MakkinTosken
Who, me?
Sa brudgommen?Nyvasket og vellydende.
Sa brudgommen?Nyvasket og vellydende.
Trur du eg er lite stolt over å ha gjetta det, eller? Eg såg dioderekkja, plass til ein svær kondensator og, ikkje minst, la merke det subtile hintet "AC IN" og "DC OUT".Er strømforsyninger til SP-10mk2. Ingen av drivverkene kom med strømforsyninger, så de må lages.
Du har all grunn til å være stolt, jeg hadde ikke gjenkjent noe slikt.Trur du eg er lite stolt over å ha gjetta det, eller? Eg såg dioderekkja, plass til ein svær kondensator og, ikkje minst, la merke det subtile hintet "AC IN" og "DC OUT".
Eg prøver å lesa meg opp på sånne elektronikk-greier om ettermiddagane, så eg om lag på nivå med ein toåring som blar i bøkene og peikar på alt ho veit namnet på: Totalt kunnskapslaus, veldig interessert og umogleg å ha ein fornuftig samtale med. Ufatteleg irriterande at det er så mange vaksenting eg må gjera i livet.
Shait, denne skulle jeg sett tidligere!
Poor sod.Nå må jeg lære meg klassisk musikk.
Er vel litt over en hyllemeter med brukende musikk, viste seg at halvparten på nederste hylle var mye ymse. Skrekkeksempler kommer i morgen.Dette var jo ei skattkiste!
Følger - ser ut som en kopi av en eske med skiver som fulgte med på et kjøp jeg gjorde for en stund siden......og det kjennes for galt å bare hive, men vurderer å sette kassa i et buss-skur for der forsvinner ALT......veldig kjapt......Dagens godbiter. Liker komboen av bedehusmusikk og damer dekket av krem.
Vis vedlegget 906041
Flere kupp kan gjøres her, som en NOS Aage Samuelsen og en herlig panfløyteskive. Det beste er at alt gis bort mot henting! Løp og hent!
Har jo et par defekte kontrollkort som gjør at spilleren går i ca 300+, så hurtigkeramiker kan jeg jo bli hvis min mobile direktegraveringsbusiness går åt skogen, som forventet.Allsidige saker disse SP-10 snurrene. Du kunne ikke tenke deg å begynne med keramikk ?
Vis vedlegget 906199
Her heter busstoppet Gjenbruksbutikken. Hva heter busstoppet du bruker?Følger - ser ut som en kopi av en eske med skiver som fulgte med på et kjøp jeg gjorde for en stund siden......og det kjennes for galt å bare hive, men vurderer å sette kassa i et buss-skur for der forsvinner ALT......veldig kjapt......
En av to.Sidan du er inni bedehus-musikken: Dersom du kjem over plata “Ta harpa di, stem strengjane”
med Det norske kammerkor og Arnfinn Haram (1981). Ikkje kast. Ikkje utan å høyra først, iallfall.
“Av dur er du komen, til moll skal du bli” er heller ikkje dumt, men der er tittelen best.
Fantastisk coverbilde, terningkast seks.En av to.
Vis vedlegget 906431
Film og fremkalling var dyrt på den tiden. Ett bilde var sannsynligvis det de hadde råd til.Fantastisk coverbilde, terningkast seks.
Verdt hver eneste krone.Film og fremkalling var dyrt på den tiden. Ett bilde var sannsynligvis det de hadde råd til.
Ikke for sent å flytte på høyttalerne for å oppleveUvurderlig informasjon. Dette skulle eg ha sett for lenge sidan.
(Svar til post 4509.)
Bra plate, det der!
Høgtalerane er jo på hjul, så kanskje eg skal rulle litt rundt på dei...Ikke for sent å flytte på høyttalerne for å oppleve
Vis vedlegget 906456
Hvis du ruller og spiller samtidig blir det kanskje surround!
Sant! Har slitt ut flacfilene, så godt jeg fant den på vinyl.Bra plate, det der!
Mvh