Evo III
Hertugen
Da må jeg skuffe deg å si du har nok hørt feilHar hørt mye bra om denne spilleren her.
Vis vedlegget 868029
Da må jeg skuffe deg å si du har nok hørt feilHar hørt mye bra om denne spilleren her.
Vis vedlegget 868029
Tusen takk! Tror jeg kan leve med Three/BXT i noen år. Kona har ikke engang klaget på at utsikten er forkludret av to enorme tårn.Jaja, ikke noe 950 akkurat men greit nok: Grattis!
Takker! Kan ikke klage på hverken lyd eller utsikt.Fantastisk flott bilde, heldige deg som har den utsikten.
Takker og bukker! BXT var en finfin farsdagsgave til meg selv, om enn noe dyr. Tror ikke det blir en tradisjon.Spennende høyttalere - og fantastisk utsikt !
Gratulerer med flotte talere! Du må ha en tolerant kone tror jeg..
Hva med kona da??Takker! Kan ikke klage på hverken lyd eller utsikt.
Takk skal du ha! Du er alltids velkommen nordover igjen! Kona er et funn, hun må jeg holde på med nebb og klør!Fiin utsikt ja, utover høyttalerene også. Fikke nesten litt «hjem»lengsel jeg nå
Gratulerer med flotte talere! Du må ha en tolerant kone tror jeg..
Der har jeg definitivt skutt gullfuglen!Hva med kona da??
Strålende idé!Eg må planlegge slektsbesøk i Bodø, og ISIL skulle hatt ei generalforsamling. Får slå i hop begge deler ved anledning!
Tusen takk skal du ha! Moro med farsdagsgave fra far. Låter feiende flott! Håper bare ikke dette setter standarden for hva fruen forventer av gaver til morsdagen.Så utrolig fett! Gratulerer!!! De der er høyt på listen over den beste demoen jeg har vært på
He he du har lagt listen høyt nå mister, det er klart fruen forventer noe stor slått til morsdagen. Så det er bare å begynne å spare.Håper bare ikke dette setter standarden for hva fruen forventer av gaver til morsdagen.
Lista ligger himmelhøyt, men jeg må tross alt selge nesten alt av mitt hifigull for å finansiere moroa. Egentlig en gave til fruen når jeg tenker meg om. Blir kvitt både store platespillere og stygge badeballer, i hennes øyne.He he du har lagt listen høyt nå mister, det er klart fruen forventer noe stor slått til morsdagen. Så det er bare å begynne å spare.
Jeg kjøpte stativene uhørt, hadde i bakhodet hva du har skrevet om dem tidligere. Greit at det ikke bare er amerikanere og kulørt presse om liker komboen.Så utrolig fett! Gratulerer!!! De der er høyt på listen over den beste demoen jeg har vært på
Utsikta er i alle fall av dei finaste! Ha ein fin dag Er nok ikkje kvar vakt ein kan sitte slik!Tror vi er den intensivavdelingen i landet med best utsikt, og dårligst plasserte vinduskarmer.
Vis vedlegget 868994
Mulig jeg har fulgt dårlig med i timen her, men hvilken arm tenker du bruke på Garrard ? (Nei, det er ikke synd på deg som ble sittende med den )Tore er forøvrig solgt og flagget er på halv stang. Må ærlig innrømme at jeg håpet det var Gerrard som skulle ryke ut døra, men fullt forståelig, for meg som DD-hode, var interessen størst for Tore. Det positive med at Gerrard står igjen er at jeg nå har et nytt prosjekt tilgjengelig for mørke vinterdager. Tore er det jo tross alt ikke så mye mer å gjøre med.
309 røyk i samme slengen, så nå er det bare 312s igjen på brukten.
Takk det samme! Jeg har en alt for dyktig intensivstudent som styrer showet, så da er det greit å sitte litt med beina høyt.Utsikta er i alle fall av dei finaste! Ha ein fin dag Er nok ikkje kvar vakt ein kan sitte slik!
