A
ANM
Gjest
Beste låta til en serie ever!
Hørte på Rogaland lokalsending at fløyelstemmen fra Stavanger har stilnet. Han var aktiv til så og si det siste, på tross av flere hjerteattakk og et hjernedrypp. En entertainer som så og si "døde på scenen" etter et langt liv i underholdningsbransjen. Debuterte som plateartist så tidlig som i 1958, så her snakker vi kanskje om den eldste nålevende popartisten. Jeg skal gi hans siste jazzplate en sjanse, den ligger på Spotify men ikke Tidal.Kanskje ikke alles førstevalg på musikk, men Jan Høyland har vandra...
Er det hans 'Days of wine and roses'?Hørte på Rogaland lokalsending at fløyelstemmen fra Stavanger har stilnet. Han var aktiv til så og si det siste, på tross av flere hjerteattakk og et hjernedrypp. En entertainer som så og si "døde på scenen" etter et langt liv i underholdningsbransjen. Debuterte som plateartist så tidlig som i 1958, så her snakker vi kanskje om den eldste nålevende popartisten. Jeg skal gi hans siste jazzplate en sjanse, den ligger på Spotify men ikke Tidal.Kanskje ikke alles førstevalg på musikk, men Jan Høyland har vandra...
Ja, det er den jeg sikter til. Tag-et som danseband av Platekompaniet.Er det hans 'Days of wine and roses'?Hørte på Rogaland lokalsending at fløyelstemmen fra Stavanger har stilnet. Han var aktiv til så og si det siste, på tross av flere hjerteattakk og et hjernedrypp. En entertainer som så og si "døde på scenen" etter et langt liv i underholdningsbransjen. Debuterte som plateartist så tidlig som i 1958, så her snakker vi kanskje om den eldste nålevende popartisten. Jeg skal gi hans siste jazzplate en sjanse, den ligger på Spotify men ikke Tidal.Kanskje ikke alles førstevalg på musikk, men Jan Høyland har vandra...
En viktig muse går bort før de hedonistiske kunstnerne som lot seg inspirere, det er litt trist mtp oddsene for at det skulle skje. Hvil i fred.Brian Jones (R.I.P.) og Keith Richards forhenværende kjæreste Anita Pallenberg har gått bort 73 år gammel. R.I.P.
Jagger lever til han er 100. Han ser jo ut som en forvokst skrinn rosin, men energien hans er som en 20 åring. Spiser sikkert bare dampkokte grønnsaker og kylling. Richards har vel en kontrakt med djevelen, men spørs om den ikke nærmer seg reforhandling!Tenk deg oppstyret når selve Stones gjengen begynner å falle fra...... helsemessig er de vel på overtid for lenge siden. Mulig de går på disp? Ser ut som de er spadd opp minst en gang, allerede
Tenk deg oppstyret når selve Stones gjengen begynner å falle fra...... helsemessig er de vel på overtid for lenge siden. Mulig de går på disp? Ser ut som de er spadd opp minst en gang, allerede
En viktig stemme er borte, men budskapet lever: http://www.hifisentralen.no/forumet...eaks-som-er-sa-over-top-ingen-ga-r-pa-de.htmlDenne karen fortjener vel et innlegg på sentralen.
Obituary for Peter ACZEL | C. R. Strunk Funeral Home, Inc.
En fornuftig stemme har stilnet.
Han virket lenge, og hadde mye bra på hjertet. The Audio Critic har hatt mye bra lesestoff opp gjennom mange år. RIP.Denne karen fortjener vel et innlegg på sentralen.
Obituary for Peter ACZEL | C. R. Strunk Funeral Home, Inc.
En fornuftig stemme har stilnet.
Jeg tror de er helsefriks og drikker øl og røyker kun på intervjuer og konserter....Jagger lever til han er 100. Han ser jo ut som en forvokst skrinn rosin, men energien hans er som en 20 åring. Spiser sikkert bare dampkokte grønnsaker og kylling. Richards har vel en kontrakt med djevelen, men spørs om den ikke nærmer seg reforhandling!Tenk deg oppstyret når selve Stones gjengen begynner å falle fra...... helsemessig er de vel på overtid for lenge siden. Mulig de går på disp? Ser ut som de er spadd opp minst en gang, allerede
Fanden å tiden flyr12.7-17 markerer 10 års dagen for dødstallet til Robert Burås. Utrolig trist og benytter anledningen til å si takk for all musikken.