xerxes
Æresmedlem
I know ....Om det er det, som er feilen, da er han vel unnskyldt til en eller annen grad.
Hvis ikke, er det jo bare trolling for trollingen skyld.
Holder en 50-lapp på det sisste
I know ....Om det er det, som er feilen, da er han vel unnskyldt til en eller annen grad.
La oss si 200, vinneren kjøper en øl til begge?Om det er det, som er feilen, da er han vel unnskyldt til en eller annen grad.
Gitt forsvarsministerens korsfarertatoveringer og prat om «warrior mindset» vil jeg tippe at det bare er et spørsmål om tid før trumps USA igjen står til knes i en krig i Midt-Østen. Mulig scenario: Noen bomber en amerikansk installasjon, trump skriker om hevn, og vasser rett ut i hengemyra. Vi får se.Skulle ikke Trump avslutte alle kriger?
Det virker rimelig. Min umiddelbare reaksjon da jeg så dette var «men hvorfor?» IS fortjener selvsagt å bli jaktet til verdens ende, men problemet om dagen er houthi-militsen i Jemen og deromkring, Det blir kanskje for komplisert for hodene deres, siden houthiene er alliert med iran som er alliert med trumps idoler putin og kim.The strikes were more symbolic than substantive, several US military and defense officials said, meant more to burnish Mr. Trump's image as a Commander in Chief protecting the country from terrorists in his early days of the administration than to neutralize a serious threat
Det er vel det mange av oss frykter.Gitt forsvarsministerens korsfarertatoveringer og prat om «warrior mindset» vil jeg tippe at det bare er et spørsmål om tid før trumps USA igjen står til knes i en krig i Midt-Østen. Mulig scenario: Noen bomber en amerikansk installasjon, trump skriker om hevn, og vasser rett ut i hengemyra. Vå får se.