Vil tro at anlegget ditt er såpass avslørende at du rett og slett hører forskjell på kablene. Det kan jo godt tenkes at WW er mørkere i klangen enn Cheetah? Du hører forskjell når du skifter tilbake igjen regner jeg med? Selv har jeg ikke eksperimentert med kabler etter investering i Krell-en og rørskift på Capitole'n. Jeg tviler vel på at kabler forandrer seg nevneverdig i bruk.O.P.K. skrev:Har siden mars 07 vært svært fornoyd med mine ProAc D80 - særlig etter at jeg
fikk Bryston 28B nå i januar. Men etter at jeg nå prøver ut Wireworld sign. Gold Eclipse 5
istendenfor mine Audioquest Cheetah og Panther er det noe som ikke stemmer i mine
ører: jeg synes lyden blir mørkere og mindre detaljert. Kan dette komme av at kablene ikke er
innspilt - eller hva i all verden er årsaken ?? Høytt.kablene er Wireworld Silver Eclipse 5-2.
Har dere andre lignende inntrykk av Wireworld Gold sammen med Proac D 80 / Bryston ??
( Cheetah er en " silver plated " kabel )
Mvh O.P.K.
Hva bruker du av underlag under D80-ene forresten? Jeg har opplevd at underlaget gjør større ting med lyden enn kabler.
Mvh