Godt spørsmål! Det vet jeg ikke. Har den modifiserte 309 jeg kan bruke, eller 312s hvis jeg får overpris for resten av utstyret. Ikke akkurat synd å måtte beholde Gerrard, men mine i-landsproblemer føles helt reelle for en som er født med et oljefat i munnen.Mulig jeg har fulgt dårlig med i timen her, men hvilken arm tenker du bruke på Garrard ? (Nei, det er ikke synd på deg som ble sittende med den )
Altså - du har en SME 312s stående. Dropp den nå nedi det plinthet da mann og spill i veiBadeballene er pakket og klare for sending hvis en kjøper skulle melde seg. En førstegenerasjons Phantom Silver beholder jeg til bakgrunnsmusikk og TV-lyd.
Vis vedlegget 869062
Gaminghjørnet med den den lettere eksploderte TVen står fortsatt der, ventende på at tv-reparatøren i meg skal våkne.
Ingen dum idé. Må bare flytte Tore, montere resterende oppgraderinger på Gerrard og lage nytt innerplinth. Kan vel ikke være bekjent av at topplata er laget av spon?Altså - du har en SME 312s stående. Dropp den nå nedi det plinthet da mann og spill i vei
Hvis du ikke hører forskjell, er det vel bare å spille videre med topplate i spon. Vær resultatorientert!Ingen dum idé. Må bare flytte Tore, montere resterende oppgraderinger på Gerrard og lage nytt innerplinth. Kan vel ikke være bekjent av at topplata er laget av spon?
Noen lytter med ørene, andre med øynene, jeg stoler fullt og helt på en ufeilbarlig OCD. Hørselen er alt for dårlig til at jeg kan stole på den. Resultater får jeg alltid, som oftest i form av bekymringstanker og dårlig nattesøvn. Hifi er definitivt ingen spøk.Hvis du ikke hører forskjell, er det vel bare å spille videre med topplate i spon. Vær resultatorientert!
Mvh
Nei, hifi er faen ikke for pyser......Noen lytter med ørene, andre med øynene, jeg stoler fullt og helt på en ufeilbarlig OCD. Hørselen er alt for dårlig til at jeg kan stole på den. Resultater får jeg alltid, som oftest i form av bekymringstanker og dårlig nattesøvn. Hifi er definitivt ingen spøk.
Minner om utsikta frå seriane om Harry Bosch@Twsts har igjen bedrevet litt EDB-automagi i stua og tryllet fram enda bedre lydkvalitet med en mikrofon, bærbar EDB-terminal og et lydkort. Han bruker visstnok en digital lense for å fjerne dårlig lyd, kalt Audiolense. Jeg forstår lite av hva som skjer, men OCDen er fornøyd og nattesøvnen er sikret. Tror knapt det finnes hyggeligere og mer hjelpsom fyr nord for Ekvator. Tusen takk for hjelpen @Twsts!
Et actionbilde er påkrevd. Her med ladet mikrofon.
Vis vedlegget 869242
Sponplate - nei, det skulle tatt seg ut Spørs hvor tro du vil være mot originalen. Jeg hadde nok laget en ny topp. Alternativt kan man bygge på/dempe den som er på undersiden.Ingen dum idé. Må bare flytte Tore, montere resterende oppgraderinger på Gerrard og lage nytt innerplinth. Kan vel ikke være bekjent av at topplata er laget av spon?
Blir ny topp og plinth i plinth etterhvert. Spon har jeg ikke tro på, dempet eller ei.Sponplate - nei, det skulle tatt seg ut Spørs hvor tro du vil være mot originalen. Jeg hadde nok laget en ny topp. Alternativt kan man bygge på/dempe den som er på undersiden.
God helg til deg også!Føler med deg! Må ha litt å gå på! God helg
Der er deg vel unt! Berre timar att no! Nyt frihelgaGod helg til deg også!
Skal sies at både kaffen og vaflene på bildet er iskalde. Kun for poseringen, går i ett her i dag. Blir godt med frihelg!