Nei, denne tråden skal ikke dø ut - det skal jeg være mann for! Bare jeg får summet meg nå, så skal jeg få ut bilder av mitt horn/rørsystem. Men det er besatt hvor vanskelig det er dette med bildefilen - må komprimere og dille og dalle først, det er bare såvidt at jeg skjønner dette!HoJ skrev:Takker JarR.. Det er trist med gode tråder som dør ut..
Fytti helvete så utrolig LEKKERT bilde, er faktisk et av de fineste bildene jeg noen gang har sett!!ixos_76 skrev:mer rør på Lørdag...he he
Grattis.ixos_76 skrev:Bestillte denne akkurat nå........he he,ikke lite spent--hvis noen har negative tilbakemeldinger på denne hodetlf forsterkern,vær snill å ikke si noe
Mvh Espen
Må holde tråden i live, har flere på lagerNecroth skrev:HEY! Lekre bilder begge to, det er kara sine det
Nydelig Espen, gratulerer, hva slags rør har du tent til å kjøpe til dette smykket?ixos_76 skrev:Bestillte denne akkurat nå........he he,ikke lite spent--hvis noen har negative tilbakemeldinger på denne hodetlf forsterkern,vær snill å ikke si noe
Mvh Espen
Hva slags vinylspiller er det..anekdoten skrev:Javel... skal jeg prøve og få lagt ut disse skrytebildene av anlegget mitt da(?)
Ha!!! Det gikk!!!
Følgende vises:
Sluttrinnet - 300B i parallell pluss strømforsyninmgen, hornene og litt av resten av anlegget
He, he. Da snakker vi ikke lenger om god matching ;D. Jeg er redd den forsterkeren ville blåst ut elementene av hornene. Lasarus fungerer veldig godt sammen med RF5 men her tror jeg det vil bli en smule overkill...Rune S skrev:Du bør jo koble opp Lasarus på de og få litt skikkelig trøkk!
Hmmm, blir litt misunnelig jeg nå. Detta var bærre lekkert. Er det en Grado som sitter på tuppen der? Eller en Benz? Har lyst på en sånn arm også jeg, hmmm. Solgte den gamle bilen min i går, hvor mye må jeg snike unna fruen for å få en sånn arm?FallenA skrev:Legger inn bildet her også jeg!
Dette er altså mine alibier 8)
Horn?! Hmmmmm..... Hvem vet
PU som sitter i, er en VdH S1 tippet Grado Statementsclalars skrev:Hmmm, blir litt misunnelig jeg nå. Detta var bærre lekkert. Er det en Grado som sitter på tuppen der? Eller en Benz? Har lyst på en sånn arm også jeg, hmmm. Solgte den gamle bilen min i går, hvor mye må jeg snike unna fruen for å få en sånn arm?FallenA skrev:Legger inn bildet her også jeg!
mvh
Lars
FallenA skrev:PU som sitter i, er en VdH S1 tippet Grado Statementsclalars skrev:Hmmm, blir litt misunnelig jeg nå. Detta var bærre lekkert. Er det en Grado som sitter på tuppen der? Eller en Benz? Har lyst på en sånn arm også jeg, hmmm. Solgte den gamle bilen min i går, hvor mye må jeg snike unna fruen for å få en sånn arm?FallenA skrev:Legger inn bildet her også jeg!
mvh
Lars
Armen er en MG1 Tangentialarm, med ultraslide armrør. Prisen på den er meget konevennlig ca 5K ferdig importert, så kommer luftpumpe, og oppgradert armrør i tillegg (tilsammen ca 4K). Men dette er da OT! Beklager
Kjenner jo denne kombinasjonen godt da det er denne som står og gjør grovarbeidet med lydopplevelsene hjemme i min stue/mitt lytterom. Det er riktig at blokkene er på 70 watt, og de er pga valgte 6AS7G rør en spesielt god match med dipoler og elektrostater (som nødvendigvis ikke alltid er like lett å få til med rørutstyr). Vet at Slayer har samme forsterkersett mot sine Avantgarde høyttalere, men jeg har desverre ikke selv hatt anledning til å høre dem i oppsett med horn (hans eget utsagn at han aldri har hatt bedre lyd hjemme i Moss, men at Baldurene blir så kraftige at man må være ytterst forsiktig med volumkontrollen for ikke å bli sittende med "sprengte" høyttalere). Selv om trådstarter her var ute etter horn og rørkombinasjoner, håper jeg å kunne bli "assosiert medlem" av klubben selv om jeg bruker TonArt Etera i kombinasjon med rørproduktene Audio Valve Baldur 70 power monoblokker, Audio Valve Eklipse pre og Lector CDP-7TL cd spiller. Mangler for tiden den viktigste kilden for min musikksamling som har størst innslag av vinyl, men håper at vinylmangelabstinensene gjør at ny vinylrigg snart blir endelig avklart (har EAR 324 og Benz Micro LP/Dynavector XX-2 liggende klar i vent av at siste puslespillbrikke skal falle på plass)ixos_76 skrev:Denne syntes jeg ser bra ut på blide..Audiovalve blokker...noen som har testet disse...kruttpakke på 70w om jeg ikke husker feil....var et sett i Danmark med disse blokkene og eklipse pre..dette skal visst være en kjemematch har jeg hørt...men bare hørt,jeg har ikke vært borti noe av dette..
Vel, har disse til testing. Er ikke sikker på om dette er veien å gå, synes kanskje noe av basskontrollen går fløyten samt at det låt litt "hardere" enn jeg forventet. Benytter pre-out på Bladelius'en, usikker på hvordan lydkvaliteten på denne er.impulse skrev:Lekkert! Nyanskaffelser, antar jeg? Vi venter i åndeløs spenning på utfyllende lytterapporter! Og siden jeg har både rør og horn, men ikke har bidratt med bilder enda, kommer det etpar her. Riktignok finnes de i en annen tråd, men likevel...