Hønndjevelen
Hi-Fi freak
Men vi blir sikkert fortalt at det blir "the biggest attendance ever" til og med større enn i 2017?Innendørs? Nei det er jo helt krise
Men vi blir sikkert fortalt at det blir "the biggest attendance ever" til og med større enn i 2017?Innendørs? Nei det er jo helt krise
Her må da mugshot fotografen kunne kjøre en plagiat sakTrumps nye portrett. Jeg slutter ikke å forundres av hva noen henføres av…
Vis vedlegget 1089816
Man har jo sett en lignende «sterk og målbevisst mann» tidligere. Det gikk jo ikke så bra, akkurat….
Vis vedlegget 1089826
Tror nok han som tok bildet av Hitler er død nå.Her må da mugshot fotografen kunne kjøre en plagiat sak
Hva, skal jeg ikke få lov til å utbytte ulovlige innvandrere som jeg betaler minst mulig til!!!Utvise arbeidere og la avlingene råtne er en ny måte å få ned matvareprisene på. Da må det vel importeres, men der skal det jo
legges på toll. Det må jo bli bra det her.
Trump-voting farmer warns crops will 'rot' if his workers get deported
A farmer who voted for President-elect Donald Trump is warning him not to go too far with his pledge to carry out the largest deportation in American history.In an interview with Bloomberg, tomato grower Tony DiMare said that it would be a major mistake for Trump to institute the kind of...www.rawstory.com
De har det i kjeften og så lenge de selv har hjernevasket seg selv til å tro de er innbydende macho for alle rundt er det greit for dem selv også.På flere bilder av Trump og Musk i det i det siste står de der med trutlepper som selv Donald Duck kunne misunne dem...
Jeg undrer meg faktisk over hvordan de egentlig tror de framstår.....
Guppies?På flere bilder av Trump og Musk i det i det siste står de der med trutlepper som selv Donald Duck kunne misunne dem...
Jeg undrer meg faktisk over hvordan de egentlig tror de framstår.....
guppy
A term often used to describe self-centered bastards. These people often have a pathetic taste in music and food, have non-existing socializing skills and lack immense discipline on every terrain. A key factor to identifying them is that they (a) only EVER talk about how good THEY are in everything only when it is NEVER true and also (b) never ask/care about other people's interests or feelings . These people only put themselves at the top of everything and dream of greatness they'll never archive.
"He's so mean to me!"
"No , he's just being a guppy...."