skranglefant
Hi-Fi freak
Skal du sikre samvittigheta bør du nok utvide med en afrikansk kilde eller to også
Skal gjøre mitt beste!Skal du sikre samvittigheta bør du nok utvide med en afrikansk kilde eller to også
Tror også du kan lure med deg en platespiller på enecella hvis du blir tatt. Mye fritid du da kan bruke på polering av sørøst-asiatisk korrosjon…Mine økonomiske problemer er over! Kongsplanen er som følger; jazztobakk til folket! Her ser dere hvordan brorparten av vinduene i huset vil se ut om kort tid. Prøvedyrking på vaskerommet pågår.
Vis vedlegget 900874
Sansen for at lovens lange arm vil stoppe foretaket er ca null vil jeg tro, hvis de kommer på besøk sier jeg bare at vi er inspirert av Red Light District og liker estetikken. Problem løst. Nå er det bare å handle med begge hendene, kan bli en dyr nattevakt tror jeg.
Ikke helt min kopp te, men sikkert fantastisk morsomt på fest.it's just delightful madness
Monopol er definitivt ikke for pyser. Nå har spymaskinen også kjøpt Rådhusplassen, så dette går rett vest. Byttet frister fordi 77-modellen har lakk og ubesudlet zamac.Så du blir raka fant i monopol , ja se å få rydda på den plinten og hvorfor 77 mod i forhold til den du kjører på .
Både Lenco og SP-10? Killer combo! Skal selge to drivverk, så det er bare å kjenne sin besøkelsestid.Bare send den til meg du, så skal den få et godt hjem.
Som skrevet er jeg dårligere vinner enn taper, så det blir både barne-tv og lørdagsgodt på arvingene. Spymaskinen får ikke særlig med godterier av HMS-hensyn.Hvis ungene vinner da blir det vel tidlig til sengs på en Lørdag uten Lørdags kos.
Fullt forståelig bekymringsmelding, all den tid jeg også bruker Abba som vekkemiddel for ungene på morgenen. Snakk om sadistisk far!De stakkars ungene spyr og far forsøker å slå dem i Monopol og attpåtil plager dem med gammelmanns-jazz Bekymringsmelding til Barnevernet er avsendt
Har alt begynt med innkrevingen. Er tross alt jeg som står for kildegrunnlaget.PS: Husk å kreve royalties om de skulle gjøre det skarpt
FedEx slutter aldri å overraske, jeg foretrekker definitivt DHL.Heh. Den var ny!
Har lest at hvis du stabler minst seks oppå hverandre blir strømmen rett som en snor. Er strømforsyninger til SP-10mk2. Ingen av drivverkene kom med strømforsyninger, så de må lages. Skal sies at disse er grovt overdimensjonerte for jobben. Drivverkene skal også få LED til strobelampen for å forenkle det hele. Kun det beste er godt nok for gammelt Technicsræl.Masseproduksjon av likerettarar? Interessant