ragwo
Mud-fi freak
Har i utgangspunktet lyst til å beholde dem, er jo knakende gode høyttalereRagwo: Søk hjelp av feieren, vel.. Hvorfor solgte du da ikke Vienna også? De krever sin forsterker, de..
Har i utgangspunktet lyst til å beholde dem, er jo knakende gode høyttalereRagwo: Søk hjelp av feieren, vel.. Hvorfor solgte du da ikke Vienna også? De krever sin forsterker, de..
Klatretau og klatresele er rekvirert, instruksjoner for bruk likeså Nå venter jeg bare på at motet skal komme sigendeStylter, type lang... eller tykt tau rundt pipa og deg selv! Dette fikser du. Ser bra ut. To-tre varv med slemmemørtel så holder det i tiår til.Inspirert av Slukets og Vintage Silver Pioneers strøkne vegger og piper gikk jeg i gang med pipepuss i motvind. Etter ca 20 timer med stålrondell og boremaskin er jeg bare 20 timer unna priming. Det må jo bare bli bra til slutt, hvis ikke blir det helbeslag på skiten
Vis vedlegget 390232
PS: Jetpack søkes da jeg ikke i min villeste fantasi kan se for meg hvordan jeg skal ta resten av yttersiden av pipa uten overhengende fare for liv og helse.
Har drevet dem tidligere med ML eller Krell med stort hell. Tror nok jeg må gå for noe i rimeligere prisklasser denne gangen.Ragwo: Sålenge du vet hva du gjør med dem, ja..Hvis ikke er de drepende kjedelige..Jeg regner med at du tilhører dem som vet hva HG skal ha..og gir dem det.
Storm altså? Sjekker ikke værmeldingen, mer spenning i å kun forholde seg til det jeg ser ut av vinduetHold deg inne, Ragwo. Venter på den kommende stormen her også. En førstegenerasjons Bladelius Tyr funker kule på HG..
Sant, blir mye innekos. Var så heldig i går ettermiddag at det også ble temperatur for å fyre opp i peisen. Luksus med peiskos i midten av juliMisunner dere som har mye drittvær - det er så deilig å kose seg innendørs!
Webern står trygt selv om jeg ikke orket å gå ut i regnet for å forankre den. Stormen ble det ikke noe av, skuffende.DET er kos! Men ni grader i midten av juli er jo for pokker Sydpoltemperatur Redda du Landmannen?
Tømme for vann? Neida, vann er helt nødvendig.Men å tømme den for H2O ble vel nødvendig?
Må innrømme at jeg har stjålet bildet fra interweben. Grillen står godt pakket inn og venter på å svi både biff og pølserHvem kunne vel vite den har inntatt dobbeltrolle som blomsterurne??? Den må du ha MER vann i
Har ikke fått lagt ut høyttalerne ennå, men tenker 4500 kr inkl stativer da høyttalerne har noen bruksmerker. Ikke noe som er krise eller vises uten at du studerer dem på nært hold, men de er nå der. Har prøvd å ta bilder av ripene men de er vanskelige å fange på film. Bilder kommer i annonsen i løpet av kvelden.Skjønte vel den var for enkel til å være Weber. men likevel..Hvor mye har du lagt HG tel?
God lyd til rimelig penge. Litt mange investeringer i det siste ellers hadde jeg vurdert dem som sett to ved siden av mine Soundlabs. Her er det bare å slå til hvis man ønsker moden lyd til budsjettpris. Putt på en god forsterker og kilde... voilà!Haydn Grand er på Torget. Kjøp, kjøp
MI-riggen min ville fått de til å synge med klar stemme.Fandrese: Gode er de, men fordrer minimum en Bladelius Tyr- helst Thor III- for å våkne..En høyttaler som vokser med forsterkeren .
Synes ikke det erinteressant egentlig. Tror jeg slår begge med god margin, men det er lyden som teller her.Nåvel, Fandrese..Sammenlignet strømmen i de to?
Tror forforsterkeren min har mer på strømsiden enn denne egentlig. Ikke noe ondt sagt om Bladelius for jeg har aldri eid noen. Av omtaler er de meget bra, så det er jeg sikker på de er.
Ja sant det,beklager det Ragwo:'(Vi er vel temmelig OT nå I tråden til ragwo. 8)
God historie det der.. 8)Husk å bruke General Electric automatsikringer. De låter bedre. Tipset er fra en som har testet ut rundt 8 forskjellige hjemme hos seg selv (ikke meg!). 8)
Jeg ville gjort det selv om jeg ikke ville hørt det. Koster jo ingenting ekstra når man likevel er I gang. 8)God historie det der.. 8)Husk å bruke General Electric automatsikringer. De låter bedre. Tipset er fra en som har testet ut rundt 8 forskjellige hjemme hos seg selv (ikke meg!). 8)