vta?Et lite tips angående Debut spilleren til Project.
VTA er ikke mulig å justere på "normalt" vis.
Så har du planer om å oppgradere eller bytte pickup så er ikke dette rette platespilleren.....
Sorry men jag är helt novis på platespillere
vta?Et lite tips angående Debut spilleren til Project.
VTA er ikke mulig å justere på "normalt" vis.
Så har du planer om å oppgradere eller bytte pickup så er ikke dette rette platespilleren.....
skall vi försöka gissa?
jag tror du har rätt.vil tro der både er Pre 60 og A60, håber på en Pre60 med mediemodul som afløser for min Pre 32 med MM30 har tro på den kan trylle sammen med mine 2 styk A32 og Gradienterne
Håber ;-)
Hehe - men hvis noen har solgt, må jo noen andre ha kjøpt. I hvert fall er det slik med mine Primare-bokser. Jeg har bare én igjen nå - DVD30 - de andre er solgt. Men jeg har jo sporadisk kontakt med et par av dem jeg solgte til - og de er i hvert fall fornøyd. Men de er ikke aktive her på Hifisentralen - det kan være litt av forklaringen.Har alle solgt sina Primare saker ?
är jo stendött här .
Jeg regner med at svaret du fant, er at med én A32 kan du ikke bi-ampe, men derimot kan du bi-wire.kjapt spørsmål, er det mulig å kjøre 4 Høyttaler Kabler/BI AMP med 1 Primare A32, ser det er 4 høyttaler innganger til hver Left og Right.?
fant svaret![]()
Hehe - vi får håpe at det er finspillingen som er forklaringen til at vi ikke har hørt noe fra vår ferske I30-eier i løpet av dagen. Det ville ha vært ille om han sitter der og sliter med uforutsette problemer.lykke till med din I30. den spiller fint.
Hehe - vi får håpe at det er finspillingen som er forklaringen til at vi ikke har hørt noe fra vår ferske I30-eier i løpet av dagen. Det ville ha vært ille om han sitter der og sliter med uforutsette problemer.lykke till med din I30. den spiller fint.
Ikke overraskende - Primare er bra saker!Hei folkens !!
Her er det bare fryd og glede
Har koblet opp I30 på Ikon 8 og testet diverse Pink Floyd og Dire Straits.
Foreløpig har eg kun en billig Argon cd spiller fra Hifi klubben til avspilling.
Men,for ein fantastisk lyd !!!
Forsterkeren har full kontroll på høyttalerne,og lyden er klar og fyldig.
Mellomtonen er stram og tydlig,diskanten er endelig dempet og klar.
Med tidligere forsterkere eg har hatt,har diskanten vært svært dominerende og nesten irriterende.
Er no på leit etter ein cd spiller som passer til resten av anlegget,gjerne brukt.
Tar gjerne imot tips![]()
Ikke uenig i det, nei. Men nettopp derfor synes jeg at en litt nøytral og tight DAC fungerer sammen med Primare.har hatt i21 og i30. Brukbare saker. Ikke det mest transparente der ute. Litt for mye egensignatur etter min smak. Ellers musikalsk og behagelig. Når vi snakker
Og deres spillere en saken en annen. Har altid vært stor fan og har nå bd32 som er helt utrolig bra!
[/QUOTE]det skulle være noget Appel forbindelse..........trådløs overførsel men det kommer hvis først i slutningen af året ;-)
PS jeg skal i slutningen af denne mdr til Ålborg og lytte pre60 og A32 og forskellen mellem pre32mm30 også Pre 60 håber på en del mere dynamik på pre60. da jeg synes min pre32 spiller for pænt ikke dårlig på nogen måde
QUOTE=X3MKungen;1881570]Tror det kommer en nyhet från Primare inom kort
till de som har I32,Pre32, NP30 och Pre60