Etter å ha hatt ProAc D80 i ca. 1mnd. må jeg si at jeg er særdeles fornøyd med både hvordan de spiller og fargen jeg til slutt bestemte meg for. Det ble i siste liten bestemt at det skulle være Mahogny. Denne proAc lyden er farlig avhengighets skapende ;D Noen som kjenner seg igjen ;D
Til nå har jeg brukt Rogue Audio M-150 rørblokker, de spiller meget fint, men allikevell vurdere jeg å teste ut andre forsterkere.
Har ikke råd til å gå så høyt opp i pris, så jeg får heller bytte meg oppover etterhvert som en får spart noen kroner.
Ser det ligger et en Accuphase A-45 på børsen, denne prisen er akseptabel. Så mitt spørsmål til dere som har testet ut div. forsterkere er kort og godt, vil dette bli en god match ?
Eller blir den for svak alene ? Jeg tenkte at, det går jo ann å kjøpe ytterligere en om et år eller to, og så brokoble de. Da skulle det i hvertfall ikke skorte på kreftene.
Da jeg også bruker oppsettet til hjemmekino, må forsterkeren yte bra også her. Noe jeg tror den gjør.
Kan nevne at resten av stereo delen består i Cary 303/300 cd spiller og Cary SLP 03 preamp.
Eller burde jeg satse på noe annet i prisklassen 30 - 40K i denne omgangen.
Takker for innspill.
Mvh
Nølle