Politikk, religion og samfunn President Donald J. Trump - Quo vadis? (Del 2)

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• xerxes

Æresmedlem
    Ble medlem
    08.01.2005
    Antall liker
    8.277
    Sted
    Holmestrand
    Om det er det, som er feilen, da er han vel unnskyldt til en eller annen grad.
    Hvis ikke, er det jo bare trolling for trollingen skyld.
    Holder en 50-lapp på det sisste ;)
    La oss si 200, vinneren kjøper en øl til begge?
    Hmmmm ....
    Du opererer selvsagt, med DKR, og da holder vel kanskje 50 til å skjenke oss begge?

Asbjørn

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.03.2006
    Antall liker
    41.010
    Sted
    Vingulmǫrk
    Torget vurderinger
    2
    Skulle ikke Trump avslutte alle kriger?
    Gitt forsvarsministerens korsfarertatoveringer og prat om «warrior mindset» vil jeg tippe at det bare er et spørsmål om tid før trumps USA igjen står til knes i en krig i Midt-Østen. Mulig scenario: Noen bomber en amerikansk installasjon, trump skriker om hevn, og vasser rett ut i hengemyra. Vi får se.

Edit: Jeg ser også at dette angrepet på IS i Somalia var mest chest-thumping for trumps posering heller enn noe meningsfylt.
    The strikes were more symbolic than substantive, several US military and defense officials said, meant more to burnish Mr. Trump's image as a Commander in Chief protecting the country from terrorists in his early days of the administration than to neutralize a serious threat
    Det virker rimelig. Min umiddelbare reaksjon da jeg så dette var «men hvorfor?» IS fortjener selvsagt å bli jaktet til verdens ende, men problemet om dagen er houthi-militsen i Jemen og deromkring, Det blir kanskje for komplisert for hodene deres, siden houthiene er alliert med iran som er alliert med trumps idoler putin og kim.

Sist redigert:

xerxes

Æresmedlem
    Ble medlem
    08.01.2005
    Antall liker
    8.277
    Sted
    Holmestrand
    Gitt forsvarsministerens korsfarertatoveringer og prat om «warrior mindset» vil jeg tippe at det bare er et spørsmål om tid før trumps USA igjen står til knes i en krig i Midt-Østen. Mulig scenario: Noen bomber en amerikansk installasjon, trump skriker om hevn, og vasser rett ut i hengemyra. Vå får se.
    Det er vel det mange av oss frykter.

Armand

Bransjeaktør
    Ble medlem
    13.08.2005
    Antall liker
    7.909
    Sted
    Kongsberg
    Det stormer.
    * Drittsekkene som stormet capitol er ute av fengsel og har hatt noen dager på å lade våpnene.
    * FBI agentene som satte de inn får sparken og blir navngitte privatpersoner neste uke.
    * Elon tar kontroll over General Services Administration som håndterer hundrevis av milliarder av dollar i offentlige transaksjoner
    * Inspector Generals som undersøker korrupsjon sparkes
    * Media som New Yourk Times og andre som prump ikke liker kastes nå ut fra Pentagon
    * Matprisene øker og prump beordrer å åpne vannslusene i California så han får tatt et bilde.

Er det noen som fremdeles tror dette var lurt?

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn