Quistens Lo-Fi

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.316
    Antall liker
    9.153
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    11
    Men, da skriver du deg på ei liste hos Mala på at du vil låne før kjøp? Føler du for det, så kan jeg sikkert ofre min plass i køen til fordel for deg.
    Jeg har det somregel med kjøpe når jeg først skal teste noe, da har man uendelig med tid på å bestemme seg om noe er ok.
    Det er nok mange som gjør det.. og klart det er fint for bruktmarkedet sin del.. ;) Men hør med Moet, du får nok ha Dared så lenge at du både bestemmer og ombestemmer og bestemmer deg igjen.. ;)
     

    Quisten

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.07.2012
    Innlegg
    929
    Antall liker
    419
    Sted
    Stavanger
    Auda, der ble John Mayer sin fantastiske live plate satt til streaming, og dertil flere øl jekket. Her er det bare å holde seg fast for et realt sjøslag !! *hikk*
     

    Vedlegg

    Sist redigert:

    X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.316
    Antall liker
    9.153
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    11
    http://open.spotify.com/track/7gY5yAUQehg7pzRvpxm3yL

    Røyksopp sin Eple, slik den burde ha vært !! Usedvanlig frekk tolkning med et trommespill, og spesielt skarptromme som schmekker bra til på mine babyklipsch RB-61 II :)
    Den hørtes ikke dumt ut, må testes i morgen kveld når poden er levert tilbake til sitt opphav :) RB61 frister litt til test her på Dared.. har en fryktelig misstanke om at det kan bli alt for magiskt! :)
     

    Quisten

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.07.2012
    Innlegg
    929
    Antall liker
    419
    Sted
    Stavanger
    Sjekk isåfall ut hele albumet, er et par friske coverlåter der.

    Tror et par RB-81 II hadde værrt schteintøffe på rørampen din.

    Jeg gikk ikke for disse 81 akuratt nå da de leveres som 1 stk i esker og jeg følte de ville bli hakket for brutale for stativene mine, jeg er en kar hvor det estetiske også teller en del. Og jeg må også ta "dragehensyn" skal det bli noe på meg :)
     

    X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.316
    Antall liker
    9.153
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    11
    Sjekk isåfall ut hele albumet, er et par friske coverlåter der.

    Tror et par RB-81 II hadde værrt schteintøffe på rørampen din.

    Jeg gikk ikke for disse 81 akuratt nå da de leveres som 1 stk i esker og jeg følte de ville bli hakket for brutale for stativene mine, jeg er en kar hvor det estetiske også teller en del. Og jeg må også ta "dragehensyn" skal det bli noe på meg :)
    RB81 er morro, men som du sier er dem nok litt for store og brutale i mine øyne også.
    Planen her oppe nå er å få ryddet opp litt, er mye med 2 par gulvhøytalere og 2stk 12" subber stående i frontrekken.. wall of sound gjør seg mer å mer påtrengende og var ikke planen :)

    Rb81 kan også fort bli litt grenseland med tanke på effekt, men klart, den kan overraske :) For min del så er rb61 kansje der jeg setter grensen for og være "sikker" ;)

    så ny stereobenk kommer på plass så fort jeg finner en som tikker alle boksene, RF52 skal ut til fordel for noe stativ fra klipsch og de skal få toppetasjen med Dared :) Primare og resten skal få stå nede i racket da den ikke produserer noe varme.

    Er utrulig fasinert av Klipsch R-15m for tiden... tror det er en morro sak som koster ingenting nesten, hadde vært morro og testet den ut.
    Ser for meg den også som en pc anlegg med Dared Mars også ettervært.. :)
     

    Eirik84

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.06.2011
    Innlegg
    5.805
    Antall liker
    8.176
    Sted
    Drammen
    Torget vurderinger
    13
    Sjekk isåfall ut hele albumet, er et par friske coverlåter der.

    Tror et par RB-81 II hadde værrt schteintøffe på rørampen din.

