Venter på tanga-mannen!Bare vent til du får skikkelig orden på filteret!
Med et korreksjonsfilter skal det gå å tyne de opp i 300hz. Teoretisk, da jeg ikke har prøvd selv.Hvor høyt går det egentlig an å dele disse?
En enkeltrekke med 6 stk 10 tommere og BG50 vil kanskje gi en totalbredde på 40-45 cm og høyde på drøye160cm. Bassarealet blir tilsvarende 2 1/2 15 tommer og det holder i rom på 15-20 m2. BG50 kan ha lytteavstand ned til 3,1 meter.Hmmmm... Går med en halv drøm om å bygge meg et par dipole linjekilder med BG-bånd i toppen. 300 kan være nok. Kanskje stable en enkeltrekke i høyden i stedet for å sette dem mot hverandre? Har et relativt lite rom og relativt lite/verdifullt vindusareal å ta hensyn til...
Hva baserer du det på?BG50 kan ha lytteavstand ned til 3,1 meter.
Da jeg koblet de opp først tenkte jeg "var det alt?". Det var jo bare litt småromling som kom ut av ripolene... Men denne tilsynelatende uskyldige romlingen løfter hele lydbildet til nye høyder. Mer kjøtt på beinet, større og bredere og en fylde i slagverk som jeg ikke har hørt i min egen stue før.Tøft Johoo, regner med det gav ett ekstra dynamisk spenn i bånn. Moro å se at folk er uredde og bygger selv
Hvis jeg er heldig, så legger hun ikke merke til de engang!Ikke si noe når hun kommer hjem. Lat som ingenting. Om hun begynner å klage ser du hardt på henne og sier bestemt "skjerp deg!". Works every time!
BruksanvisningenHva baserer du det på?BG50 kan ha lytteavstand ned til 3,1 meter.
Jeg har lyttet på RD-75 (som er større) på litt over 1 meter. Det funka ekstremt bra.
Hva mener du med det egentlig?BruksanvisningenHva baserer du det på?BG50 kan ha lytteavstand ned til 3,1 meter.
Jeg har lyttet på RD-75 (som er større) på litt over 1 meter. Det funka ekstremt bra.