HCS
En vanlig fyr fra bygda..
Likte pottene på din, er de standard ?
Godt en har blikk for de viktige tingene^ Nei, det er W&H med litt mer åpning enn originalpottene (sk Stage 1 tuning/kit). Men, lengde og diam er tilnærmet lik.
Må være på Sølenstua?Nei, min er den grå - først i "rekka" på dette bildet (også fra samme tur):
Vis vedlegget 739873
Ja det er bra.^ Det stemmer. Spiste lunsj der på søndag. Veldig god mat, og kan anbefales for de som ferdes i de trakter.
Det er en god observasjon.Biker og Queen! Hva i alle dager skjedde etter Easy Rider
I min biker omgangskrets er det kun ACDC som gjelder men ikke noe for meg Blir veldig mobbet for jazzen minMerkelige greier at media skal komme «drassende» med Steppen Wolf hver gang det er noe MC-relatert. Lite oppfinnsomt. Spilles nesten aldri i bikersammenheng.
Når begynte man å skrive Steppenwolf i 2 ord med stor forbokstavDet er en god observasjon.
Det er vel ZZTop og Steppen Wolf som gjelder.
Det var visst i GÅR vi begynte med det...Når begynte man å skrive Steppenwolf i 2 ord med stor forbokstav
Slik står det ikke skrevet på mine platecover med bandet?
Ta dokk sammen no
Det var nesten utilgivelig,bluesDet var visst i GÅR vi begynte med det...
Jeg ber ydmykt om benådning, og håper halshugging kan utsettes, allerhelst unngås.
Jeg er lite glad i orddeling sjøl, så jeg vet ikke hvordan dette oppstod. Må være tordenværet som førte til kortslutning i topplokket. Som korrektøren forstår, har man egenhendig gravet seg ned i skam.
Beklager.
Det var nesten like ille at ptb fulgte opp, UTEN å korrigere den godeste Bluesmannens radbrekking av bandnavnetDet var nesten utilgivelig,blues
Ahem.... her kastes det ivrig sten i glasshus, ser jeg...Det var nesten like ille at ptb fulgte opp, UTEN å korrigere den godeste Bluesmannens rad brekking av bandnavnet
Steppen Wolf liksom, makan til vrøvel.
Selvfølgelig kastes det sten i glasshus når man kan, det singler så fint når glasset raser ned rundt megAhem.... her kastes det ivrig sten i glasshus, ser jeg...
Rad brekking skal vel i rettferdighetens navn omskrives til radbrekking.
Hehe... Ikke lett dette!
staves uten 'e'... vrøvel...
Fixed it for ya...For øvrig er orddelingsfeil og rot med verb helt vanlig ANALfabetisme hos meg.
IKKE hos oss sørlendinger.staves uten 'e'
Fixed it for ya
Faen til kverulant.Orddeling, liksom, særskriving @Powerpoint og @bluesbreaker
Særskriving – Wikipedia
no.wikipedia.org
Hugs "I want to ride my bicycle"Det er en god observasjon.
Det er vel ZZTop og Steppen Wolf som gjelder.
Gjør seg nok bedre på et MDG-seminar, enn på et MC-stevne/treff/festHugs "I want to ride my bicycle"