    Jeg gikk ikke for disse 81 akuratt nå da de leveres som 1 stk i esker og jeg følte de ville bli hakket for brutale for stativene mine, jeg er en kar hvor det estetiske også teller en del. Og jeg må også ta "dragehensyn" skal det bli noe på meg :)
    RB81 er morro, men som du sier er dem nok litt for store og brutale i mine øyne også.
    Planen her oppe nå er å få ryddet opp litt, er mye med 2 par gulvhøytalere og 2stk 12" subber stående i frontrekken.. wall of sound gjør seg mer å mer påtrengende og var ikke planen :)

    Rb81 kan også fort bli litt grenseland med tanke på effekt, men klart, den kan overraske :) For min del så er rb61 kansje der jeg setter grensen for og være "sikker" ;)

    så ny stereobenk kommer på plass så fort jeg finner en som tikker alle boksene, RF52 skal ut til fordel for noe stativ fra klipsch og de skal få toppetasjen med Dared :) Primare og resten skal få stå nede i racket da den ikke produserer noe varme.

    Er utrulig fasinert av Klipsch R-15m for tiden... tror det er en morro sak som koster ingenting nesten, hadde vært morro og testet den ut.
    Ser for meg den også som en pc anlegg med Dared Mars også ettervært.. :)
    Hva med denne benken? :)
    NorStone Stabbl AV Møbel - AV/Hi-Fi møbel - Tilbehør
     

    X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.316
    Antall liker
    9.153
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    11
    Sjekk isåfall ut hele albumet, er et par friske coverlåter der.

    Tror et par RB-81 II hadde værrt schteintøffe på rørampen din.

    Jeg gikk ikke for disse 81 akuratt nå da de leveres som 1 stk i esker og jeg følte de ville bli hakket for brutale for stativene mine, jeg er en kar hvor det estetiske også teller en del. Og jeg må også ta "dragehensyn" skal det bli noe på meg :)
    RB81 er morro, men som du sier er dem nok litt for store og brutale i mine øyne også.
    Planen her oppe nå er å få ryddet opp litt, er mye med 2 par gulvhøytalere og 2stk 12" subber stående i frontrekken.. wall of sound gjør seg mer å mer påtrengende og var ikke planen :)

    Rb81 kan også fort bli litt grenseland med tanke på effekt, men klart, den kan overraske :) For min del så er rb61 kansje der jeg setter grensen for og være "sikker" ;)

    så ny stereobenk kommer på plass så fort jeg finner en som tikker alle boksene, RF52 skal ut til fordel for noe stativ fra klipsch og de skal få toppetasjen med Dared :) Primare og resten skal få stå nede i racket da den ikke produserer noe varme.

    Er utrulig fasinert av Klipsch R-15m for tiden... tror det er en morro sak som koster ingenting nesten, hadde vært morro og testet den ut.
    Ser for meg den også som en pc anlegg med Dared Mars også ettervært.. :)
    Hva med denne benken? :)
    NorStone Stabbl AV Møbel - AV/Hi-Fi møbel - Tilbehør
    Den var pen fanktisk :) for min del blir det vel noe fra en eller annen møbelbutikk.. skal jo stå i stuen ;)
     

    The Last One

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.01.2014
    Innlegg
    2.687
    Antall liker
    1.842
    Sted
    Trondheim.
    Det er så styggdyrt med møbler til HiFi. Jeg slo selv til på et rack og stereobenk til 2000 kr. på finn. Lå her i Trondheim. Det hvite de har på Soundgarden. Koster vel oppimot 7000 kr. nytt. Heldigvis så koster det ikke skjorta vil man bygge i høyden. Få sendt pr. post er nesten umulig. Sendt sikkert 5 forespørsler på Finn, men ingen vil sende pga. tyngde osv.

    Men jeg vil tør påstå at alle kan få til et fint rack lignende det over her. Med en skrumaskin og en vanlig håndsag. Med litt tålmodighet og feiling/prøving. Treverk kan man velge selv. Farge osv. Jeg skal gå i gang med et slikt prosjekt når man får bod i kjelleren. Tenk så mye mer moro det er når man har bygget noe selv.

