More is more4500w x2?
Jepp, måtte ha litt mer luft i toppen, betydelig redusert bakgrunnsstøy og flere watt. Man kan aldri få nok watt ;pÅ fan. Gullutgaven? Det kommer seg må jeg si. Går de til 17Hz, eller må jeg se meg slått?
TakkerDæven. Lækkert.
Gratulerer med tidlig jul
!-0 til meg, der altså. - 6 dB holder ikke: ):Jepp, måtte ha litt mer luft i toppen, betydelig redusert bakgrunnsstøy og flere watt. Man kan aldri få nok watt ;pÅ fan. Gullutgaven? Det kommer seg må jeg si. Går de til 17Hz, eller må jeg se meg slått?
De er også tapetsert med 22 karat rosegull, noe som, i følge Devialet, er det ultimate audiofile gullet. Devialet kan fortsatt lire av seg mye tull
Utseendemessig blir det litt mye bling med gull for meg, ellers er hvite basselementer helt ok, og titandiskanten sees knapt.
PS: De skal kunne spille ned i 14 hz, dog ved -6 db.
Flere lytteinntrykk kommer på løpende bånd
If I was a rich man...Nå kjøper du en til og kjører surround
Disse franskmennene prøver hardt, men greier akkurat ikke å slå engelskmennene!-0 til meg, der altså. - 6 dB holder ikke: ):Jepp, måtte ha litt mer luft i toppen, betydelig redusert bakgrunnsstøy og flere watt. Man kan aldri få nok watt ;pÅ fan. Gullutgaven? Det kommer seg må jeg si. Går de til 17Hz, eller må jeg se meg slått?
De er også tapetsert med 22 karat rosegull, noe som, i følge Devialet, er det ultimate audiofile gullet. Devialet kan fortsatt lire av seg mye tull
Utseendemessig blir det litt mye bling med gull for meg, ellers er hvite basselementer helt ok, og titandiskanten sees knapt.
PS: De skal kunne spille ned i 14 hz, dog ved -6 db.
Flere lytteinntrykk kommer på løpende bånd
Takker!Gratulerer med de nye "gulleggene", du kommer nok til å bli fornøyd med disse
Hadde vært hyggelig det, så det må vi prøve å få til- når "ting" har roet seg litt nedTakker!Gratulerer med de nye "gulleggene", du kommer nok til å bli fornøyd med disse
Du er hjertelig velkommen på kaffe og musikk en dag det passer. Blir spennende å høre nyvinningene dine også
Takker og bukker!Grattis med spennende talere,blir moro å høre om hvordan det låter
mvh
Takk skal du ha!Gratulerer så mye med flotte høyttalere ragwo.
Det var da voldsomt til høyttalerkjøp blant vennekretsen i det siste. Jeg er ikke noe misunnelig, neida, ikke i det hele tatt. For tenk!
Takk og takk for tipsetGratulerer utdatert avatar
Tusen takk!Gratulerer med nye talere! Personlig synes jeg Gold er flottere en Silver!
Men jeg liker jo gull/rosègull fargen
Du har helt rett, de står nedpakket til jeg vinner i lotto eller en lottomillionær tilbyr meg en uforskammet høy pris for demDu har vel enda et par extrema stående nedpakket hvis jeg ikke tar feil, det er bare å si fra når jeg skal komme å låne de altså
Tror du har helt rett i at Extrema spiller musikk, såfremt de er tilkoblet en forsterkerEr så lenge siden jeg hørte Extrema at jeg kan ikke beskrive inntrykket bedre enn at det kom musikk fra de, men plastkassene hadde vært morro å hørt de også så det er ikke umulig at jeg plutselig slår til på tilbudet en dag