J
Jim I Hendriksen 2nd Edt.
Gjest
Dette var trist. En kunnskapsrik og ikke minst morsom person som har reist nå...
Den konserten hadde jeg på kassettopptak av NRK-sendingen av konserten. Knallbra NRK-lyd, og en tørrvittig Knut Borge som leverte den legendariske introduksjonen. Hvil i fred. Forbannet være den som stjal kassetten!Knut Borge fra scenen i Molde 1984 da Miles ikke landet før utpå kvelden/natta ca. 7 timer forsinket; "Mine damer og herrer, Gud er i herregarderoben".
Trist .Men leser at han døde 6 April 2016Dennis Davis, Longtime David Bowie Drummer, Dies
Nok en gentleman på Bowie sitt lag har lagt opp.
Davis var kanskje ikke det mest kjente navnet blant Bowie sine utvalgte, men typisk for Bowie hadde han en noe annen bakgrunn enn man skulle forvente og hans bidrag var deretter og han spilte på flere av de virkelige klassikerne fra 1975-80.
Vis vedlegget 435251
Ja selvfølgelig. Tenkte bare jeg skulle minne dere om det. :-[Trist .Men leser at han døde 6 April 2016Dennis Davis, Longtime David Bowie Drummer, Dies
Nok en gentleman på Bowie sitt lag har lagt opp.
Davis var kanskje ikke det mest kjente navnet blant Bowie sine utvalgte, men typisk for Bowie hadde han en noe annen bakgrunn enn man skulle forvente og hans bidrag var deretter og han spilte på flere av de virkelige klassikerne fra 1975-80.
Vis vedlegget 435251
Har googlet og....Han døde jo 16.august i 1977 !!!! Nei...dette kom som et sjokk...Er du sikker på det?
Ikke noe å gjøre med. tatt med buksa nedeJepp. Bartis får trekk for omtrentlig navneskriving.
He he, har ikke vi gamle gubber litt den holdningen overfor våre yngre forumbrødre også noen ganger?Statistikk er oppskrytt, men helt enig...skremmende og skummelt. Se på politikerne våre. Tror pinadø de fleste som styrer dette landet er som fjortiser å regne. Jeg hadde jo skjeggvekst når halve regjeringen lå i barnevogn og pisset i buksen.
Flott låtSjekk Holdsworth-låta «Land of the Bag Snake» (spor to, side to på Soft Machines Bundles). En tre og et halvt minutts gitarsolo som virkelig synger!