    Er en kar her på forumet som har bygget seg meget pene saker, men kommer ikke på hvem det er i farta.

    Beklager, Quist ;) Ble det litt vel off-T.
     

    Quisten

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.07.2012
    Innlegg
    929
    Antall liker
    419
    Sted
    Stavanger
    Litt off topic fjas er jo bare fint !

    Sitter å fjaser litt på et sidespor selv her, minimalistisk "hjemmekino". 2.1 er vel noe man ka få til greit. Man supplerer med en sub og receiver og får så ut LFE signalet med god samkjøring opp mot frontene.

    Men en annen ting jeg kom til å tenke på, hva med 1.1 ? Isteden for to medium priset høyttalere, så kjøper man seg et hakk opp på modellstigen med kun en senter som kjøres i mono og med tilhørende sub, en slags kraftig lydplanke. Er noe slikt i det hele tatt mulig å kjøre senter som et monosignal ? Er det igrunnen litt smør på flesk iforholdt til ferdige "lydplanke" løsninger ? Så gjerne for meg en Klipsch RC 52/62/64 under tv og med tilhørende sub ? Eller vil 2.1 være mye bedre grunnet mer "bredde" på lydbildet ?

    Kjør debatt, fakta og løse tanker er lov :)
     

    X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.316
    Antall liker
    9.153
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    11
    er jo bare og legge rb61 forran tv'n med bunnene mot værandre og slenge en sub i hjørnet.. så har du "1.1" ;)
    ellers er nok et 2.1 oppsett det enkleste og beste å gå etter.. :)
     

    Quisten

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.07.2012
    Innlegg
    929
    Antall liker
    419
    Sted
    Stavanger
    Tanken var generelt litt penger spart på å kjøre mono med senterhøyttaleren fra en serie kontra gulvmodellene som gjerne koster en del mer. Man får samme "klangen" til pølsepris altså, å gatas råeste lydplanke. Såsant man kan kjøre senter som mono og samtidig få plugget ut LFE signalet til en sub.

    Hvis du mener hva jeg forstår :)
     

    Quisten

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.07.2012
    Innlegg
    929
    Antall liker
    419
    Sted
    Stavanger
    B&W 685 S2 har forresten forlatt reiret. Hva skal vi nå handle da... ?
     

    The Last One

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.01.2014
    Innlegg
    2.687
    Antall liker
    1.842
    Sted
    Trondheim.
    Prøv deg på noe moro billig gammelt Klipsch på ebay. Trenger ikke koste mange tusenlappene. Whip på forumet fikk vel sine KG3 for rundt 2000 kr.
     

    X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.316
    Antall liker
    9.153
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    11
    Tanken var generelt litt penger spart på å kjøre mono med senterhøyttaleren fra en serie kontra gulvmodellene som gjerne koster en del mer. Man får samme "klangen" til pølsepris altså, å gatas råeste lydplanke. Såsant man kan kjøre senter som mono og samtidig få plugget ut LFE signalet til en sub.

    Hvis du mener hva jeg forstår :)
    Tja, vet ikke helt.. ;)

    B&W 685 S2 har forresten forlatt reiret. Hva skal vi nå handle da... ?
    Ja så dem var reservert på torget. Er mye morro på markedet så det er vel alt etter hva man liker.. :) du er jo klipschoman som mange av oss andre.. nye ting derfra så.. :)
     

    Quisten

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.07.2012
    Innlegg
    929
    Antall liker
    419
    Sted
    Stavanger
    Flere enn meg som nesten kvier seg for å selge ting ? Det virker som om alt som kan krype og gå av troll dukker opp på bruktmakedet. 3000 ?......3200?......3500? Jepp, fikk 3 slike mailer ang når B&W skulle selges, og nei, jeg kjenner ikke for å kommunisere med folk som kommuniserer slik. Og ellers har vi de nissene som forveksler mine M50 med Aura 50 og skal prute. Eller at ting er på tilbud, men hej, nå er prisen juster opp igjen, og hvorfor i h*lvete kjøpte du ikke heller på tilbud da ?

