Dere skal ikke kimse av den plata der gutterBarbi Benton≈Rype
Vel - nå er det langt fra den beste country-plata som noensinne er utgitt, men jaggu er det mange langt verre - både musikalsk, vokalt og lydmessig.
Dere skal ikke kimse av den plata der gutterBarbi Benton≈Rype
HVorfor ikke kjøpe en ramme til å ha på veggen. Så putter du plata i der. Så kommer hennes utseende til sin rett ogsåDere skal ikke kimse av den plata der gutter.
Vel - nå er det langt fra den beste country-plata som noensinne er utgitt, men jaggu er det mange langt verre - både musikalsk, vokalt og lydmessig.
Og risikerer å finne ut at det man har er verdiløs søppel? Nei, takk!^ Forskjellige pressinger, inkl alle re-issues, er det maaange av. Godt over 100, så det er bare å sette seg ned med Discogs å lete frem rett eksemplar![]()
Ikke for at skabe nogen konflikter hérSer man på DR Database så kommer 2010 best ut sammen med 1972.
Minimum 7, Max 10 i DR databasen.Kommer dårlig ut denne
![]()
Har den fremdeles i plast![]()
Mulig ikke jeg helt skjønner, men er det ikke kun de to som er vinyl da?Ser man på DR Database så kommer 2010 best ut sammen med 1972.
Grand piano?Nok nerding om MIJ på en (liten) stund. Nå over til litt Blackmore nerding.
Vet ikke hvor mange som har fått med seg- eller sett denne "hjemme hos" videoen som Ritchie og Candice la ut i fjor?
Blackmore er jo allerede litt "på´n" når videoen starter, og heller innpå litt øl underveis også. Underholdene, men...
En kollega spurte meg etter å ha sett dene nylig - si meg...?
Og det er litt greia. Hva er feil her? Dere bør på langt nær se hele filmen, som er +/- 30 min, for å kunne konkludere, eller komme med forslag:
Aldrig hørt et piano med så elendig rytmeboks^.Nope
Alt var galt!Grand piano?
Ja, høyst trolig da den jeg kjøpte og fikk forrige dagen må være den samme remasteren.Har du den Friday pressen? Det må vi få sammenlignet en gang.
Det er ‘en ting, men ganske vesentlig ting som er feilAlt var galt!![]()
Venter på løsninga i spenning.Det er ‘en ting, men ganske vesentlig ting som er feil
Det er to forskjellige Master engineers på 2010 Joe Reagoso/2019 George Peckham (Porky) mulig det har noe og si på slutt resultatet?Ja, høyst trolig da den jeg kjøpte og fikk forrige dagen må være den samme remasteren.
Ja, faktisk. Det har du rett i. Selvfølgelig vil det kunne ha noe (alt) å si på sluttresultatet.Det er to forskjellige Master engineers på 2010 Joe Reagoso/2019 George Peckham (Porky) mulig det har noe og si på slutt resultatet?
Friday er jeg litt skeptisk til og betale 500-1000kJa, faktisk. Det har du rett i. Selvfølgelig vil det kunne ha noe (alt) å si på sluttresultatet.
Da kjøper du Friday-pressingen fra 2010 (eller finner en som har den), så har vi "alle" varianter å sammenlikne![]()
Du kan da ikke være skeptisk til den. Den kom jo så fint ut på målingen du linket tilFriday er jeg litt skeptisk til og betale 500-1000k![]()
Har allerede en orginal og den kommer litt bedre ut, tyko ptbDu kan da ikke være skeptisk til den. Den kom jo så fint ut på målingen du linket til![]()
Somoke on the water...... for one^ Så kan du jo i tillegg "kose" deg med alle skriveleifene det visstnok skal være på coveret.