- Ble medlem
- 16.09.2003
- Antall liker
- 993
tror ikke det, men kanskje det blir ny aktivitet i tråden her snart.HCS skrev:Kanskje RBN har skifta ut zumm-zumm ;D
|
tror ikke det, men kanskje det blir ny aktivitet i tråden her snart.HCS skrev:Kanskje RBN har skifta ut zumm-zumm ;D
Oooooops. Syntes det ble litt klissete mellom kassa og gulvet. Du kunne vel ha flyttet jykken før vi satte ned sub'n.kwil skrev:Det pleddet ligner mistenkelig på vår hunds![]()
NÅ har du ikke peiling på hva du snakker om. RBN trenger definitivt IKKE to subber,bare vent å seHCS skrev:100kg sub ... Da snakker vi... Sparingen til en til har vel starta, for en må jo bare ha to subber skal det være noe greie på...Hører du kwil ? ;D ?
Du må nok snart ta deg en Hamarturmarsboer skrev:Skikkelig guffen visuell illusjon det der teppet som suben står på på det bildet der...
Jeg har to "halvbrødre" (bokstavelig talt) av denne suben og må nok innrømme at to plassert på ulike stedet i rommet fungerer bedre enn de to samme stacket oppå hverandre.
Hehe...Tviler ikke på str på subben...Men to vil uansett jevne ut faserespons osv... Det vet du jo, du har jo selv testa to...kwil skrev:NÅ har du ikke peiling på hva du snakker om. RBN trenger definitivt IKKE to subber,bare vent å seHCS skrev:100kg sub ... Da snakker vi... Sparingen til en til har vel starta, for en må jo bare ha to subber skal det være noe greie på...Hører du kwil ? ;D ?![]()
Unødvendig i dette oppsettet IMO (hos meg, er noe heeeelt annetHCS skrev:Hehe...Tviler ikke på str på subben...Men to vil uansett jevne ut faserespons osv... Det vet du jo, du har jo selv testa to...kwil skrev:NÅ har du ikke peiling på hva du snakker om. RBN trenger definitivt IKKE to subber,bare vent å seHCS skrev:100kg sub ... Da snakker vi... Sparingen til en til har vel starta, for en må jo bare ha to subber skal det være noe greie på...Hører du kwil ? ;D ?![]()
![]()
RBN skrev:Det var altså to andre som lokket mer enn Osborn.
Hadde egentlig bestemt meg for Wilson Benesch Torus med tilhørende forsterker, da jeg i 12 time kom over den andre av mine to favoritter. Denne var brukt, men hadde hatt kun en forsiktig eier og var under året gammel.
Slik ser den ut og veier 100 kg blankt uten innpakning.
Heisan BTSBTS skrev:RBN skrev:Det var altså to andre som lokket mer enn Osborn.
Hadde egentlig bestemt meg for Wilson Benesch Torus med tilhørende forsterker, da jeg i 12 time kom over den andre av mine to favoritter. Denne var brukt, men hadde hatt kun en forsiktig eier og var under året gammel.
Slik ser den ut og veier 100 kg blankt uten innpakning.....
... 8)![]()
![]()
Og NOEN er akkurat ferdig på jobb.RBN skrev:Heisan, her har det vært aktivitet ser jeg. Godt at dere har noe å gjøre på formiddagen.
HCS og marsboer: Her fungerer det med en sub. Legg merke til ordet sub og ikke bass høyttaler. Jeg deler nå på 30hz eller under med 24 db filter. Med så lav deling er det neppe nødvendig med to sub. Her er det snakk om å fylle på med det lille ekstra. Hadde jeg delt høyere opp er jeg enig i hva dere skriver, men så er altså ikke tilfelle. Mot slutten av de seneste oppgraderinger vil dere nok skjønne hvorfor ;D
RBN
Det pussig er hva litt ekstra i bunn, gjør med subjektiv opplevelse oppover i frkvensspekteret (OG omvent), men det temaet er sikkert grundig drøftet i en av krangletrådeneEiK skrev:Grattis med nye sub, RBN
Den så fryktinngydende ut
Da venter vi bare på å få høre hva den gjør med lyden i sitt virkeområde på under 30hz. Interessant det da det er svært får instrumenter som går så dypt.
Den gjør nok mer med lyden enn de fleste ville tro ;DEiK skrev:Da venter vi bare på å få høre hva den gjør med lyden i sitt virkeområde på under 30hz. Interessant det da det er svært får instrumenter som går så dypt.
...så lenge det ikke går på bekostning av resten i hvertfall.kaap skrev:"Aldri undervurder effekten av skikkelig bunndrag"
- kaap(2012)
![]()