PederP
Hi-Fi freak
Kanskje eg kan bytte ut lenestolen med ein kontorstol...Hvis du ruller og spiller samtidig blir det kanskje surround!
Faren er jo at eg kan dette or stolen etter ei stund om eg snurrar for fort.
Kanskje eg kan bytte ut lenestolen med ein kontorstol...Hvis du ruller og spiller samtidig blir det kanskje surround!
Må ha blitt brukt vanvittig gode kabler der da.en ekstra oktav i bånn.
Godt observert, det skal sjekkes ut. Sjekket kun at armen var parallell med plata. Kan forklare hvorfor den låter litt mørkt.Kanskje det er kameravinkel, men ser ut som at du trenger å få løftet armbasen.
For å få korrekt VTA, skal denne flaten være parallel med overflaten på platen
Vis vedlegget 907077
Takk det samme! Jeg følger strikt fjellvettregel nummer åtte hver gang jeg passerer postkassen.God påske til deg å familien, med trygge turer i naturen.
Her jobbes det for harde livet, men dessverre ikke med plinthprosjektet. Jobb hele påsken, kona og ungene er sendt på ferie.Nå hvordan går det med plinth bygget da? ER det tid for slikt i Påsken eller er du på jobb.
Ja det kan være farlig å gå forbi postkassen, det kan plutselig komme et rass med regninger.Takk det samme! Jeg følger strikt fjellvettregel nummer åtte hver gang jeg passerer postkassen.
Heldigvis for meg jobber også kona i helsevesenet og har pådratt seg samme arbeidsskade som meg; ringallergi. Mer penger til hifi med andre ord!Bare et lite tips
We made a beautiful wedding ring!💍 Amazing creation process by Wood Mood! #shorts #woodmood
This activity is performed by actors in a controlled environment. Please use caution if you plan to replicate.Music by Epidemic Sound: https://www.epidemicso...youtube.com
Takk!Ha en fin dag på vakt i morgen.
Slavet på jobb for skattepengene dine. Noen må jo bruke dem også.Nå hvor var du ved to kaffen,ha
Det er vel alltid plass til 3-4 platespelerar i ein møblert heim, eller...Du er jaggu flink, skulle ønske jeg hadde plass..for mer en en platespiller altså