Proffen
Hi-Fi freak
Ja, Orso, du gjettet riktig på første bilde... ;D
mvh
mvh
Vedlegg
-
455 KB Visninger: 359
Svært pent.Proffen skrev:Er dog litt usikker på hva jeg gjør videre...
lakke? olje? bivoks? la benkeplatene være som de er, dvs au naturelle...?
mvh
Takk takk.tkr skrev:Grattis med ny benk, Proffen!
Ser at du har vært så lur at du har latt det være god plass til ventilasjon. Klokt trekk!
mvh
"Fordelen" med å lakke benken er vel primært holdbarheten...totte skrev:Svært pent.Proffen skrev:Er dog litt usikker på hva jeg gjør videre...
lakke? olje? bivoks? la benkeplatene være som de er, dvs au naturelle...?
mvh
Jeg synes all hardved bør oljes. Pent og lettstelt, og lett å "freshe opp". Jeg har hatt god erfaring med både Junckers rustic oil (usikker på stavingen her) og Osmo olje/voks. Det er sikkert mange andre gode produkter også, men jeg har lest og hørt en del negativt og IKEAs egen treolje.
totte
Takkar, takkar!tkr skrev:Pent arbeid!
mvh
takk, takk, Kjoenik!kjoenik skrev:Ser bra ut dette!
Nå må du bare få orden på ledningene
Takk, takk.kjartanb skrev:Til lykke med ny forforsterker og hifi möbel. Ser godt ud.
mvh
Kjartan
Åpenbart de som henger å dingler under tv'en ;DProffen skrev:takk, takk, Kjoenik!kjoenik skrev:Ser bra ut dette!
MEN; hvilke ledninger? ;D
mvh
Proffen
Takk, takk! Det funker i alle fall. Synes det ser en billion ganger bedre ut nå...!SOA skrev:Åpenbart de som henger å dingler under tv'en ;DProffen skrev:takk, takk, Kjoenik!kjoenik skrev:Ser bra ut dette!
MEN; hvilke ledninger? ;D
mvh
Proffen
Flott møbel forresten...kommer er gjerne en tur snart for å høre hva BAT'en har tilført anlegget...
mvh
Takk takk.tkr skrev:Se der, du!
Selv de mest hardbarkede kommer etter..... ;D
Grattis!
mvh