Takk for detGratulerer med to flotte gullmedaljer! Hørte de på Høstpuls I et trangt bøttekott. Regner med de låter knall med litt mer luft rundt seg. Moro!
Jeg har ikke, men jeg vet at GunnarS har bygd et par kopier som ble fantastisk fine. Han burde ha mål og slikt liggende. Funnet noe gull i lagerhyllene som passer til et Extremabygg? Ble skikkelig nysgjerrig nåHar du tegninger til Extrema, Ragwo?
Nei, det har jeg desverre ikke. Men tenkte jeg skulle høre. Alltid ute etter nye tegninger vet duJeg har ikke, men jeg vet at GunnarS har bygd et par kopier som ble fantastisk fine. Han burde ha mål og slikt liggende. Funnet noe gull i lagerhyllene som passer til et Extremabygg? Ble skikkelig nysgjerrig nåHar du tegninger til Extrema, Ragwo?
Her er byggetråden til GunnarS' Extrema. Finfin inspirasjonNei, det har jeg desverre ikke. Men tenkte jeg skulle høre. Alltid ute etter nye tegninger vet duJeg har ikke, men jeg vet at GunnarS har bygd et par kopier som ble fantastisk fine. Han burde ha mål og slikt liggende. Funnet noe gull i lagerhyllene som passer til et Extremabygg? Ble skikkelig nysgjerrig nåHar du tegninger til Extrema, Ragwo?
Tusen takk for den Ragwo! Du dæven for noen flotte høyttalere!Her er byggetråden til GunnarS' Extrema. Finfin inspirasjonNei, det har jeg desverre ikke. Men tenkte jeg skulle høre. Alltid ute etter nye tegninger vet duJeg har ikke, men jeg vet at GunnarS har bygd et par kopier som ble fantastisk fine. Han burde ha mål og slikt liggende. Funnet noe gull i lagerhyllene som passer til et Extremabygg? Ble skikkelig nysgjerrig nåHar du tegninger til Extrema, Ragwo?
http://www.hifisentralen.no/forumet...talere-forsterkere-etc/64561-extrema-diy.html
Bare hyggelig. Extrema er skikkelig håndverkTusen takk for den Ragwo! Du dæven for noen flotte høyttalere!Her er byggetråden til GunnarS' Extrema. Finfin inspirasjonNei, det har jeg desverre ikke. Men tenkte jeg skulle høre. Alltid ute etter nye tegninger vet du
http://www.hifisentralen.no/forumet...talere-forsterkere-etc/64561-extrema-diy.html
De er målsøm etter Extremaene jeg haddeTusen takk for den Ragwo! Du dæven for noen flotte høyttalere!Her er byggetråden til GunnarS' Extrema. Finfin inspirasjonNei, det har jeg desverre ikke. Men tenkte jeg skulle høre. Alltid ute etter nye tegninger vet du
Du fikk ikke ett eksemplar av tegningene du da TT?De er målsøm etter Extremaene jeg haddeTusen takk for den Ragwo! Du dæven for noen flotte høyttalere!Her er byggetråden til GunnarS' Extrema. Finfin inspirasjonNei, det har jeg desverre ikke. Men tenkte jeg skulle høre. Alltid ute etter nye tegninger vet du
Du hadde jo detNei, desverre ikke. Jeg hadde jo originalene.
Hva du skal ta deg til? Du skal ta fram Extemaene nå i kveld og lytte til hvordan musikk egentlig skal lyde!Kona er på nattevakt, ungen er lagt og jeg behøver ikke å lese til eksamen. Hva i alle dager skal jeg ta meg til?
Dra fram noen plater?
Vis vedlegget 413537
Jeg kunne ha gjort det, men da Silver bare står nedpakket og ikke gjør noen nytte tenkte jeg at en av dem skulle få jobben som tv-lydformidler i kveld. Burde funke greit?
Vis vedlegget 413538
Både apen og krølltoppen sitter forventningsfulle og venter.
Det kan bli en svært stille stund, dårlig med sveiseapparat for å få liv i ExtremaeneHva du skal ta deg til? Du skal ta fram Extemaene nå i kveld og lytte til hvordan musikk egentlig skal lyde!Kona er på nattevakt, ungen er lagt og jeg behøver ikke å lese til eksamen. Hva i alle dager skal jeg ta meg til?
Dra fram noen plater?
Vis vedlegget 413537
Jeg kunne ha gjort det, men da Silver bare står nedpakket og ikke gjør noen nytte tenkte jeg at en av dem skulle få jobben som tv-lydformidler i kveld. Burde funke greit?
Vis vedlegget 413538
Både apen og krølltoppen sitter forventningsfulle og venter.
Ligger et par på torget til en lite edruelig prisDet holder med å se på dem. De er et kunstverk! Fcuk, jeg begynner å savne mine nå. Æsj!
Hahaha!Har sett disse ragwo, men liker ikke hvalnøtt ;D
Jepp, nå 5 minus, men snø og klarvær. Regner med at det varer til i morgenVæret skifter fort i dine trakter. Flott å få bedre utsikt, for dét hadde du jo ikke fra før av. Ha en vakker lørdagskveld i heimen
Takk for det! Ikke helt i klasse med dine nyvinninger, men funker greit i stuaGratulerer med nye høyttalere Ragwo
Du kan jo sette extremaene frem og bare se på de
O
Det er det viktigsteTakk for det! Ikke helt i klasse med dine nyvinninger, men funker greit i stuaGratulerer med nye høyttalere Ragwo
Du kan jo sette extremaene frem og bare se på de
O
Backupgran finnes men skal få stå på rot til jula 2017. Må ikke tynne for mye, tenk på karbonfangsten!Flott å få litt granlukt i hus tenker jeg
Håper pøbelgrana klarer å klamre fast noen nåler til selveste kvelden, regner med du kjører forsiktig lydtrykk framover ;D
Eller du har kanskje gran nummer to stående i backup?