En Rega er ikke så tung.3 x 20 kg settepotet + en platespiller? Her er alternativene mange....
Tryg forsikring fikser biffen. Prøv å holde dere langt unna DnB, de bruker fire dager og åtte telefoner på å finne ut at de ikke tilbyr slikt til privatpersoner.Noen som vet om et forsikringsselskap som tilbyr transportforsikring av gods for privatpersoner? Ser ut til å være en bedriftstjeneste hos de fleste selskaper.
Skulle det vært mynt innkast på denne, eller er det sykehus standard;?Selger underdrev dimensjoner og vekt en smule.
Vis vedlegget 867146
Barnefamiliestandard. Kan til og med få plass til bikkja i denne!Skulle det vært mynt innkast på denne, eller er det sykehus standard;?
Alltid lettskremt!Skikkelige saker!
Vart du skræmd av denne tråden som nettop gikk:
Alt til hus og bolig - Hvitevarer: Har Bosch blitt Bæsj?
Jeg har alltid vært glad i gode hvitevarer. I 2012 kjøpte jeg vaskemaskin og tørketrommel (da Siemens IQ800) med autodosering, damp og hele pakka. Tørketrommelen var det litt trøbbel med, vaskemaskinen hadde enkelte barnesykdommer.. men service via BSH har alltid vært tipp topp. Det var gode...www.hifisentralen.no
Enig, helt krise!Kvist i fineren. Skandaløst.
Når åpner du boksen og kjører første vask?Superservice av IPSO! Vaskemaskinen ble levert på døren på en søndag formiddag.
Vis vedlegget 867883
Ultimate farsdagsgaven!
Tykk instruksjonsbokNår åpner du boksen og kjører første vask?
Usikker på om den hadde fått plass?... BBC 950/347 complete with stand is nearly 76 kilograms ...
Det hadde vært noe!
Confirmed!Har du poppet alle boblene i plasten nå?
Jeg har jo spesialisert meg på å dra ting ut i evigheten. Kommer uansett ikke til å bli noe mer moro her i huset før 2028 etter dette sprellet. Må utnytte at jeg har forsamlingens oppmerksomhet en siste gang.Hater venting...
Svært! Mistanken kom fort når eg såg måla på pakken! Gratulerer, søster Ragwo!Spot in sister!
Vis vedlegget 867992
Bukker og neier.Svært! Mistanken kom fort når eg såg måla på pakken! Gratulerer, søster Ragwo!
Takker! Er ikke hver dag BXT dukker opp på brukten, så det var bare å selge arvesølvet og slå til. Har forsåvidt aldri sett dem til salgs før. Får bare våge seg at BXTene er matt sorte.WOW dette var jo bare helt rått- GRATULERER så masse. Håper du får masse god stunder med herlig lyd.
Takker og bukker hertug!Gratulerer
Har hørt mye bra om denne spilleren her.Men hva skal du spille vinyl på nå som du selger dine spillere.