ragwo
Mud-fi freak
Takker og bukker!Klart, jeg sender det til deg
Takker og bukker!Klart, jeg sender det til deg
Har du sett, den detaljen pÄ coveret har jeg ikke lagt merke til. Nye linser bÞr sannsynligvis anskaffes. Kan bekrefte at det bÄde trommelom og trudelutt pÄ skiva.TÞft cover. Kan se ut som mye trommelom ogsÄ.
Deler er anskaffet, sÄ nÄ stÄr det bare pÄ undertegnede. Jeg er tungstartet med over gjennomsnittet lang latenstid, sÄ jeg lover at jeg fÄr ut fingeren engang.Veldig kul den Cohen skiva der. Har den pÄ cd . Garrard bilder fÞlges i spenning.
Ikke dumt forslag, skal sjekkes ut.Bare et gjett, men prĂžv da Ă„ kontakte Shannon Parks og hĂžr,
om det finns jumper/setting/loddeÞ som kan fÄ Puffin Ä gi ut 16/44.1
Tusen takk for et svÊrt raust tilbud! Det hadde jo vÊrt midt i blinken!Alternativt en Behringer SCR24/96 - jeg tror jeg har en liggende pÄ kottet, som ev kan lÄnes bort.
https://www.behringer.com/behringer/product?modelCode=P0141
mvh
KJ
Nope, stille som i graven. MĂ„ nok mase litt snart.Noe nytt om Technicsarmen?
Skap for alle platespillerne?Her har det skjedd svÊrt lite i det siste, annet enn at jeg har begynt Ä samle pÄ eksklusive kjÞkkendÞrer. Etter sigende skal dette smykket koste 25k. Boffi og gode greier. Fint skal det vÊre.
Vis vedlegget 854226
Hva skal jeg sÄ med dÞra?
Ja, plutselig ble jeg overÞst av push-varsler fra finn.no, men venter fortsatt pÄ at messingplaten skal komme opp...Huset tÞmmes for badeballer, platespillere og armer. LÞp og kjÞp!
Du trenger ikke Ä vente lengre!Ja, plutselig ble jeg overÞst av push-varsler fra finn.no, men venter fortsatt pÄ at messingplaten skal komme opp...
He can run, but he can not hide, Tore!Steike ka du skal til med no da, alt pÄ Finn.
Noen som skal fra Oslo til BodÞ eller omegn og kan ta med en eske pÄ 80x60x70. Vekt ca 70kg? Betaling blir vi enige om.
Noen som vet om et forsikringsselskap som tilbyr transportforsikring av gods for privatpersoner? Ser ut til Ă„ vĂŠre en bedriftstjeneste hos de fleste selskaper.He can run, but he can not hide, Tore!
Vaskemaskinen rĂžyk, nĂ„ har jeg kjĂžpt ny og feiende flott maskin i Oslo og trenger Ă„ fĂ„ fraktet den oppover. Maskiner fra Ăstlandet er best har jeg hĂžrt, mer stabilt klima der.Steike ka du skal til med no da, alt pĂ„ Finn.