    Aaaaaaah !! Godt å få det ut !

    Venter man lenge nok så dukker det heldigvis opp folk blandt trollene som har gjort sin research og bestod norsk skriftlig.
     

    X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.316
    Antall liker
    9.153
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    11
    Flere enn meg som nesten kvier seg for å selge ting ? Det virker som om alt som kan krype og gå av troll dukker opp på bruktmakedet. 3000 ?......3200?......3500? Jepp, fikk 3 slike mailer ang når B&W skulle selges, og nei, jeg kjenner ikke for å kommunisere med folk som kommuniserer slik. Og ellers har vi de nissene som forveksler mine M50 med Aura 50 og skal prute. Eller at ting er på tilbud, men hej, nå er prisen juster opp igjen, og hvorfor i h*lvete kjøpte du ikke heller på tilbud da ?

    Aaaaaaah !! Godt å få det ut !

    Venter man lenge nok så dukker det heldigvis opp folk blandt trollene som har gjort sin research og bestod norsk skriftlig.
    Ja det er mye rart man skal både høre og lese når man ønsker å selge noe.. Klart som selger vil man ha mest mulig for varen... som kjøper ønsker man å betale minst mulig..
    Hehe, ha aura 50 er jo nesten helt identisk med mantra.. :p
    Nei får se hva man får av respons på settet jeg la ut nå med sub'ene, det er rimelig "komplett" i lydbildet med suber.. :)

    Nett-troll er det nok av.. :p
     

    Eirik84

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.06.2011
    Innlegg
    5.805
    Antall liker
    8.176
    Sted
    Drammen
    Torget vurderinger
    13
    Flere enn meg som nesten kvier seg for å selge ting ? Det virker som om alt som kan krype og gå av troll dukker opp på bruktmakedet. 3000 ?......3200?......3500? Jepp, fikk 3 slike mailer ang når B&W skulle selges, og nei, jeg kjenner ikke for å kommunisere med folk som kommuniserer slik. Og ellers har vi de nissene som forveksler mine M50 med Aura 50 og skal prute. Eller at ting er på tilbud, men hej, nå er prisen juster opp igjen, og hvorfor i h*lvete kjøpte du ikke heller på tilbud da ?

    Aaaaaaah !! Godt å få det ut !

    Venter man lenge nok så dukker det heldigvis opp folk blandt trollene som har gjort sin research og bestod norsk skriftlig.
    Er håpløst!

    og uansett om du hadde satt prisen til 2000kr så skal de fleste prute!
    Jeg er sikkert rar, men jeg synes ikke man pruter på et allerede godt tilbud..
     

    X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.316
    Antall liker
    9.153
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    11
    Nei er det 30-50% avslag på ny pris å produktet såvidt er blitt noen månder gammel så ser jeg ikke vitsen i og prute så mye.. klart man kan åpne opp for å inkludere frakt eller ikke men that's it.. :)
     

    Quisten

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.07.2012
    Innlegg
    929
    Antall liker
    419
    Sted
    Stavanger
    Prøv deg på noe moro billig gammelt Klipsch på ebay. Trenger ikke koste mange tusenlappene. Whip på forumet fikk vel sine KG3 for rundt 2000 kr.
    Jeg heller nok mer mot hvit høyglans en retrofetish i min smak av høyttalere. Klipsch er tilogmed et kompromiss her, men det får gå på grunn av lyden :)
     

    Quisten

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.07.2012
    Innlegg
    929
    Antall liker
    419
    Sted
    Stavanger
    Da er mine Klipsch ikke spesielt mye bedre etter noe tids bruk, men dem er blitt vesentlig mer behagelige å lytte til. Regner med det nok skjyldes at jeg har blåst bort et par Hz av min hørsel.

