Takker! Moro med oppgraderinger som funkerDette er virkelig fett. Morro å se att du "tar'n helt ut". Virkelig flott 1210 du besitter, og morro att du deler med oss
Kan jeg spørre hva du har betalt for totalen?
Det skal jeg definitivt gjøre! Blir nok en tur i løpet av sommeren, hadde vært svært moro å få høre stråleovnene i aksjonDu må absolutt si ifra når du skal til Enebakk igjen, så skal jeg befri deg fra svigerforeldre nok engang. Som du sikkert har fått med deg har det skjedd en del her siden sist du var her. Så skrik ut
Vi står han avGenialt! Men så bor jo du i Bådåddjo (Bodø- for de uten språkøre), da..Norges svar på Chicago. Den vinden er oppe er kraftig nok til å få meg til å se ut som ei ustø and ute på tur- og den gir seg faen ikke, heller Kjenner til det der bedre enn de aller fleste, da mye av min CP-relaterte opptrening som liten foregikk i området der- les Valnesfjord, bla.. Ellers er fem grader i juni vanlig i Midt-Troms også- ingen fare. Vi takler det, vi, Ragwo Savner midnsttssola, jeg..og skulle gjerne hatt en liten lytt på det anlegget ditt..
Takk for musikktipset. Skal sjekkes ut i løpet av dagenGod Søndag, sitter selv med kaffe og Inger Marie Gundersen "by myself" som jeg hørte for første gang i går, herlig
Takk for detHa en flott søndag ragwo. Kos deg med pimpet. Den ble superlekker.
Eller superdekker ;DHa en flott søndag ragwo. Kos deg med pimpet. Den ble superlekker.
Har vært på hytta og ikke hatt anledning enda. Må nok drøye til neste helg. Jeg vil kose meg med den jobben. Lytte endel først og så bytte og deretter lytte igjen.Takk for detHa en flott søndag ragwo. Kos deg med pimpet. Den ble superlekker.
Har du fått montert lageret?