Den Seas’en ser veldig anvendelig ut og bør ha mer kapasitet i bunn en vifa elementet.dB tallene er ikke kalibrert
Seas CA22RNY, den mest lettdrevne, bra smekk
Hvis det er en single 3255 chip du har, satt i SE (stereo) mode, så sier datasheeten ca. 30 w i 4 ohm ved 1% thd og rundt 33 volt.Skal koble opp DC-DC converteren mot batteriet i morgen. Da kjører vi 12 volten opp til 32 volt. Det liker 3255 chippen. Hvor mange realistiske watt får jeg da?
Så da er Mission Completed
Lytte inntrykk konmer, stay tuned.
Vis vedlegget 831588
Jeg brukte denne:Hvis det er en single 3255 chip du har, satt i SE (stereo) mode, så sier datasheeten ca. 30 w i 4 ohm ved 1% thd og rundt 33 volt.
Men var det utviklingskittet til TI du brukte (?) Følger kanskje med en datasheet på den (?)
Har 32V DC til rådighet3255 tåler vel 48v (?)
2 brokblet på 48 v burde gi deg en del mer effekt...
"Live"-ish... konsert på fjellet? Tante ser litt forknytt ut?Var på Peer Gynt i går. Terningkast 1.
Så i dag lager vi show «hjemme» istedet. Har satt min tante i sweet spot. Det var hun (+onkel) som turte å låne bort vinylsamlingen med Beatles førstepressinger til en 11 årig nevø i 1980
Fru Hornlyd raker sauebæsj
Vis vedlegget 841034
Har du sett på disse Flex batteripakkene fra Dewalt? De kan lades i paralell med 18 volt men kan brukes både som 18 volt eller i serie med 54 volt ut. Nye gresstrimmeren vår kom med et slikt batteri og første tanken min var om et slik batteri har nok futt til å drive et effekttrinn off the grid.Må finne meg en 12-48 V stepup?