soundscape
Æresmedlem
Helt klart - kjenner meg igjen der.
Nei - bare å ta tanga og vri den på plassHmmm,det er jo ikke så mye som skal til.
O
Dynamikken kommer godt frem, jeg er i alle fall godt fornøyd. Får alltid fot av denne platen.Aha, en nypress, altså. Da er det bare å troppe opp på Dippern med penga. Var redd for at det var snakk om en eller annen sjelden sak på discogs.
Hva med lyden?
Godt å høre. Fikk ikke tid til annet enn å visuelt inspisere den i kveld og den ser ihvertfall bra ut mht finish, cover osv.Tror denne er bra uansett pressing. Selv har jeg MOVLP443, låter knall!
Nope - og den kan vel neppe karakteriseres som sjelden vil jeg tro. En sjekk på Discogs tilsier at det finnes flere til salgs av den opprinnelige US-pressingen fra 1960 (i varierende tilstand) til greie nok priser.Var redd for at det var snakk om en eller annen sjelden sak på discogs.
Skjønte det ang klassikeren, ptb.Nope - og den kan vel neppe karakteriseres som sjelden vil jeg tro. En sjekk på Discogs tilsier at det finnes flere til salgs av den opprinnelige US-pressingen fra 1960 (i varierende tilstand) til greie nok priser.Var redd for at det var snakk om en eller annen sjelden sak på discogs.
Mulig jeg skrev litt misvisende når jeg skrev denne klassikeren, men det var myntet på platen/musikken og ikke utgaven
Har du begynt å knipe inn nå. Trodde du hadde åpen (bank)bok når det gjaldt gode innspillinger100.000.000
Der går grensa-
Valgte heller å bestille en overgangskabel fra Sounds Heavenly, som leverer fraktfritt fra England.Litt verre er det at jeg ikke har noen overgang fra Beo-Link til Phono. Så trolig blir det å splitte Beo-Link pluggen og lodde på RCA før jeg kan koble den til noe og få lyd.