Grattis ;Dhifiguru skrev:Hun liker lyden og rødvin gjør oss alle kreative! Tror de blir stående jeg... ;D ;D ;D
Hagto skrev:Synes denne høyttaleren virket litt spennende for de som har lyst på en liten lettdrevet høyttaler til små rørforsterkere, selv om den vel ikke kan kalles hornhøyttaler :-\ :
http://www.dagogo.com/TeresonicMagus.html
Står vel bare et lite stykke lenger oppramos skrev:horn-elementet ser kjent ut.
hva heter det?
Flotte greier!!6bm8 skrev:Lette å drive (101db) så det kunne vært moro å testet ut en 300B amp nå.
Mvh....
;D ;D ;D ;DJanR skrev:Eller spille høyere ;D
/jan
En del praktiske sider ved en slik ht. ref bildesclalars skrev:Hmm, vet ikke helt om jeg likte fasongen på dem. Portstolper? Men, kan jo være bra lyd i dem for det.
Lars
Jeg vil gerne prøve at lave sådan et rørtrin på min CD, men hvad med levetiden på rørene hvis afspilleren er tændt altid?6bm8 skrev:
Denne: http://www.songplanet.com/artists/bands/3649/jahnmar skrev:Syyykt oppsett! Noen som kjenner til musikken som spilles? Hørtes ganske tøft ut.... 8)
Aluminium?, Klipscj ser nå mest ut som plast med metallic lakk synes nå jeg...Audiomix skrev:Det er det gode grunner til. Lyden!klipsch kan dette med høyttalermembraner... undrer hvorfor ingen andre på kloden produserer i aluminium!!
Nye kostet de veldig lite, så det er garantert at de går for en høyere kronesum i alle fall. Kanskje jeg skulle sjekke markedet? Hadde Flat 8 i et sanganlegg, men fikk aldri anledning til å lage hifi av dem før den ene sprengte. Men jeg har hørt noen høye trykkamre med opp til seks Flat 8 i hvert kabinett. De låt i alle fall veldig dynamisk ifølge min hukommelse, men på den tiden hadde jeg en smak i retning av SL6 selv. Siden jeg ikke fikk hørt dem med rørforsterker eller varm klasse A så tror jeg aldri jeg hørte dem spille opp til sitt potensiale, og jeg fikk aldri høre dem i skikkelige horn heller.Haavard skrev:Lignet litt på Replikon den Lars.
Apropos Coral. De kopierte sikkert noen greier, men de går faktisk under navnet Lowther killers også.
De er rimelig solid laget og låter visst fantastisk. Desverre eksisterer ikke firmaet. Sjekk hififorum i Sverige og priser der. Du må nok ut med mer for Coral i dag en da de var nye.
Håvard