder løs?
Mener Klomsæt at saken bør gjenopptas, har han sannsynligvis en del klare årsaker. Så alvorlige og uforståelige saker bør oppklares utenfor en hver tvil!
Det var mange som ville ha Viggo Kristiansen statsdrept for gjerninger han ikke deltok i, initierte eller på noe vis forsøkte å skjule.
Han har jo tidligere svart på det; det er bare å ikke tro på det, for ei kule koster mindre enn ett enkelt døgn i ei fengselscelle. Og dersom du ikke skjønner det, tar du ikke dødsstraff på alvor.Feil igjen:
« Nationally, the death penalty costs taxpayers an average of $1 million more than a life without parole sentence, making it the most expensive part of our criminal justice system on a per offender basis.»
Bra du svarer uten og lese hva jeg skriverHan har jo tidligere svart på det; det er bare å ikke tro på det, for ei kule koster mindre enn ett enkelt døgn i ei fengselscelle. Og dersom du ikke skjønner det, tar du ikke dødsstraff på alvor.
Du leser ikke hva noen skriver, så jeg ligger fortsatt rimelig godt an.Bra du svarer uten og lese hva jeg skriver
Eller at det er noe så uvirkelig som at han leser men ikke skjønner bæret av hva folk skriver..Du leser ikke hva noen skriver, så jeg ligger fortsatt rimelig godt an.
Det er de som ikke skjønner hva andre skriver, men omtalte her har jeg mistanke om at ikke skjønner hva han selv skriverEller at det er noe så uvirkelig som at han leser men ikke skjønner hva folk skriver..
Normalt er jeg helt enig, men i trumps tilfelle er det kanskje nødvendig. Velgerne gir jo ham tillit så da funker det jo... Tror kanskje ikke det nødvendigvis er smart å senke nivået i debatten nedover mot Trump's nivå, men av og til er det godt å høre også politikere si klart i fra når nok er nok.
Bring jobs back to America, and bring chinese workers to take them.Det er ikke så veldig spennende, men kanskje mildt interessant å se hvor lang tid det tar før MAGA-tullingene (inkl sjefstullingen) innser at de ble rundlurt. Überpresident musk avblåser det meste av MAGA-agendaen her.
Vis vedlegget 1085100
Jeg trodde at selvskadingen Storbritannia påførte seg selv, da Cameron åpnet for folkeavstemning omkring EU-medlemskap, ville være det dummeste jeg kunne oppleve i min levetid, innenfor det jeg regner som felles politisk kultur. (Åpent demokrati med frie valg).Interessant at überpresident musk beskriver MAGA-kulten som «contemptible fools» - foraktelige fjols. Han har jo rett, men løp selv rundt i MAGA-caps for noen uker siden.
Ja, han har jo rett.Interessant at überpresident musk beskriver MAGA-kulten som «contemptible fools» - foraktelige fjols. Han har jo rett, men løp selv rundt i MAGA-caps for noen uker siden.
Det skjønner de aldri.Det skal nok mange Loomer`s til før MAGA basen skjønner dette. Jeg tviler på at det store flertallet kommer til å skjønne dette, eller vil skjønne det. Det ligger ikke i menneskets natur å innrømme feil, spesielt ikke overfor seg sjøl, og spesielt ikke innenfor de segmentene av mennesker som stemte/støtter trump. På den ene eller andre måten.
Det var han ikke. Han kom til USA på et studentvisum og lot være å reise ut igjen da han droppet ut av studiene. Illegal innvandrer, jobbet ulovlig i strid med visumreglene.Så hvis Musk var her på H-1B visum er kravet at han jobber hos en spesifikk arbeidsgiver, og han kan i utgangspunktet kun være i USA i 6 år som kan utvides til max 10år. Jeg kan virkelig ikke se at Musk har oppfylt de kravene?