lovemusikk
Hi-Fi freak
Grattis! Var flott den, selv om jeg ikke vet noe om denne i det hele. Men så utrolig seriøs ut da.
Takk takk, gleder meg til i kveld, for å si det sånn...;Dlovemusikk skrev:Grattis! Var flott den, selv om jeg ikke vet noe om denne i det hele. Men så utrolig seriøs ut da.
Takk takk!ivarlo skrev:Gratulerer! Her er det sannelig en jevn strøm inn av store og små bokser.
Hva skjer i kveld da??? det er jo ikke fredannnn idag ;DProffen skrev:Takk takk, gleder meg til i kveld, for å si det sånn...;Dlovemusikk skrev:Grattis! Var flott den, selv om jeg ikke vet noe om denne i det hele. Men så utrolig seriøs ut da.
mvh
Proffen
Skal ikke nekte for det nei... ;DProffen skrev:Takk takk!ivarlo skrev:Gratulerer! Her er det sannelig en jevn strøm inn av store og små bokser.
Apropos strøm av store og små bokser; det har da sannelig ramlet inn en eller to hos deg også det siste året... ;D
mvh
Proffen
Takk takk.Karlinn skrev:gratulerer Proffe
Tankene er her men ved ikke om jeg er helt klar for fremtiden i praksisProffen skrev:Takk takk.Karlinn skrev:gratulerer Proffe
Når skal du skaffe deg sølvplatespinner?
mvh
Proffen
Sånn er det av og til....;Dmag skrev:Heisann.
Her skjer det sannelig saker og ting.
Den ene dagen så har du god tid og ingen hast med innkjøp, og så i neste
øyeblikk så har du handlet flere nye produkter. Hmm.
En annen stakkar rekker jo ikke engang å bytte underbukser før du selger ut og
kjøper inn nye produkter...
Jaja, håper dette blir gode oppgraderinger.
mag
Jupp!tkr skrev:MF?
mvh
Har tenkt litt på dette innlegget... ;Dkjoenik skrev:Grattis!
Da blir kanskje Sense-dac overflødig..?!
Ikke at jeg er interessert, gud forby, den har jo ikke rør 8)
Har foreløpig ikke noe grunnlag for å uttale meg om noe mht Zeropointzero ifht andre kabler, men de gjør seg definitivt ikke bort- så mye kan jeg si.Ulf-B skrev:To sjeler, én tanke. Jeg kjøpte nylig to sett - brukt - av disse White Zombie Zeropointzero - til erstatning for to par balanserte Silk signalkabler. Jeg kan ikke si annet enn at jeg synes sølvkablene til White Zombie leverer en noe mer distinkt klang. Små nyanser - og kan hende er det bare placebo alt sammen - men jeg er i hvert fall godt fornøyd. Billig moro - og penger til overs fikk jeg også.
Thnx, tkr!tkr skrev:Grattis!
Hva slags ytelse snakker vi om på de monoene?
mvh
lovemusikk skrev:Spennende..
Blokker gir jo eit helt annet fudament i musikken.
Nei sikkert ikke Men kanksje når en bytter til dyre store blokker ;D :Proffen skrev:lovemusikk skrev:Spennende..
Blokker gir jo eit helt annet fudament i musikken.
Spennende, ja....
Men eit helt annet fundament....?
? Automatisk...?
mvh
Proffen
Ikke så mye å skrive annet enn dette låt flott.Proffen skrev:Da avventer vi "dom" fra mag, lovemusikk og Ollie,,,,, ;D
mvh
Roger