    Titter spent på den nye Klipsch serien, spesielt på hornet. Vegrer meg derimot litt da ingen av de nye modellene har bassport i front noe jeg foretrekker i mitt rom.
     

    Quisten

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.07.2012
    Innlegg
    929
    Antall liker
    419
    Sted
    Stavanger
    Hva skulle man prøvd da, Klipsch RP-150M, RP-160M eller RP-250F.... Irriterer meg grenseløst at alle kommer med fisehølet bakover.

    Men skriverier om mer oppløsthet og faktisk en mellomtone på den nye serien får meg nysgjerrig.
     

    X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.316
    Antall liker
    9.153
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    11
    tja.. RF52 har som sagt i mange tråder altid vært jokeren, å ut fra erfaring er den også mye mer medgjørlig mot bakvegg(må ikke stå 1meter ut i rommet)..
    Så RP250 hadde jeg nok villa prøvd i ditt tilfelle.. :)
     

    Quisten

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.07.2012
    Innlegg
    929
    Antall liker
    419
    Sted
    Stavanger
    Har jo hatt 52 II her, syntes det ble litt vel mye til tider.

    Når ankommer dine btw ?
     

    Quisten

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.07.2012
    Innlegg
    929
    Antall liker
    419
    Sted
    Stavanger
    Har i den senere tiden lakt merke til at jeg lytter mindre og mindre til head fi riggen min og mer til anlegget med Klipsch i spissen. Nesten litt rart da anlegget er noe mer grovkornet, men det blir liksom så mye mer energisk og levende.
     

    X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.316
    Antall liker
    9.153
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    11
    Har i den senere tiden lakt merke til at jeg lytter mindre og mindre til head fi riggen min og mer til anlegget med Klipsch i spissen. Nesten litt rart da anlegget er noe mer grovkornet, men det blir liksom så mye mer energisk og levende.
    Har du bare menneskeører du også? ;)
     

    Quisten

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.07.2012
    Innlegg
    929
    Antall liker
    419
    Sted
    Stavanger
    Har i den senere tiden lakt merke til at jeg lytter mindre og mindre til head fi riggen min og mer til anlegget med Klipsch i spissen. Nesten litt rart da anlegget er noe mer grovkornet, men det blir liksom så mye mer energisk og levende.
    Har du bare menneskeører du også? ;)
    haha, ja kanskje. Nei er denne ekstra energien som gjør det "kult" å lytte til for å bruke ungdommens språk.
     

    X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.316
    Antall liker
    9.153
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    11
    Har i den senere tiden lakt merke til at jeg lytter mindre og mindre til head fi riggen min og mer til anlegget med Klipsch i spissen. Nesten litt rart da anlegget er noe mer grovkornet, men det blir liksom så mye mer energisk og levende.
    Har du bare menneskeører du også? ;)
    haha, ja kanskje. Nei er denne ekstra energien som gjør det "kult" å lytte til for å bruke ungdommens språk.
    Hehe, ja vet hva du sikter til.. that's the Klipsch magic! :)

    Som dem sier.. de prøver ikke å få artisten inn i stuen din.. men å få deg til konserten og live opplevelsen.. ;)
     

    Quisten

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.07.2012
    Innlegg
    929
    Antall liker
    419
    Sted
    Stavanger
    Er morro å ha noe billig som leverer både på musikk og film ja. B&W 685 S2 manglet litt på filmbiten.

    Ellers er det morro å ha 50 knøttewatt som såvidt blir lunken på referansevolum og høyttalere som knapt svetter ved høyt volum. Koser meg godt da ja når jeg skumleser om Dynaudiofolket som må ha kraftstasjoner for å få ut potensialet i sine fuglekasser.

    Ellers var jeg litt inne på å prøve reciever og sub, men mulig jeg dropper det og heller går for et par RP-250F, så får jeg heller finne på noe lurt for å dempe vegg bak bassport eller selve bassporten. Vi får se når impulsen slår til.
     

