I min minireise med litt alternative lydprodukter...
Klipsch Stadium :
Fått prøvd denne litt nå. Inntrykket jeg sitter igjen med er en litt forvokst / påkostet JVC boomblaster. Brutal og tøff lyd, med litt rett frem og flat lyd, musikken evner ikke å slippe konstruksjonen. Det virker også som det er for mye forsterker her, konstruksjonen vil mer enn den takler, noe blåselyd fra portene og litt smått boomyness. Til tilbudspris 10k er det helt "greit", men ville aldri betalt veiledende pris for den. Da jeg ikke blir så veldig imponert av Klipsch lyden lenger som gjerne den vanlige man i gata blir, samt jeg ikke ser helt noe konkret god bruk for den går den i retur.
I bytte for Klipsch Stadium har jeg handlet en Sonos Play 1 og et sett Beats Solo 2 trådløse hodetelefoner.
Sonos Play 1 imponerer meg. Her er det en godt sammenskrudd totalpakke med fyldig og god lyd til å være så liten. Tester meg litt på Sonos sitt system og denne kommer til å bli knall på soverommet som bakgrunns / innsovings musikk, radioformidler og "vekkerklokke"
Beats Solo 2 hodetelefonene er ikke testa ennå, og sikkert ikke så mye verdt å nevne mer om. Jeg ønsket noen trådløse klokker til turgåing, funker vel.