TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Heldiggris, not!
Med slikt vær finnes det ingen unnskyldninger for å dra ut av huset, noe som passer bra midt i verste eksamenslesinga. Ikke så galt, osv. Håper bare UPS får ut fingeren så min ultimate eksamensdistraksjon kommer i hus før eksamenHeldiggris, not!
Vel, hvis du spør meg: i morra er -1 snudd til +5, regn, Syddausten, og speilholke. Tror det må være akkurat det en ekte nordlending må begjære. Skal han holde ut i en nordlandsby som Bodø.Endelig ordentlig vintervær!
-1 grad, sterk vind og horisontal nedbør i form av sludd. Hva mer kan en nordlending begjære?
Vis vedlegget 412108
flytter man frivillig til indre Troms?Vel, hvis du spør meg: i morra er -1 snudd til +5, regn, Syddausten, og speilholke. Tror det må være akkurat det en ekte nordlending må begjære. Skal han holde ut i en nordlandsby som Bodø.Endelig ordentlig vintervær!
-1 grad, sterk vind og horisontal nedbør i form av sludd. Hva mer kan en nordlending begjære?
Vis vedlegget 412108
Sjøl er jeg både født og oppvokst i Bodø. Gamlingene bor vel ca litt til høyre og bak der du bor (og stortrives faktisk), men jeg emigrerte til mer stabile forhold i Indre Troms. Og har ikke angret en dag. Kaller meg fortsatt nordlending. Men det gjør vi vel alle nord for Namdal'n.
En riktig god helg til deg, R, og Ragwos stue
Ikke helt frivillig, TT.flytter man frivillig til indre Troms?Vel, hvis du spør meg: i morra er -1 snudd til +5, regn, Syddausten, og speilholke. Tror det må være akkurat det en ekte nordlending må begjære. Skal han holde ut i en nordlandsby som Bodø.Endelig ordentlig vintervær!
Vis vedlegget 412108
Sjøl er jeg både født og oppvokst i Bodø. Gamlingene bor vel ca litt til høyre og bak der du bor (og stortrives faktisk), men jeg emigrerte til mer stabile forhold i Indre Troms. Og har ikke angret en dag. Kaller meg fortsatt nordlending. Men det gjør vi vel alle nord for Namdal'n.
En riktig god helg til deg, R, og Ragwos stue
BTW, eksamen i hva?Skulle trodd du er synsk
Minus et blitt pluss, sludd er blitt regn og det har vært flere interessante episoder med mer eller mindre vellykkede forsøk på å komme seg opp bakken her med bil.
Du får slike hodet innom her neste gang du hilser på opphavet.
En riktig god helg til deg også
Takker for detBTW, eksamen i hva?Skulle trodd du er synsk
Minus et blitt pluss, sludd er blitt regn og det har vært flere interessante episoder med mer eller mindre vellykkede forsøk på å komme seg opp bakken her med bil.
uansett: håper det går deg vel i kommende prøvelser
Videreutdanning for å bli intensivsykepleier. Blir vel en master av det etterhvert. Har utdanningsstilling gjennom arbeidsplassen, så jeg får betalt for å studere. Priviligert nordlendingLeser du til Patolog?
Imponerende, Ragwo.Takker for detBTW, eksamen i hva?Skulle trodd du er synsk
Temaet er patofysiologi for intensivsykepleiere. Mye pugging.
Litt mer kunnskap skader aldriImponerende, Ragwo.Takker for detBTW, eksamen i hva?Skulle trodd du er synsk
Temaet er patofysiologi for intensivsykepleiere. Mye pugging.
Etter at jeg har reflektert litt over den jobben jeg har nå, har jeg funnet ut at jeg har STOR respekt for intensivsykepleien. Og dypere studier på feltet vil helt sikkert gagne menneskene.
Stå på, Ragwo!
Fotnote: gamlingen oppi bakken jobbet i mange mange år på Nordland Sentralsykehus, eller hva det nå heter nå til dags...
Takker! Er svært spent selv, blir forhåpentligvis julaften før advent i årVakkert Ragwo! Artig gjennsyn å se snøen komme "krypende" ned fjellsiden. Blir spennende å se hva som kommer inn i stua hos deg
Høres ut som et greit sted å vokse opp, før asfalten kom altsåBodø sykehus.
Da jeg vokste opp i "Rødgården", legeboligen, på tidlig sekstitallet. Der hvor parkeringsplassen foran hovedbygningen nå ligger. Var flott gressplen den gangen. Fant min første forglemmegei i den hagen. Som er asfalt nå.
nei, nei, nok nostalgi. La meg sette på ei plate med Bill Evans;-)
Godt å høre at den kom vel framSøk dekning!
PS. Hentet pakken i går. Takk for fantastisk god innpakning. Gleder en gammel skrot!
Været, sekund for sekund Min aktivitet på HFS øker proporsjonalt med nedgang i antall dager til eksamenSå da ser vi vel snart livestreaming 24/7 fra stuen din, Ragwo? Været, minutt for minutt.
Enig, men for meg er hans forrige utgivelse enda bedre. Du har sikkert fått den med deg allerede, men hvis ikke.....Lunchpausemusikk: Geir Sundstøl - Langen ro
Vis vedlegget 412955
Svært behagelig og fin skive som kan anbefales på det varmeste
Eller dobbel mono! Dobbel mono er dobbel moro, mens stereo er dobbel mono på sparebluss.To esker? Dette må jo være noe stereoutstyr!