    X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.316
    Antall liker
    9.153
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    11
    Er morro å ha noe billig som leverer både på musikk og film ja. B&W 685 S2 manglet litt på filmbiten.

    Ellers er det morro å ha 50 knøttewatt som såvidt blir lunken på referansevolum og høyttalere som knapt svetter ved høyt volum. Koser meg godt da ja når jeg skumleser om Dynaudiofolket som må ha kraftstasjoner for å få ut potensialet i sine fuglekasser.

    Ellers var jeg litt inne på å prøve reciever og sub, men mulig jeg dropper det og heller går for et par RP-250F, så får jeg heller finne på noe lurt for å dempe vegg bak bassport eller selve bassporten. Vi får se når impulsen slår til.
    Tror ikke du skal frykte avstand til bakvegg så mye.. mine RP280 står nå md 30-35cm fra port til bakvegg.. det er ikke noe BOOM BOOM ute å går.. så tror de er meget snille.. :)
     

    Quisten

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.07.2012
    Innlegg
    929
    Antall liker
    419
    Sted
    Stavanger
    Jeg har ikke mer en ca 10-20cm å gi, alt etter høyttalerens dybde.

    Med en uisolert vegg så har det meste med port bakover aldri falt helt ismak.

    (Hvilke idioter er det som ikke isolerer innerveggene også ? Hilsen mangeårig perfeksjonist tømrer !! )
     

    The Last One

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.01.2014
    Innlegg
    2.687
    Antall liker
    1.842
    Sted
    Trondheim.
    Så mye som jeg har lest at du plages med bakvendte porter, så skal jeg komme med en enkel løsning til deg :)

    Du har jo vært tømrer, ikke'sant? Du isolerer opp veggen igjen ;)
    Du har sikkert noen malere som kan påta seg mye av dritarbeidet, er det gips på veggene.
     

    Quisten

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.07.2012
    Innlegg
    929
    Antall liker
    419
    Sted
    Stavanger
    Det gir meg fremdeles ikke nok avstand fra vegg til høyttalere. Nytt hus og dedikert musikk / filmrom er løsningen :)

    Både trømrer, sparkler og tar elektroen selv jeg (snart fagbrev som elektriker også)

    Men denne kåken gidde jeg ikke gjøre mer i da jeg og sambo håper på å finne et hus på sikt.
     

    X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.316
    Antall liker
    9.153
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    11
    Tja, har de siste dagene flyttet dem nermere og nermere for å leke litt.. det står nå 15cm fra vegg... også uisolert lettvegg.. enda ikke opplevd noe "boomy" bass.. tror den nye porten hjelper voldsomt på å spre lufta i forhold til rør.. :)
     

    Quisten

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.07.2012
    Innlegg
    929
    Antall liker
    419
    Sted
    Stavanger
    Ja mulig lufta "brettes" litt mer utover istedenfor å komme som et prosjektil med fiselyd rett i veggen.

    Jeg HATER boomy bass, kanskje derfor jeg liker så godt stativhøyttalere da det ikke overdrives i bassleiet. Stramt og pent skal det være, akkuratt som med damer :)
     

    X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.316
    Antall liker
    9.153
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    11
    Ja mulig lufta "brettes" litt mer utover istedenfor å komme som et prosjektil med fiselyd rett i veggen.

    Jeg HATER boomy bass, kanskje derfor jeg liker så godt stativhøyttalere da det ikke overdrives i bassleiet. Stramt og pent skal det være, akkuratt som med damer :)
    Ja virker som den gjør en god jobb. Det er litt morsomt med disse svære kjøleskapene, de spiller så detaljert og fint.
    De spiller jo enormt stort, men ja.. litt vanskelig og forklare rett og slett.. :) De imponerer bare mer og mer.. :)
     

    Quisten

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.07.2012
    Innlegg
    929
    Antall liker
    419
    Sted
    Stavanger
    Nærmer Klipsch Premiere seg JBL sin studio 5 serie er vi godt på vei.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn