Phantom Gold er sluppet. Flere watt, høyere maksvolum og ny versjon av SAM og ADH, mulig ny dac. Spennende
https://store.devialet.com/no_en/gold-phantom.html
https://store.devialet.com/no_en/gold-phantom.html
|
I følge informerte kilder skal EB automat-sikringer gi best lyd... Han prøvde I hvertfall fem forskjellige. 8) Ikke tull engang. 8)Tja, hvem vet? Har to flaxlodd som skal skrapes; setter min lit til dem
Hvis det ikke er noe annet enn høyere volum og 2 hz mer i bunn ser jeg ingen grunn til å skifte. Har aldri følt at jeg mangler de to hertzene eller 3 decibelene. Litt mer oppløst diskant skader ikke, men er ikke et savn i det daglige. Jeg kan ikke få alt i en så liten og "rimelig" boks.
Her prioriteres det rehabilitering av det elektriske anlegget i huset, kun Furutech og gullsikringer![]()
Ikke gjør det, tror det har liten nytte for oss dødelige. ;D Selv med 1,5 kvadrat klager jeg ikke på lyden. Endog med en varmekabel innlagt på samme kurs. Den er som regel aldri I gang når jeg fyrer opp 2x50 klasse A og lar den stå en times tid.Angående strøm må jeg dessverre skuffe allmuen. Det blir nok standard 2,5mm² kabel og automatsikringer av den typen elektrikeren tjener mest på. Kan forsåvidt høre hva EB-sikringer koster.
Hadde det vært så velSer phantom gold ligger på forsiden her nå![]()
Ikke slik nostalgi, mer fra min tidligere hifikarriereNostalgi? Har du huka tak i tapedeck, Ragwo? Ayon rør eller Heart Double Beat?
TakkerGratulerer med nyervervelsene, hadde du i tankene å bytte ut Phantom?
Takk for detFin tråd å følge, som ble bare enda finere med Vienna 8)
TakkerGratulerer med Viennade ser jo veldig fine ut!
O
Stylter, type lang... eller tykt tau rundt pipa og deg selv! Dette fikser du. Ser bra ut. To-tre varv med slemmemørtel så holder det i tiår til.Inspirert av Slukets og Vintage Silver Pioneers strøkne vegger og piper gikk jeg i gang med pipepuss i motvind. Etter ca 20 timer med stålrondell og boremaskin er jeg bare 20 timer unna priming. Det må jo bare bli bra til slutt, hvis ikke blir det helbeslag på skiten
Vis vedlegget 390232
PS: Jetpack søkes da jeg ikke i min villeste fantasi kan se for meg hvordan jeg skal ta resten av yttersiden av pipa uten overhengende fare for liv og helse.