Enig. Dessuten er ikke dette tråden for å kritisere ProAc.. ;Dhifiguru skrev:Synes det er noe med Proac's design som fungerer bra. Skarpe kanter, ikke noe forsøk på "designtriks" kun en høyttaler!
http://www.proac-loudspeakers.com/carbon8.phpwizard skrev:Nye Carbon Pro Eight
Denne erstatter D100.
Her fra Hong Kong 2009 messa
Pris HK$ 250k
Hæ? Ok, smak og behag men synes den nye ser bra ut selv om jeg ville hat en mattere finish......monosapiens skrev:D-100 ser iallefall bedre ut enn den nye.
Men ørene sier kanskje noe annet....
Hvordan er den nye priset sammenlignet med D-100 ?
Ops.....vel, spist er spist. Liker uansett det gamle Response designet enn D 80-100toref skrev:Enig. Dessuten er ikke dette tråden for å kritisere ProAc.. ;Dhifiguru skrev:Synes det er noe med Proac's design som fungerer bra. Skarpe kanter, ikke noe forsøk på "designtriks" kun en høyttaler!
Mvh
toref skrev:Hehe. Som en ekte ProAc venn ser jeg glatt gjennom fingrene på en slik uttalelse. Den faller da på sin egen urimelighet. Den Visaton sponplatekassa mangler da all den elegansen som ProAc har kjælt inn i sine konstruksjoner. ;D
Monosapiens; det er vel på tide med noen skikkelige bilder a'la RoDa av de mastodontene dine?
Mvh Du er absolutt innpå noe der toref ;D
Joda, det er lov det. Er min tråd så det så .toref skrev:Enig. Dessuten er ikke dette tråden for å kritisere ProAc.. ;Dhifiguru skrev:Synes det er noe med Proac's design som fungerer bra. Skarpe kanter, ikke noe forsøk på "designtriks" kun en høyttaler!
Mvh
Lyngen skrev:Joda, det er lov det. Er min tråd så det så .toref skrev:Enig. Dessuten er ikke dette tråden for å kritisere ProAc.. ;Dhifiguru skrev:Synes det er noe med Proac's design som fungerer bra. Skarpe kanter, ikke noe forsøk på "designtriks" kun en høyttaler!
Mvh
Jeg kaller det konstruktiv kritikk. ProAc lager fine høyttalere, men god design i tillegg er positivt, imo. Så dyre høyttalere burde ha sett bedre ut uten at det er noe "triks". Da hadde de solgt bedre også.
Er du sikker på de vil erstatte D100? De ser så "små" ut i forhold til D100 (de som har sett D100 forstår hva jeg mener!)wizard skrev:Nye Carbon Pro Eight
Denne erstatter D100.
Har noen hørt om det finnes et sånt carbon 8 sett i norgeE.I.A. skrev:Har forstått det er den nye toppmodellen iallefall .
Mulig Carbon serien blir en egen serie og at D serien fortsetter .
Carbon 8 er jo ikke større enn en D38 bare litt dypere .
Carbon 8 taes bare inn på spes. bestilling, ifølge vår venn TorX-250 skrev:Har noen hørt om det finnes et sånt carbon 8 sett i norgeE.I.A. skrev:Har forstått det er den nye toppmodellen iallefall .
Mulig Carbon serien blir en egen serie og at D serien fortsetter .
Carbon 8 er jo ikke større enn en D38 bare litt dypere .
Prisen på Pro 8 er vel nokså uoppnåelig for de fleste av oss.monosapiens skrev:Carbon Pro 8 koster 250 000 og er ProAcs nye flaggskip. De har gjort denne mindre for å tekkes flere brukere ( dame-aksept )
Så jeg regner med at D- serien blir faset ut . .
Det er kanskje også muligheter for Carbon Pro 10 ?
Har noen der ute sett eller hørt om tester av Carbon Pro 8 eller er det stadig slik atmonosapiens skrev:Carbon Pro 8 koster 250 000 og er ProAcs nye flaggskip. De har gjort denne mindre for å tekkes flere brukere ( dame-aksept )
Så jeg regner med at D- serien blir faset ut . .
Det er kanskje også muligheter for Carbon Pro 10 ?
"Never change a winning team"...... bortsett fra hvis du har et stort rom eller du vil spille veldig høyt da.patro skrev:Har nå Response 2.5.....
Hehe, nei har hverken stort rom eller behov for å spille det minste høyt. Men dessverre er ikke teamet helt vinnende. Litt arkeologisk graving i tråden her, og tips fra sidekanten, har fortalt meg at 2.5 kan være litt hvasse i diskanten. Får det ikke til å funke helt her hjemme. Men det er også det eneste jeg vil ha gjort om på. Derfor spørsmålet om D25 og D28...Lexluthor skrev:"Never change a winning team"...... bortsett fra hvis du har et stort rom eller du vil spille veldig høyt da.patro skrev:Har nå Response 2.5.....